| Autor |
Zpráva |
aren
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 19:35 - Změnil/a: aren
- Nahlásit
Ještě, lidičky, nevím, jestli jste si všimli, ale ten kretén odvedl svého psa domů a PAK SE VRÁTIL. To nebylo v afektu nebo pro ochranu.
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 19:37
- Nahlásit
Lexa
Ne, já bych to nedokázala a v tom, bude možná můj problém, protože až toho blba potkám příště, tak nás napadne znovu. Má to ozkoušený, že ten můj hlupáček mu nic pořádně neudělá. A oba jsou skoro to samé, AST. Můžu si mezi ně stoupnout, když to stihnu, kdyby pokousal mě pak by možná něco dělali.Na Nově bylo už takových věcí, , které pak jinde ukazují trochu jinak. neříkám, že tam nebyl mrtvý pes, ale okolnosti, komentáře ukáží jen jaké potřebují.
Představ si, že ty 2 RR, budeš potkávat pravidelně
|
Lexa
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 19:42
- Nahlásit
AOZ
ale neumlatim je.A porad ti unika jedna hodne dulezita vec - ten pes byl toulavy.Takze nejjednodusi by bylo zvednout telefon a zavolat odchytovou sluzbu - a to hned,jeste nez doslo k tragedii.
Pokud bych zminene RR potkavala pravidelne a melo by to stejne nasledky,resila bych to na MP,na urade,pripadne u soudu...ale ne zeleznou tyci.
|
Mucholabka
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 19:44
- Nahlásit
Já to řeším drsnýma výhrůžkama, stačí se ohnat částkou v řádu tisíců za případný škrábanec, případně vytáhnout mobil, když to nefunguje, volat cajty, a příště psa potkáte jen na vodítku hlavně se s nima neštvat.
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 19:52
- Nahlásit
Lexa
a to hned,jeste nez doslo k tragedii
koukla jsem se na to znovu, pes tam pobíhal několik dnů, ti, kteří nahlásili co se stalo, ho tam viděli a dali mu taky párkrát najíst. to od nich bylo skvělé, ale mohli na toho psa zavolat odchytovou službu sami. to že byl toulavý víme opravdu jenom z té TV, co když byl jejich?? Opravdu to nechci nijak hrotit. zabil ho opravdu otřesným způsobem, ale přesto si trvám na svém.
|
Mucholabka
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 19:57
- Nahlásit
AOZ
Mě by taky zajímali ti svědci-to jim to jako nevadilo? Možná jsem sebevrah, ale nehledě na následky, okamžitě volám cajty a snažím se v tom debilovi zabránit, minimálně bych zaběhla domů pro slzák...cyp jeden, doufám že mu uhnije, kastrovala bych ho zaživa.
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 19:58
- Nahlásit
Já to řešila, MěP, to samé co úřad, v našem skoro městě. Měla bych mít u nich protekci, protože na úřadě pracuje moje mamča. Přesto nedělají nic, nemám svědky, ale ani ty základní věci neřeší, zda je pes přihlášený, očkovaný atd. neřeší alespoň trochu mu udělat "pakárnu". Proč, protože majitel je vietnamec, nerozumí, já ani nevím jak se jmenuje doopravdy. má u nás hernu a je to vietnamská mafie, která se k nám přestěhovala z vedlejšího města, kvůli problémům, které tam měli s vymahači. Jak chceš s takovým člověkem něco slušně, zákonně řešit??
|
aren
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 19:59
- Nahlásit
AOZ
přesto si trvám na svém.
Jako na tom, že ho obdivuješ?
|
aren
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 20:01
- Nahlásit
Mucholabka
Moje řeč.
