| Autor |
Zpráva |
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 21:28
- Nahlásit
Phoebuska
Kolik je Ti let?
|
Phoebuska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 21:37
- Nahlásit
28, znim hloupe?
|
Adiddaska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 21:41
- Nahlásit
Phoebuska
ne, zníš povědomě...
|
Phoebuska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 21:43
- Nahlásit
Adiddaska
Ano, jako kdo treba?
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 21:43
- Nahlásit
Phoebuska
No, je to naivní. Ale to je jen můj názor, třeba jsem jen škarohlíd.
Nicméně ptala jsem se proto, že jsem chtěla vědět, kolik máš asi času na takový dlouhodobý záměr.
|
Adiddaska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 21:44
- Nahlásit
Phoebuska
Ano, jako kdo treba?
busted!!!
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 21:45
- Nahlásit
Phoebuska
Můžeš to teda prosím trochu rozvinout jak hodláš ze své kříženky vyprodukovat nové plemeno? Jaké bude mít to plemeno využití? Jaké znaky exteriérové a povahové má mít? Jak využiješ dědivosti daných znaků? Jak potlačíš nežádoucí znaky? Předpokládám, že genetiku, dominantnost a recesivnot genů máš v malíku. Jak zajistíš využití potomků v dalším chovu po několik generací? Jak povedeš evidenci?
Jinak labradoodla fakt nevymysleli Angláni, ale Australani a chová se i u nás, nic nového to není. Ten pes vznikl za specifickým účelem a ti lidi věděli co dělají, tak chci jen vědět, jestli ty to víš taky.
|
Pakunobecny
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 21:56
- Nahlásit
Maya
|
Phoebuska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 21:57
- Nahlásit
Maya
Vzdavam se... na tolik veci ti odpovedet nedokazu, nejsem profik a hrat si na nej nebudu. Jen jsem myslela, ze kdyby se nasli odbornici prave pres to vse, co jsi vyjmenovala, bylo by to nove krasne a mozna i uzitecne plemeno. Ma fena je cerna po cernem labradorovi, kdyby byl otec RR, zrejme by byla tmave hneda. Ma take typicky pruh na zadech, postavu spis atletickou, vyssi nohy, proporcne vypada dobre. Muzu se mylit, vy by jste mi urcite rekla sve. Mas jiste velke znalosti.
|
Phoebuska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 22:00
- Nahlásit
Adiddaska
Busted ) tak koho teda?
|
Phoebuska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 22:04
- Nahlásit
Maya
A mimochodem o labradoodle jsem psala jen proto, ze jsem zila v UK, kdybych zila v australii, psala bych jinak. Plemeno se mi nelibi, tudiz jsem se nepidila kde vzniklo. Ale dekuji za pouceni.
|
Phoebuska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 22:11
- Nahlásit
Vlčáčková
Tvuj nazor Ti neberu, ale urcite mas pravdu. Pro takovy zamer musi clovek obetovat cely zivot. V podstate nechci mit chovnou stanici, jen bych rada videla u nas takove plemeno. O oficialnich postupech samozrejme nemam ani paru. No jo, kdyz vy si vsichni stojite za temi smernicemi a ucely. Ne vsichni co chteji specificke plemeno, ho maji za tim strejnym ucelem pro ktere bylo plemeno slechtene. Urcite mi to zase trosku otevrelo oci. Neni to tak jednoduche, jak se zda.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 22:21
- Nahlásit
Phoebuska
Tak bod číslo jedna: fofrem nastudovat ty postupy atd., abys přesně věděla, co chceš a jak toho dosáhnout. Ale dřív bych se do křížení nepouštěla.
Hodně lidí určitě nemá psa pro to, co má plemeno za práci. Ale to neznamená, že se bude rezignovat na účel plemene. Ti výborní jedinci (myslím psy, to je jasný, protože o "výbornosti" lidí se dá mluvit dost ztuha...) by pak měli udržovat standard plemene. Aby až se najde někdo, kdo ho pro jeho účel chce, nezjistil, že lovečtí psi už neloví a společenští mu sežrali půlku rodiny.
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 22:47
- Nahlásit
Phoebuska
To nejsou oficální postupy, to jsou základní logické postupy. Musíš mít představu, jak má budoucí plemeno vypadat exteriérově i povahově, musíš mít znalosti genetiky, abys věděla jak toho dosáhnout, musíš mít možnost všechny potomky po x generací vyhodnotit a vhodné použít do chovu, vést si evidenci.
Ty sis evidentně nepřečetla ani jediný článek o vzniku plemene již z existujících plemen, viz např. eurasier, o genetice nemáš ani páru, jo, opravdu RR NENÍ hnědý, takže tvoje fena by nebyla hnědá ani kdyby její otec byl RR, takže jako nechceš nic jiného než namnožit na svojí feně nějaký vořechy a zaštítit to jako hodně dalších množitelů pohádkou o novém plemeni. Kdybys to myslela vážně, mluvila bys jinak.
