| Autor |
Zpráva |
rendik
Člen |
# Zasláno: 27 Srp 2006 22:02
- Nahlásit
wami
Jj, přesně tak, hlavně, že se shodneme ... Tu encyklopedii asi nezmám ...
|
wami
Člen |
# Zasláno: 27 Srp 2006 22:10 - Změnil/a: wami
- Nahlásit
rendik
Tu encyklopedii asi nezmám
ne? Tak to jsi o hodne prisla...
I kdyz - novofundlandak to jeste vyhral...
Ale jukni na takovy cevecko, z toho mi vstavaj valsy hruzou na hlave...
Poslušnost je základní rys jeho charakteru. UUUAAAAAA!
|
rendik
Člen |
# Zasláno: 27 Srp 2006 22:18
- Nahlásit
b]wami[/b]
Bože to psal kdo?! Máš, pravdu, fundláci jsou na tomještě dobře, i když pár věcí bych tam taky našla (a to nejsem odborník ), ale to čévéčko! Kristepane, univerzální pes, všestraně upotřebitelný, učenlivý, rychle reagující,... je fakt, že čévéčko znám jen jedno (a to ještě bezpapíráka, který do 7 měsíců nepoznal nic než kotec), ale fakt na něj nesdí nic z toho co tam píšou [
|
wami
Člen |
# Zasláno: 27 Srp 2006 22:23 - Změnil/a: wami
- Nahlásit
rendik
no, to netusim, kdo to psal, stahnout to nechteji, ale vyhledej si jakykoliv plemeno a trefi te slak...
Joo, ale opet jsem se poucila, na rozdil od FCI znaji celkem 4 "vlcaky", mimo CsV a Saarloose jeste Atlasskeho vlcaka a egyptskeho vlcaka
No to teda cumim...
|
BinLadin
Člen |
# Zasláno: 27 Srp 2006 22:26
- Nahlásit
WAMI: no tech perel tam je vic.
TO ALL:jestly ty stranky delalo decko tak je fakt ze se hodne snazilo.A ten zaklad je vzne spravne.
|
wami
Člen |
# Zasláno: 27 Srp 2006 22:31
- Nahlásit
BinLadin
no tech perel tam je vic
myslis ten "cely svet"?
tak ty stranky jsou "superlativni" - co plemeno, to perla...
|
wami
Člen |
# Zasláno: 27 Srp 2006 22:43 - Změnil/a: wami
- Nahlásit
Dalsi perla, ted jsem se ale malem pocurala smichy...
malinak:
Velice úspěšný je na farmách se skotem, kde ovce hlídá a zahání.
Malinois je klidný, vytrvalý pes s vyrovnaným charakterem
tervueren:
Psi musí mít srst delší než feny.