| Autor |
Zpráva |
darja
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2006 16:49
- Nahlásit
vcera jsme si koupili maleho beagla,ma 9 tydnu.je to nas prvni pejsek.ja osobne jsem naprosty laik.nemam poneti o tom,kdy a jak ho zacit cvicit.ani nevim nic o ockovani.vim,ze uz dostal jedno ockovani.kdyby mel nekdo trpelivost a ochotu se mnou komunikovat,byla bych velmi vdecna.jelikoz zijeme v usa,je jediny dostup internet.ozve se nekdo?dekuji darja
|
darja
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2006 16:51
- Nahlásit
mozna by mi pomohly nejake odkazy na internetove stranky....dekuji
|
Kamca
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2006 16:59
- Nahlásit
Zkus třeba tohle:
http://sweb.cz/faunanet/psi/vycvik-psa/zakladni-vy cvik/privolani.htm
http://larry.kamaradi.com/adam/vychova/zakladni.ht m
|
Kamca
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2006 17:02
- Nahlásit
další...
http://boureprichazi.unas.cz/Clanky.htm
http://www.goldenretriever.wz.cz/info/vyvojova_obd obi.htm
|
Kamca
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2006 17:05
- Nahlásit
očkování:
http://www.pejsek.cz/tisk/novinky2_6-r.php3
http://www.psi-kocky.cz/Ockovani
|
Ronka
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2006 19:07
- Nahlásit
darja
ahoj ,já mám bígly moc ráda ,taky jsme jednoho 14 let měla ,pokud budeš chtít a budu to vědět ráda se s tebou o zkušenosti podělím a ráda se dozvím jak se žije psům v USA
|
Blueheaven
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2006 19:08
- Nahlásit
máš icq?moje 295929726
|
darja
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2006 21:08
- Nahlásit
trochu mi dela starost navrat do cech...pejska jsme koupili z farmy,ale zrejme nema zadne papiry.nema nekdo zkusenosti,jak se prevazeji pejskove??co za dokumetny potrebuji?
moje icq 296 315 562, nebo darjab@email.cz
budu rada za rady a zkusenosti.pripadam si hrozne trapne,ale vubec netusim,co maly potrebuje.bojujeme ted s curankama a kakancema.navic mame v dome jeste divoke zajice.
|
airin
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2006 21:53
- Nahlásit
darja
http://www.vycvikpsa.cz/consult.html
|
Tonda
Člen |
# Zasláno: 5 Úno 2006 01:52
- Nahlásit
Strucne sepsany zakladni vycvik