| Autor |
Zpráva |
Janickafor
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 12:26
- Nahlásit
Dobrý den, náš pes šarpej (8měsiců) má silnou demodikózu. Čtyři měsíce nebyla léčena, pes byl bez chlupů, červený s plísní v uších, bolák na boláku. Po koupi od majitelky se začalo s léčbou. Nasazení antibiotik, stronghold koupání, advocate. Při braní antibiotik vše zmizelo (1měsíc), za čtyři dny po dobrání se zase vše vrátilo. Již čtyři měsíce každý čtvrtý den koupu ve strongholdu, každý měsíc dáváme za krk advocate. Každý měsíc za tyto přípravky jsme tam za 1.000kč. Žádná změna. Veterinář nám řekl, že existuje ještě jiná léčba přímo na míru, ale že bude stát cca 6.000Kč. Předpokládám, že mluvil asi o Ivomecu. Máte s tím zkušenosti? Poraďte mi, co ještě jiného se dá proti tomu dělat, už jsme bezradní. Co vitamíny na posílení imunity?
|
sicluceatlux
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 15:31
- Nahlásit
[b]Janickafor[/
Přesně,chce to posílit imunitu,demodex má spoustu psů ,ale jen u některých-těch se slabší imunitou propukne choroba.
|
sicluceatlux
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 15:33
- Nahlásit
Janickafor
Proč jste si štěně v tomto stavu brali...
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 16:01
- Nahlásit
omg tys chotofej tenhle no laureát na nobelofku za medicínu!
|
Janickafor
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 17:05
- Nahlásit
sicluceatlux
Nejste jedinej, kdo mi to říká i sám veterinář. Bohužel někdy je cit člověka slabší než rozum. Pár týdnů by u ní zůstal a nepřežil by. Demodex je léčitelný jen nevím proč u nás to pořád ne a ne zmizet. Je pravda, že veterinář nám nedoporučil žádné vitamíny.
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 17:23
- Nahlásit
Těžko radit, když nevíme ani jakou má formu. Nicméně raději bych hledal rady jinde než na forech, kde si kdejaký děcko hraje na znalce
|
sicluceatlux
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 19:04
- Nahlásit
[b]Janickafor[/
Poruchy imunity jsou dost často způsobeny psychickym stradanimNapřed bych se snažila přijít na to,jestli stradal jako štěně nebo ne. Pokud je třeba z množírny,může to byt ten důvod. Ty utoky amstafa na něj mu rozhodně také nepomohou k psych. pohodě. Takže zajistit toto, posílit imunitu- přípravky pro psy neznam-na doporučení veterináře. To napřed a pak doufat,že léčba zabere,že pes bude mít vůli s tím bojovat.
|
sicluceatlux
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 19:17
- Nahlásit
Janickafor
Ale pokud ma geneticky danou sníženou imunitu, může se problém stále vracet . Co rodiče,sourozenci...,chudák pejsek.
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 19:32
- Nahlásit
Janickafor
Nic si z sicluceatlux nedelej, vzdy si nekde precte nejakou chytrost, celkovy prehled nema, vytrhne to z kontextu, upravi si dle svych predstav a vydava za relevantni informaci.
Poruchy imunity byvaji zpusobeny ruznymi vecmi, treba taky intoxikaci, vakcinaci a taky a to velmi casto nejsme schopni ani rict, cim jsou ty poruchy zpusobeny. To, ze se demodex projevi opravdu souvisi s poruchou obranyschopnosti, ale se zcela spefickou formou, nikde jsem nikdy neviděl ani zminku o tom, ze by zrovna tenhle defekt imunitniho aparatu mel souvislost s psychickym stradanim.
