| Autor |
Zpráva |
helps
Člen |
# Zasláno: 10 Kvě 2011 21:52
- Nahlásit
Eninka
to zní fakt zábavně... ale borderky, co znám jsou akčňáci, ale celkem pohodáři. je jasný, že každej pes je ale jinej. bavila jsem se i s jednou chovatelkou BOC a právě povídala, že je to celkem zásadní z jaké linie ten pes je a z jaké CHS. Sama měla jednoho výstaváka a pak prý doma měla fenu pasoucí a říkala sama,že je to velkej rozdíl. ale nejsem zase odborník no....
|
Eninka
Člen |
# Zasláno: 10 Kvě 2011 22:00
- Nahlásit
helps
no jo, já se totiž nezajímala z jaké linie je, ale co vím, tak chovatelka jen vystavuje, to je tak vše, co vím, takže vlastně nic, já si Terku prostě vybrala, věděla že tohle je právě ta "moje" borderka a tím to haslo. Tak mám, co jsem chtěla, ale
nelituju, je fakt skvělá, až na ty její šílený nápady. Je to určitě tím, že každej jedinec je jinej, akorát ona je jaksi neutahatelná, celej den lítá a vymýšlí, tahle holka být v bytě, tak nevím, nevím...
|
helps
Člen |
# Zasláno: 10 Kvě 2011 22:41
- Nahlásit
Eninka
a znám třeba starší paní s borderou, která s ní jen občas obejde asi 300 metrů rybník, co maj naproti zahradě a jinak pes je v klidku, občas hoději balónek....
co se týče těhc linií, tak to podle mýho není až tak o tom, co chovatelka dělá s tím psem, ale hádám, že holt některá ta linie to má v sobě zakódovaný a mají silný pastevecký instinkty a ty výstaváci jsou zas takový o něco míň bláznivý... podle mě - ale jak říkám, znám sice lidi od border, ale nevyznám se v tom.
|
Eninka
Člen |
# Zasláno: 10 Kvě 2011 23:05
- Nahlásit
helps
asi je to i v tom, že mám ještě postpuberťačku, akorát vidím ten rozdíl mezi ní a v jejím věku mýma ostatníma fenkama. Určitě až bude starší, omezí své fantazie ňa půlku, ale i kdyby ne, aspoň máme televarieté každej den, kdysi bývalo v telce jen v sobotu
|
helps
Člen |
# Zasláno: 10 Kvě 2011 23:28
- Nahlásit