|
Phoebuska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 23:00
- Nahlásit
Vlčáčková
Dobre napsano
|
Phoebuska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 23:08
- Nahlásit
Maya
no jo mas pravdu, mam najivni predstavy, kynologii jsem nestudovala. Bohuzel se zajimam o vse trochu, takze pak me lidi vidi, tak jako ty. Jedina p. Vlcackova je ke me tolerantni a vstricna, co se tyka znalosti. Jeji rady beru. Zni ferove. Ale Ty me jen palkujes. Takove lidi nemam kolem sebe rada. Konfliktni, je mi pak uzko, ze se clovek nemuze ani nikam zapojit. No nic, aspon neco jsem se tady priucila a opet jsem zjistila, ze uzavrene diskuzni fora jsou jen pro velmi znale. Mej se.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 23:24
- Nahlásit
Phoebuska
Heleď, ale já doufám, že v průběhu získávání těch znalostí a zkušeností od svého záměru ustoupíš. Aby bylo jasno. No a pokud ne, tak bych Ti přála, aby se Ti to povedlo. Protože jinak se budeš tlouct do hlavy určitě sama a budeš se třeba muset koukat na to, jak se "Tvoji" psíci nemají dobře. Tak to je, myslím, dost na zvážení.
|
Tondas
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 23:25
- Nahlásit
Phoebuska
ze uzavrene diskuzni fora jsou jen pro velmi znale.
to mi dava nadeji ze i ja jsem znaly. Dekuji mnohokrat.
|
Phoebuska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 23:27
- Nahlásit
Vlčáčková
hmmm..tak na to nemam Precetla jsem si na
http://www.volny.cz/hedera-cz/nova%20plemena.htm, jak na to. Je to vazne drina. Tak snad se jednou dockam, zatim se spokojim s mou krasnou lovkyni. Dekuji Ti.
|
Phoebuska
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 23:28
- Nahlásit
Tondas
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 23:38
- Nahlásit
Phoebuska
Ty jsi mě úplně vyděsila! To musí být nějaký strašidelný článek, ne?
Lovkyni pozdravuj a dobrou noc.
|
Sízra Milanová
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 23:44
- Nahlásit
Phoebuska
Ma fena je cerna po cernem labradorovi, kdyby byl otec RR, zrejme by byla tmave hneda
jo a kdyby byla fena modrá a pes žlutej budou štěňata zelený
|
Tondas
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 23:47
- Nahlásit
Phoebuska
kazdopadne ja dekuji vam. Mimochodem Labladoodle jsem uz slysel. Mozna ve filmu. Nevite o tom neco
Sízra Milanová
to s tou barevnosti neprehanej, kazdej neni kreativni
|
Sízra Milanová
Člen |
# Zasláno: 14 Pro 2011 23:48
- Nahlásit
Phoebuska
jinak já jsem 100% pro mezirasový křížení,ale jen mezi lidma
|
Tony
Člen |
# Zasláno: 15 Pro 2011 01:24
- Nahlásit
Tondas
jedná se o asisteční psy, kteří po pudlech mají nelínavost
akorát se divím, že už se odchovávají přímo, myslela jsem že se využívá hlavně F1 generace, která se dále nekříží.
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 15 Pro 2011 08:01
- Nahlásit
Tony
Na práci asi primárně jen F1 generace, ale samozřejmě se toho chytli i další lidi a chovají je už jako plemeno i s přikřížením dalších plemen (irský vodní španěl, curly retrívr atd.)
|
Sízra Milanová
Člen |
# Zasláno: 15 Pro 2011 11:06
- Nahlásit
Phoebuska
hele, ale je to jedna odbornice,která by ti s timhle všim mohla pomoct a i si myslim, že byste tak nějak vnitřně splynuly v jednu osobu, jmenuje se Eninka a jestli chceš vědět jak jí poznáš,tak vypadá uplně jako ty
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 15 Pro 2011 11:24
- Nahlásit
ty voe co to tu je??
zas jeden spasitel samouk co bude tvořit nové plemínko jo??
pak se jeden nediví černému šerymu a turskému harlekýnovi )))) to se nám prostě na dvorku omylem osouloží dvě různé rasy.nejlépe bez PP,tak z nich holt vytvoříme nový plémě
jinak teda pokud by někdo .kdo na to má znalosti,zkušenosti,možnosti,přehled a tisíc jinejch věcí ,fakt chtěl vytvořit nový plemeno,nemyslim,že by s tou myšlenkou lez na czpsa do diskuze ))))) třá si neumim představit takovýho Hartla jak tu diskutuje stylem jako Fíbuška )))
|
Lucie Kratochvílová
Člen |
# Zasláno: 15 Pro 2011 11:24
- Nahlásit
Sízra Milanová
hele, ale je to jedna odbornice,která by ti s timhle všim mohla pomoct a i si myslim, že byste tak nějak vnitřně splynuly v jednu osobu, jmenuje se Eninka a jestli chceš vědět jak jí poznáš,tak vypadá uplně jako ty
Tak to je hustý!
|
bonc
Člen |
# Zasláno: 15 Pro 2011 11:32
- Nahlásit
davidkova renata
pak se jeden nediví černému šerymu
se nenavážej laskavě do Čiernyho Šeryho, hodlam obejít vesnici a konečně to nějak zpeněžit, opovaž se to zpochybňovat, konečně mam způsob jak zbohatnout! a kámoška má hned dva, ale vzala si je z útulku kastrovaný, kráva, jak kdyby si nemohla vybrat nekastrovaný, huž jsme mohli bejt v balíku - no považ, jen 15 litrů za exluzivní vemeno, no neber to!!
|