Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Štěňata a štěňátka / Výběr štěněte
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . >>
Autor Zpráva
Rybka305
Člen
# Zasláno: 12 Čec 2012 09:46
- Nahlásit

Gerda:Mooc díky! Moc mi toto pomohlo,je to můj první velký pes a jsem prostě začátečník,někdy začít musím.

S tím mlácením bych to tady nehrotila.Bylo to jednou a štěně se u toho počůralo,hned jsem toho taky nechala a už to neudělám,tak ze mě nedělejte nějakýho týrače zvířat prosím!S tím proutkem co sem tu přečetla si dám taky pozor.Náš první pes byl vychovávám na tomto principu a vyrostl z něj skvěle vychovanej a poslouchající pes,nijak mu to neuškodilo.

PetraK:Taky moc děkuju,být tím štěnětem,asi by se mi to taky nelíbilo.Už začínám se změnami,chválím za to,že se vyčůrala venku,jen to kousání pořád nějak nejde,pořád chce hrizat mojí ruku a když jí do huby dám provaz,vyflusne ho a dál ohryzává mojí ruku :-DJinak tuto noc na chodbě přečkala taky skvěle,probudila se až v 5,tak sme se byli v 5 proběhnout na zahradě,dala jsem jí najíst a znovu usla A tu kočku pořád strašně zlobí,jí vždycky tak hnusně stiskne,se vůbec necejtí Mimochodem už mám fotku,koho by to zajímalo http://www.facebook.com/photo.php?fbid=49905937677 7848&set=o.170881268215&type=3&theater

Jo a chtěla jsem se zeptat,jestli je normální,že už teď jí stojí obě uši?Četla jsem v knize,že se staví až v 6-7 měsící,jsou jí dva měsíce,né že by to nebylo super,měla jsem strach aby se jí postavili,ale příjde mi to nějak brzo

danajasa
Člen
# Zasláno: 12 Čec 2012 09:48
- Nahlásit

birmanemusí to tak dopadnout, Tak von taky nikoho nesežral dožil se deseti let bez ztráty kitičky,ale kdybych o tom původním přístupu netušila bylo by na průer zaděláno,vosum let sem musela varovati všecky čtenáře novin v okolí aby ihned odložily čtivo jináč nebudou mít čím listovat hnedle (vynález košíku mi to malinko usnadnil)

birma
Člen
# Zasláno: 12 Čec 2012 09:50
- Nahlásit

Rybka305