| Autor |
Zpráva |
Sali
Člen |
# Zasláno: 3 Lis 2005 10:38
- Nahlásit
Ebony
Eny
taky se přidám,jsem starý svazarmovec,pak jsem přešla na obíhací obrat a te´d s třema mladejma jsem jim všem dala vybrat,JAK se chtějí otáčet.....Kiruna je jasně staročech,má na to i papíry,Bobule je obíhací,ale když jí převzal chlap,vnucuje jí starý styl,Ferdík se otáčí postaru,protože je tak velkej,že si ho nejsnáz za chodu otočím rukou podél levýho boku a jemu to vyhovuje,couvání mu jde....
Od makety je ještě neodvolávám,zatím k nim přistupuju a beru je za obojek,a couváme pár kroků...takže logicky budou couvat a oko z figutranta nespustí,to si hlídám.....
Dělám si je na obranářský speciály,to mě baví nejvíc,takže funkčnost a spolehlivost na místě prvním.
|
Denisa
Člen |
# Zasláno: 3 Lis 2005 11:00
- Nahlásit
Já jsem začátečník, takže jsem učila psa obíhat, prostě se to tak na cvičáku učí... a není problém akorát právě u makety když jí dám k noze (zkoušíme to teprve chvíli, máme jen ZM, takže doteď jsem taky přistupovala ke psu), tak automaticky sama od sebe couvá až k mé noze. Asi nechce spustit figuranta z očí... no a prostě vyhoví, tzn. jde k noze a zaparkuje u nohy, ale mám ji to tedy učit i tady obíháním, když jinak obíhá?! Byla by to na zkouškách chyba? To střídání při poslušnosti vím, že ano, ale i u obran? Jinak cvičím dle NZŘ, IPO, pouze sport tedy, nic víc...
|
Eny
Člen |
# Zasláno: 3 Lis 2005 12:12
- Nahlásit
Denisa
na obraně je to jedno, hlavně, že ti přijde k noze. myslím, že si ani rozhodčí nepamatuje, jak si se točila na poslušnosti a i kdyby. ještě jsem se nesetkala, že by to někomu vadilo a to mi pejsa taky chodí na poslušnosti okolo a na obraně jak kdy, ale spíš zacouvá
|
Joker
Člen |
# Zasláno: 3 Lis 2005 14:10
- Nahlásit
FiSt
Já vždycky nechala psa vybrat.
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 3 Lis 2005 15:55
- Nahlásit
FiSt
ses asi ptal blbě
|
Joker
Člen |
# Zasláno: 3 Lis 2005 16:53
- Nahlásit
FiSt
To musíš umět
|
Anonymní
|
# Zasláno: 4 Lis 2005 13:27
- Nahlásit