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 20:08
- Nahlásit
aren
Ano, svým způsobem, to, že tu situaci pro svého psa do budoucna vyřešil, aby se s tím nemusel už setkávat. Prostě to pořád vidím v souvislostech toho co se stalo nám. Já bych něčeho takového nebyla schopná, ani kdybych toho psa měla jednou ranou zastřelit. Udělal to opravdu brutálně, za to si zaslouží trest, ale dle mého jen za tu brutalitu. Příklad, svým způsobem budu obdivovat i třeba rodiče, kteří by zabili vraha svého dítěte.
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 20:10
- Nahlásit
aren
jo, ja som si to dobre vsimla, ze sa vratil. Preto je to svina. Tam neslo o afekt...
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 20:18
- Nahlásit
Jen doplním, poprvé když byli svědci jsem to nehlásila, protože jsem si myslela, že ten člověk je normální a už se to nikdy nestane. a podruhé jsem měla smůlu, že jsem řekla pravdu, že jsem byla se psem sama. Minulý týden jsem potkala paní s jezevčíkem, který na mého psa děsně dorážel, a ona se mi omlouvala, že za to nemůže, že ho napadnul ten pes od tohoto pána, tak teď její pes na takéto psy startuje, když jsem se jí zeptala poč to nehlásila, tak řekla, že neví
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 20:27
- Nahlásit
AOZ
Jo, ale to su dve diametralne odlisne veci. Posudzovat konanie cloveka, ktory zabije tulaveho psa a ktory zbije vraha svojho dietata.
|
aren
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 20:27
- Nahlásit
AOZ
Prosímtě, chápeš, že ten pes byl opuštěný a mohl být pro řešení situace odvezen do útulku?
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 20:42
- Nahlásit
pigie
aren
Já to, ale opravdu nechci hrotit, ale jak jsem napsala výše, to, že ten pes byl opuštěný víme jenom ze zpravodajství TV Nova, což je podle mě bulvární zpravodajství. Takže jak to bylo opravdu prostě nikdo z nás neví.
aren
něco v tom smyslu jsem psala už v 19.52
|
Mucholabka
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 20:43
- Nahlásit
AOZ
KURVAAA i kdyby nebyl!!!! Co to mění na způsobu, jakým přišel o život?
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 20:50 - Změnil/a: AOZ
- Nahlásit
Mucholabka
To, že ten způsob byl brutální a patří mu za to trest jsem napsala v 15.50 a ještě jednou v 19.52. Já přece toho chlapa neobdivuju proto, že umlátil psa tyčí, ale proto, že dokázal něco udělat, i když fakt blbě. já to neumím a pořád posuzuju pouze toto v kontextu s mým případem. Tak mě nebij doplněno tyčí
|
Bela
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:09
- Nahlásit
AOZ
nic v zlom, ale na mna ten chlap posobil ako sileny bezcitak a egomaniak aj v tom svojom vyhlaseni do telefonu, ze on si len branil svoj "majetok" (vsak normal, v pohode, nic sa nedeje nie?)
A tiez nevidim nic obdivuhodneho na tom, ze chladnokrvne umlatil ziveho tvora k smrti - to nie je riesenie problemu, keby bol normalny a zodpovedny tak k celej situacii pristupuje uplne inac. pripada mi to tak, ze si len komenzoval svoje sadisticke chutky a urazene ego (styl - mne nikto nic taketo robit nebude, lebo ja som boss...)
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:13
- Nahlásit
Bela
Ale jo je možný, že ten chlápek je cvok(podle mě musí být, když udělá něco takhle brutálního), ale kdyby vzal svého psa, odnesl ho domů, vzal pistoli a toho druhého psa zastřelil 1 ranou tak to nikdo zase až tak řešit nebude.
|
Mucholabka
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:16
- Nahlásit
AOZ
A to bys mu schvalovala?
|
Bela
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:20
- Nahlásit
AOZ
asi nie, ale sposob jeho "riesenia" je fakt hrozny. ale ani strielat len tak z fleku by nemal, to tiez nie je "Koser" riesenie a uz vobec nie od policajta.
a este k tomu strielaniu - nam v lete nejaky takyto posahany Rambo uplne bez priciny zastrelil nase zlaticko, len z toho titulu, ze ho seru vsetci psi z principu! Chodil dlho po okoli a vyhrazal sa ludom, ze im zastreli psa - az to nakoniec aj urobil, zial, obetou bol prave ten nas
fakt dobre riesenie vlastnych psychoz a fobii...
