Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Výchova a výcvik / Několik základních problému se štěnětem (pelech, venčení, divočení)
. 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
chocobo
Člen
# Zasláno: 15 Čen 2011 09:37
- Nahlásit

Hezký den, jsem psí začátečník, svého italského chrtíka jsme si domu přivezli teprve před pár dny. Pročetl jsem si tu hodně diskuzí, ale radši se na nějaké věci zeptám znovu, snad se najde někdo ochotný, kdo mi poradí.

První věcí je venčení - jsem s pejskem doma celý den od rána do večera (mám zkouškové, takže jsem doma opravdu non-stop) a chodím ho venčit pomalu každou hodinu a půl - dvě hodiny (kromě noci). Už si našel místo, kde se vždycky vyčurá, ale přesto třeba včera udělal doma loužičku (a to jsem s ním byl hodinu a půl předtím venku) a dokonce se vykakal do pelechu. A to jsem si myslel, že tam to pes neudělá.

Říkám si, jestli to nemůže být tím, že štěněti je už něco málo přes šest měsíců. Do této doby bydlel venku u chovatelky a zřejmě dělal potřeby kdykoliv si to usmyslel a kdekoliv. Bude těžký ho to odnaučit? Jak na to?

Jinak pelech - první noc v něm v klidu spal, ale druhý den byl se mnou celý den v posteli, kde jsem se učil. Vždycky se prospal, šli sme se ven vyčurat a pak zase do postele. Večer pak do svého pelechu v předsíni nechtěl jít. Dokonce začal škrábat na dveře a kňučet. Jak ho na pelech naučit, že tam v noci bude? A hlavně - rozhodně nechci, aby kňučel nebo škrabal na dveře, až se stane, že tu s ním nikdo nebude, což v budoucnosti bude každý den pravidlem (rodiče v práci, já ve škole / práci). Kdy ho mám začít učit samotě?

Je toho určitě spousta dalšího, co bych se rád dozvěděl, ale zatím to nechám takhle a případně se doptám
Díky moc za každou radu!

Baysha
Člen
# Zasláno: 15 Čen 2011 10:01
- Nahlásit