Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / KOSMETIKA - MÁTE ZKUŠENNOSTI ???
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Autor Zpráva
Axa
Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 20:56
- Nahlásit

Prosím, poraďte. Nejsem žádný odborník, ale svou 6letou pudličku mám ráda a myslím, že se o ni starám dobře, i když není výstavní. Trápí mě zahnědlé fleky od slz. Zkoušela jsem "diamantovou vodu", ale bez úspěchu. Fenka je stříbrná. Moc díky.

Saita
Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 21:20
- Nahlásit

Monka
Vždyť Lukynek vypadá taky moc krásně. Já mám Canipulver od Caniny, je určený přímo do vařeného tak snad bude dobrý.
Emikami
Já zatím krmím Hillskami, ale co nevidět budu přecházet na vařené. Zatím jsem objednala nějaké věci k tomu a čekám až psouni dojí zbytek granulí. S tím dávkováním ti moc neporadím. Patnáct kapek je asi půl lžičky(kapu přímo na granule). Asi bych zkusila těch dvacet. Ještě se zkusím zeptat. Jinak míchat biotin a ten pupálkový olej se může. Pup. olej je spíš na zlepšení zdraví kůže, biotin je přímo na srst. Pangaminem si jistá tak nejsem. Teď jej nedávám, protože ještě nějaké kvasnice jsou obsažené v kloubní výživě, co psi dostávají. Vitamínem B se ale nemůžeš předávkovat. Dávala jsem jednu až dvě tablety denně.

Já jsem už taky slyšela spoustu chvály na Anf granule. Žel bohu v tom našem severomoravském zapadákově nic takového není k sehnání(můžu být ráda za ty Hillsky). Hodně dobrých ohlasů mají i granule Kronch. Prý je to něco úplně jiného než na co jsme na granule zvyklí. Já jsem je sice nezkoušela, ale mám od nich pamlsky(85%lososa) a po těch se psouni můžou utlouct. Některým psům nemusí chutnat(ti kteří neradi rybu), ale velká většina je po nich jako divá. Mají ještě i nějaký lososový olej(něco jak pupálkový) a ten si taky moc pochvalují. Kdybych se zrovna nechystala na vařené, tak bych je zkusila.

Saita
Člen
# Zasláno: 3 Lis 2006 21:24
- Nahlásit

Emikami, Lesanka