Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Výchova a výcvik / Jak ho motivovat - už fakt nevím
<< . 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
corgi
Člen
# Zasláno: 16 Bře 2009 07:58
- Nahlásit

LucieS
kdy je naopak už přetěžovaný a je toho na něj moc
U něj je to opravdu jenom zájem o druhé psy. Vzdor až v krajním případě, když ho přestane bavit dlouhé opakování, a to nelámu přes koleno, docvičím co mám a jdu třeba na překážky. Včera se to hodně zlepšilo, protože dorazili další dva začátečníci, takže jsem střídala skupinu začátečníků na překážkách a občas jsem odskočila k pokročilým na cviky v řadě. To vyhovovalo nám oběma, takže doufám, že příště zas dorazí nějaký začátečník....
na chvíli seknout a jít si sednout na stranu
...když s ním totiž odejdu stranou, tak místo aby ztratil zájem, táhne o to víc směrem zpátky k ostatním psům. Nejlíp se zklidní v řadě, pochopitelně s větším rozestupem od sousedů, při polohách nebo při odložení - zatím by z něj odbíhal, takže mezi ostatními psy dělám jen krátké, ale to už celkem zvládá.

Biluška
Člen
# Zasláno: 16 Bře 2009 08:01
- Nahlásit

corgi
Mně jo, to víš, já ty lišky prostě žeru
Já žeru psy, kteří nad překážkama lítají a každým pórem z nich čiší radost z pohybu. Ty, kteří se tam plouží, evidentně se nudí a majitel mi tvrdí "mi to děláme pro radost" fakt nemusím. Vždycky si říkám jestli to má být radost toho majitele, nebo toho psa. Trénovat takový tým teda v žádném případě radost není
Pochop, že když sis pořídila plemeno "na gauč a vycházky" tak je to prostě plemeno na vycházky a žádný výkon z něho nevyrazíš. Zvlášť když ten pes nemá zájem.
Taky mám doma takové jedince. Orobul i Lilátko mi přes ty překážky přelezou, když je namotivuju tak budou mít i jakous takous jiskru. Ale bude to fakt jenom jiskřička neporovnatelná s vatrou, kterou hoří např. šeltie,nebo puma.