| Autor |
Zpráva |
younglady
Člen |
# Zasláno: 1 Kvě 2007 21:25
- Nahlásit
Bublinka
jj zitra ji napisu a zeptam se ji, dneska uz nestiham
Bassi
icq 84-323-267, jinak kredit poslan.. jinak nevim jestli ctvrtek budu mit pac budes teprve druha prihlasena tak uvidime
jowana
jak psala Bassi, studuju a brigadnicim a cubine je 1 rok 4 mesice, je to Parson Russell terier a je pekna drsnacka a dominator, ale pracujeme na tom
|
nels
Člen |
# Zasláno: 1 Kvě 2007 21:31
- Nahlásit
younglady
ahoj pani,tak jak jste si uzili ten posledni den? bylo to ta fakt super,slysela jsem ze jsme dokonce i neco vyhrali )
|
younglady
Člen |
# Zasláno: 1 Kvě 2007 21:35
- Nahlásit
nels
no joooooo nels je nejvetsi zavislacek vyhral hledani v lese i to privolani na poli, proste bez panicky ani ranu No Very to vyhrala cely, Anushka byla druha a Rusty treti, proste zrzouni a jejich mixi to vybrali vsechno )))
|
nels
Člen |
# Zasláno: 1 Kvě 2007 21:44
- Nahlásit
younglady
fakt jo? no Pavla se ani nepochlubila.tak to je super,v podstate teda muzeme rict,ze pokoj cislo 7 byl jasne nej ani nevim co jsme vyhrali
|
younglady
Člen |
# Zasláno: 1 Kvě 2007 21:46
- Nahlásit
nels
hele batuzek adidas a vonavku Doogy
|
nels
Člen |
# Zasláno: 1 Kvě 2007 21:48
- Nahlásit
younglady
jeziiis ten Nelson bude zase frajer! no mozna si i Abbyna da priste kdyz ji bude otravovat rict
|
Bublinka
Člen |
# Zasláno: 2 Kvě 2007 07:46
- Nahlásit
younglady
Ahojky, jasny, dekuju moc, vsak ono to zas tolik nespecha. Diky moc!
Bassi
JJ, to jsem taky slysela, ze maji pamet jako slon, ale tak doufam, ze jednou na to vsechno zapomene a zjisti, ze v tobe ma tu nejvetsi oporu Tak drzim palecky!
nels
Ahoooj, cetla jsem tu, ze si Nelson udelal bebi na brichu... Uz je to dobry???
|
nels
Člen |
# Zasláno: 2 Kvě 2007 08:26
- Nahlásit
Bublinka
Ahoj , uz je to v poradku, dekujeme. minuly tyden mu vybrali svorky a ted uz je opet ready pro kazdou spatnost
|
blanulinka1
Člen |
# Zasláno: 2 Kvě 2007 09:01
- Nahlásit
co třeba japonského pudlíka? URL