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:21
- Nahlásit
Mucholabka
Záludná otázka. kdyby to byl jakýkoliv(toulavý x domácí)pes, stalo se to poprvé tak v žádném případě, nikdy na 100 %. Ale kdyby se mu to stávalo u jednoho psa pravidelně, s majitelem domluva nulová tak tady bych váhala na 100% odsouzení. A fakt jsem nad tím přemýšlela.
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:27 - Změnil/a: AOZ
- Nahlásit
Mucholabka
Doplním ještě, v případě, že majitel je svéprávný a není možno to řešit žádným jiným způsobem, např. odebrání psa z nějaké příčiny atd. Soud, podle mého názoru není u nás řešením, čekat na nějaké rozhodnutí roky a nemyslím si, že když pes útočí na jiné psy, že by byl nějakým soudem odebrán. Myslím si, že to snad není ani trestné.
|
aren
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:30
- Nahlásit
AOZ
(obdivuju) že dokázal něco udělat, i když fakt blbě. já to neumím a pořád posuzuju pouze toto v kontextu s mým případem.
Tak zkus doháje přestat vidět rudý vietnamce a zkus se podívat, co se tady vlastně konkrétně stalo, bez ohledu na to, co kdo tobě posledně udělal nebo neudělal.
|
aren
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:40
- Nahlásit
Bela
nam v lete nejaky takyto posahany Rambo uplne bez priciny zastrelil nase zlaticko, len z toho titulu, ze ho seru vsetci psi z principu! Chodil dlho po okoli a vyhrazal sa ludom, ze im zastreli psa - az to nakoniec aj urobil, zial, obetou bol prave ten nas
To je mi líto
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:41
- Nahlásit
aren
to, že to udělal brutálně a není zcela v pořádku jsem už napsala několikrát, takže nevím co bych k tomu měla ještě dodat. každý člověk posuzuje věci na základě svých zkušeností a poznatků. Ty zase nemáš ráda myslivce. A co, je tvůj názor, získaný na základě zkušeností a poznatků. Zkus si zase třeba ty představit, že ten vietnamec s tímhle psem bydlí 3 domy od tebe.
|
mac1
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:42
- Nahlásit
AOZ
obdivuješ ho , že dokázal něco udělat.....nemělo by být podstatné CO dokázal udělat ?
|
Bela
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:45
- Nahlásit
aren
diki, boli sme z toho na prasky.
Este aj teraz ma obcas chyti rapel a slzim
ale zivot bezi dalej...
takze ma momentalne dohanaju k zurivosti vsetci bezcitaci, ktori si liecia svoje ublizene ego tak, ze tlcu vsetko okolo seba - ala tento policista.
podla mna je to sadizmus a nic to neriesi.
|
AOZ
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:51
- Nahlásit
mac1
Ono tam taky na začátku bylo, že ho obdivuju svým způsobem, není to tak, že jásám jo to je hrdina.
ALL
zkuste si prosím představit, že 3 domy od vás bydlí člověk, který nezvládá svého psa, takového u kterého se zákus velmi špatně otevírá někdy to ani nejde, prostě musíš počkat. A ten jeho pes si lítá na volno, bez košíku a už 2x vám pokousal vašeho psa. Řešení v nedohlednu, nenapadlo by vás ani v koutku duše, že by pro vás bylo řešením, kdyby ten majitel se odstěhoval i se psem někam na Mars??
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 17 Úno 2007 21:54
- Nahlásit
AOZ
Napadne ma vselico a hodne casto. Ale neubijem toho psa k smrti.
Bela
To mi je luto
|