Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Veterina, o zdraví i nemocech psů / zánět dělohy
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Autor Zpráva
pajda222
Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 08:31
- Nahlásit

u zánětu dělohy teplota klesá že?

makrel
Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 08:34
- Nahlásit

pajda222
to jsem ještě neslyšela.U zánětu by spíš když tak měla stoupat, nebo ani nemusí, ale klesat ne.

corgi
Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 09:09
- Nahlásit

V PPČ 9/2010 bylo téma pyometra, jediné, co jsem tam teď našla o teplotě bylo "často není zvýšená".

kachna_
Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 09:20
- Nahlásit

pajda222
je to zánět, tam logicky nemá co klesat

corgi
mi to připomnělo Cimrmanna - četl jsem o tom v učitelských novinách.

Fifi
Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 10:15
- Nahlásit

makrelU zánětu by spíš když tak měla stoupat, nebo ani nemusí, ale klesat ne.
kachna_
je to zánět, tam logicky nemá co klesat

Sadlo melo necelych 37 st. Ale to uz byl stav mirny sepse tesne pred operaci uzavreny pyometry.

Baysha
Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 10:18
- Nahlásit

Přesně tak, když teplota klesá, tak už je to hodně špatný...

Hani
Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 11:07
- Nahlásit

pokud je to pyometra, tak na nic nečekat a urychleně jít s pejsanem na operaci, aby nebylo pozdě. Měli jsme to také a na operaci se dostali za pět minut dvanáct, a fence to již prodloužilo život o 7 let.

corgi
Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 11:27
- Nahlásit

kachna_
mi to připomnělo Cimrmanna - četl jsem o tom v učitelských novinách
Správně!
Bohužel, v reálu musím UN číst každý měsíc a můžu vás ubezpečit, že kdyby tam byl článek o tom, že má být na školách zavedena lázeň, tak se tomu už ani nepodivím......

Fifi
Člen
# Zasláno: 28 Zář 2010 17:12
- Nahlásit

Hani
pokud je to pyometra, tak na nic nečekat a urychleně jít s pejsanem na operaci, aby nebylo pozdě.