Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / Pro Davídkovou Renatu
<< 1 ... 3051 . 3052 . 3053 . 3054 . 3055 . 3056 . 3057 . 3058 . 3059 . 3060 . 3061 ... 8764 . 8765 . >>
Autor Zpráva
Garfield
Člen
# Zasláno: 4 Čen 2009 09:04
- Nahlásit

janika
Jo v u těch blogů volíš různá témata a je tam i téma "Poezie a próza" (slyšíš Gerdo?!) a tam se třeba dá zrealizovat ledacos. Jinak samozřejmě tam, kam to tématicky patří nejlépe.

S tím Air busem (do blogu to dávat nebudu), ale my s Pavlem včera přemýšleli tak obecně.
a) Je to samozřejmě obrovská tragédie a třeba ta paní, co jí zvoní mobil toho manžela, musí být úplně na prášky a vůbec ti pozůstalí se asi nikdy nedoví, co se stalo jejich blízký, nebudou je moci pohřbít a tak.., no strašný. Fakt strašný.

b) Air France od počátku takřka vylučuje, že je to teroristický útok. Přičemž já jsem úplný laik, debil a neznaboh, ale říkám si, že přeci blesk nebo turbulence jako jo, ale nebyl by to takovej fofr, že by ani piloti nestihli vyslat nouzový signál. To je skoro nepředstavitelný, ledaby je blesk zasáhl přímo a oni ztratili vědomí, ale to je prý fyzikálně nemožný, blesk lidem v letadle ublížit nemůže.

c) Je divný, že se dosud nic moc nenašlo. Co věci, které plují na hladině (nafukovací vestičky apod...), kde jsou?