| Autor |
Zpráva |
Zdenka
Člen |
# Zasláno: 12 Čen 2006 14:06
- Nahlásit
to je vážně hrůza, co tady čtu, já jsem taky řidič, ale když vidím, že jde někdo s pejskem nebo jde pes u silnice na volno, tak ihned brzdím a snažím se předvídat a to samí obráceně,ppupinku vůbec u silnice z vodítka nepustím, tohle jsou fakt hrozný situace a já bych asi toho řidiče byla schopná v tuchvíli snad zabít
|
kac
Člen |
# Zasláno: 13 Čen 2006 15:37
- Nahlásit
No, s tímhle mám bohužel také zkušenost..Jsou to asi 2 roky, co jsme s přítelem jeli v Praze na dost rušné komunikaci, ležel tam pejsek, také vypadal jako cca tříměsíční štěně vlčáčka, no a koukal před sebe, třásl se a umíral..Někdo ho také srazil a ujel..Přijela policie, ale ti tvrdili, že musí čekat na městskou-oficiální veterinu, že ho nemůžeme odvézt ke svému vetovi..Pejsek po chvilce umřel, nikdy nezapomenu na to, jak to bylo strašný..
No, a asi před rokem jsme jeli s přítelem na nehodu u Černého Mostu v Praze (přítel pracuje jako asistenční služba), a k té nehodě došlo tak, že auto srazilo RR..Došli jsme k roztrženému obojku, ale dál už jsme to nedokázali - auto toho pána bylo celé od krve a pejsek odletěl cca 15 metrů. takže byl určitě mrtvý a já jsem to ani nedokázala vidět..Majitelé ho nejak vypustili u krajnice a ujeli, ale ten pán, co ho srazil, už se mu nedokázal vyhnout.. Pochopíte ty lidi ?
|
Klárča
Člen |
# Zasláno: 13 Čen 2006 16:14
- Nahlásit
Tohle je děsně smutné téma ....
Asi před měsícem,dvěma mi kámoška říkala,že po cestě do školy viděla pejsu jak vyběhl ze zahrady ještě s jedním,přeběhli cestu,ten jeden to auto nestihl,ten druhý skončil pod kolama .... Strašně kňučal,ale žádná krev,nic... Řidič taky jel dál . Ona nevěděla co dělat,mobil u sebe neměla a čas taky ne...Byla z toho úplně v řiti a já se jí nedivím.Utěkala rychle od něho,bylo jí z toho kňučení hrozně...