Ale jak jsem ti již psal, pokud ti jde o pejska, moc nedej na to, co tady blabolime my a radeji si zkus najit nejake relevantni zdroje informaci, ty si nastuduj, aby te pak veterinar nemohl tahat za nos ve snaze vydelat co nejvice.
|
Janickafor
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 19:32
- Nahlásit
Pes je z množírny. Vypadal příšerně, když jsme si ho brali. Dnes už zasrstil. Odrostly mu i zplísněné nehty. První týden nebyl schopnej ani chodit. Dnes je veselý, mazlí se, běhá, jak šílenej..
Demodex má od jeho matky. Vím, že se problém bude vracet. Je to jak opar. Ale skoro vždy se to dá přece vyléčit, alespoň na nějakou dobu a pak to udržovat na vitamínech, aby imunita byla posilněna a případně se to nevrátilo...Samozřejmě se radim s veterinářem, ale také vím, že na tohle trpí mnoho psů. Tak jsem chtěla vedět, co by mohlo ještě pomoci a dál se zeptala veta.
|
Janickafor
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 19:33
- Nahlásit
zbrnd
Souhlasím.
|
sicluceatlux
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 19:54
- Nahlásit
[b]Janickafor[/b
Jste zachranci a myslíte to dobře. Určitě to prodiskutujte alespon se dvěma veterináři. Četla jsem kdysi člane v Pes přítel člověka,věnovaný právě Demodexu,příběh lidí, co léčili v zahraničí. Možná byste to na jejich stránkách našla.Smutné na tom je,že platit by měli množitelé,protože se chovali nezodpovědně.
|
sicluceatlux
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:02
- Nahlásit
zbrnd
Omyl,ja si ani nic nečtu,cucam si chytrosti z prstu
|
ssshhhhh
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:18 - Změnil/a: ssshhhhh
- Nahlásit
Tak množitelé by především neměli množit, ne platit za nemocný štěně, které se jim podařilo dobře udat (nebo snad i prodat).
Všichni to myslí dobře, když si od nich vezmou štěně. Buď proto, že je levnější než s PP nebo že jim je ho líto.
Pak jsou z nich ti "zachránci".
A díky nim mnohou množitelé dál množit, vesele na tom vydělávat a týrat psy dál. Za každé co si někdo koupí vyroběj hromadu dalších.
To jen na okraj.
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:23
- Nahlásit
ssshhhhh
Ale noo tak, vzdyt spousta ofi FCI CHSek jsou taky mnozitele a vetsina jsou odpad mnozici zvirata kvuli pocitu zadostiucineni ... a ten mechanismus skodeni zviratum je podobnej i v utulcich...prave proto, ze tady fungujeme jak fungujeme. Obcanska sdruzeni dnes jiz spolky jsou taky z vetsiny grupy nicneznajicich pomocnicku, co nadelaji vice skody jak uzitku ... tak je to fsude. A kdyz uz v ty mnozarne jsi, tak to srdce mnohdy nemas to tam nechat .... ne?
|
sicluceatlux
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:26
- Nahlásit
ssshhhhh
Souhlasím,to je bez diskuze. Spoléhají na to,že se lidem zželí neštastného štěněte. Bohužel to tak,jak to bez servítek píšeš,nedomyslí ti,co "zachranují".
|
ssshhhhh
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:26
- Nahlásit
zbrndAle noo tak, vzdyt spousta ofi FCI CHSek jsou taky mnozitele
to jest žel bohu pravda.
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:27
- Nahlásit
sicluceatlux
Omyl,ja si ani nic nečtu,cucam si chytrosti z prstu
x
Četla jsem kdysi člane v Pes přítel člověka,
oops
|
sicluceatlux
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:29
- Nahlásit
ssshhhhh
A s těmi penězi je to těžké,co ušetří člověk tím,že koupí štěně a evidentně nemocné bez PP,přeplatí léčbou. Tady jde asi o soucit,ne o šetření.
|
sicluceatlux
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:29
- Nahlásit
zbrnd
Nepoznaš ironii?
|
Janickafor
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:31
- Nahlásit
ssshhhhh
Tak když já jsem si vzala štěně, kterého se mi zželilo, tak tím si myslíte, že jsem je podpořila, aby to dělali dál...Děláte ze mně blbce..? Řekla jsem tady snad něco o tom, že jsem na ně podala trestní oznámení, ohlásila všechny jejich inzeráty a je to dál v řešení s policií...
