| Autor |
Zpráva |
zuzka
Člen |
# Zasláno: 22 Říj 2006 18:37
- Nahlásit
jako nastávající maminka, jsem začala chodit i na miminkovské diskuze a nedalo mi to, zapojila jsem se do pejskařského tématu
nejsem žádný odborník, ale poněkud mě vyděsila rada "zařadit dítě až na konec smečky"
abych "nezkreslovala", celý příspěvek je tady (čtvrtý shora)
nemáte po ruce nějaký pěkný odkaz na článek: jak navykat psa na miminko a jak se vypořádat s novou hierarchií?
|
fromeli
Člen |
# Zasláno: 22 Říj 2006 19:15
- Nahlásit
zuzka
tam jsou tedy povídačky , prolítla jsem jen asi dvě stránky a na víc fakt nemám.
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 22 Říj 2006 19:46
- Nahlásit
zuzka
Zrovna nedávno jsem o tomhle jen tak přemýšlela (už bych kecala, proč mě to napadlo ) a jednoznačně jsem došla k názoru, že feňule je teď úplně poslední a bude poslední i když časem (to už asi bude hodně stará babča) přijde prcek...
Aspoň bych teda chtěla, aby to tak bylo a snad se to i podaří
|
zuzka
Člen |
# Zasláno: 22 Říj 2006 19:52
- Nahlásit
já se jen bojím, aby se tím třeba někdo nechtěl řídit
sama mám docela slušnou představu, jak to "zařídíme", znám svou feňuli a děti toleruje bez problémů, navíc já ji cvičím a tak se nebojím, že ji nezvládnu i kdyby něco
ale přesto, nejsem odborník, proto bych na té diskuzi raději odkázala na nějaký článek
|
Lola1
Člen |
# Zasláno: 23 Říj 2006 08:17
- Nahlásit
Článek žádný nevím, ale vlastní zkušenost. Při prvním dítěti jsem měla starší vořešici (jako menší ovčák) a při třetím střední kníračici, obě feny i obě děti si to "dohodly" samy.
fromeli
Ty stránky, to je fakt síla.
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 23 Říj 2006 09:16
- Nahlásit
zuzka
Mám hodně psů a dá se říci, že hodně dětí Domů přicházeli v následujícím pořadí
1. Mika - kříženec pinče, 13 let v době narození 1. dítěte - úplně v pohodě, mimino více méně ignorovala, v případě,že Alenka brečela a já jsem okamžitě nenaklusala začala Mika běhat mezi mnou a miminem a doslova mě tam naháněla.
2. Alenka - viz výše