Když nic nevíte, tak laskavě přestaňte soudit!
|
Janickafor
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:34
- Nahlásit
Přesně, nejde mi tu o peníze. Když jsem jela na inzerát, tak pes měl být zdravý a stát o mnohem víc a přes to jsem vážila cestu 300 km daleko! Kde na mě čekalo bohužel jen tohle štěně, které ano řekla jsem, že za to ty prachy nedám, tak mi ho div nevecpali do ruky a že za něj chtějí míň. Mohla jsem ho tam nechat, vzala jsem si ho a jsem za to ráda. A nikdy bych svoje uvážení ani nezměnila.
|
ssshhhhh
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:36
- Nahlásit
Jo a paní množitelka teď sedí a všichni psi mají skvělé domovy.
Ne?
Množí dál?
Fakt?
Nedělám z nikoho blbce, jen říkám, jak to je. Každé štěně co si člověk vezme od množitele je vždy a zas jen podporou množitelů.
Kde není poptávka...
|
ssshhhhh
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:37
- Nahlásit
Ale ano, je to hezké, pro to štěně je to rozhodně dobře, ale celkově je to na co se tihle lidé spoléhají. Že nalákaj na cenu a pak na místě, když už to ubožátko lidé vidí, si ho koupěj.
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:42
- Nahlásit
ssshhhhh
Nedělám z nikoho blbce, jen říkám, jak to je. Každé štěně co si člověk vezme od množitele je vždy a zas jen podporou množitelů.
Jo souhlas.
A v utulcich je to jiny?
jasne bylo by, kdyby strceni psa do utlku bylo za 5000, nepostarani se o psa za 15000, za narozene stene by se platilo taky 5000 a kdyz by nekdo neco z toho nezaplatil vymahalo by se to stejne aspon jako treba pokuty nebo nedoplatky za odvoz odpadu. Ale pri tom nastaveni, ktery je, maji ty utulky stejnou funkcionalitu. A to pomijim, ze mnohdy jsou soukromy a provozovatel je kynolog asi jako ja bracha od sicluceatlux
|
sicluceatlux
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:42
- Nahlásit
ssshhhhh
Ono u mládat je to strašnětěžké,já mám také samaritánské sklony,a nedám za sebe ruku do ohně,že bych tam toho chudáka mohla nechat s čistým svědomím,kdybych už ho viděla. Kdyby si člověk jel pro nový nábytek a cpali by mu oprýskaný roziklaný krám, vysmál by se jim. A na soucit spoléhá kdekdo. Citové vydírání je obecně rozšířená praktika,je to nemorální.
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:44
- Nahlásit
sicluceatlux
Nepoznaš ironii?
To je nějaká kynoložka?
|
Janickafor
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:45
- Nahlásit
Množí...? myslíte si..? Tak to by mi zajímalo, jak je teda nabízejí..? I kdybych na tu ženskou měla podat občanskoprávní žalobu, aby to k ničemu pomohlo, tak to udělam! A to, že Vy jste řekl/řekla, že si lidi nemají brát z množírny psy, to kvůli Vám mají umřít..? řekla jste někomu ať nekupuje nějakou značku kosmetiky, kvůli tomu, že jí testujou na zvířatech, udělali to...? Každý kdo má cit, tak si to "ubožátko" vezme, přece i na tom fungují útulky.
|
sicluceatlux
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:46
- Nahlásit
zbrnd
Ani já ani brácha nejsme kynologové.. Oplývám pouze láskou ke zvířatům specielně ke psům a ano hodně o nich čtu.
|
zbrnd
Člen |
# Zasláno: 3 Kvě 2014 20:48
- Nahlásit
sicluceatlux
Ani já ani brácha nejsme kynologové..
A proč teda nesvítí?
|