| Autor |
Zpráva |
Sali
Člen |
# Zasláno: 11 Čen 2008 13:47
- Nahlásit
to je totiž konec hlídacích psů!!!!!!!!!!!!!
teda psů co jsou schopný dotyčnýho nejen předem varovat, ale při překonání oplocení vystavit a vyštěkat a blokovat jeho pohyb , a při kladení odporu taky poslat na chíru.
Jakmile má každý právo bez mé přítomnosti (nedovolal se, nedozvonil se, jsme v práci) vstoupit na můj pozemek pso svou věc, NESMÍM TAM MÍT PSA, CO MU TO NEDOVOLÍ.
|
brut
Člen |
# Zasláno: 11 Čen 2008 15:19
- Nahlásit
Sali
jj, to je přesně ono
Když k tomu dodám toho devianta, tak je mi blivno
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 11 Čen 2008 15:35
- Nahlásit
brut
volala jsem právníkovi, a ten mi řekl,že už od dob práva římského je vlastník pozemku hegemonem ve svém prostoru.
Kdokoli na cizí pozemek vstupuje, činí tak na vlastní nebezpečí.
Bude-li pozemek bezpečně ohražen tak, aby k překonání ohražení bylo třeba vynaložit nějaké úsilí, tedy nejde-li jen o protažení se mezi plaňkama bo prolezení dírou bo otevření si nezamčených vrat, nemůže nikdo dát vinu za úraz tomu, kdo tam je vlastníkem, ale TOMU, KDO TAM VNIKL! , a dá-li VINU VLASTNÍKOVI, odvolací soud či vyšší instance to musí zrušit.
Důležité je to, že právník mi potvrdil, že to NENÍ TAK, ŽE BYCH MUSELA TEN PŘÍSTUP V NEPŘÍTOMNOSTI UMOŽNIT.
Ve své přítomnosti musím žadatele pustit, aby si vzal co je jeho, ale nemusím si pozavírat psy, když jdu pryč, aby tam každý mohl kdy ho napadne..
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 11 Čen 2008 15:37
- Nahlásit
bylo mě řečeno, že ten, kdo překoná kvalitní oplocení, tím prokáže jasnou způsobilost k vyhodnocení situace.
Zabezpečení pozemku, kde je volně pes schopný někoho orvat, musí prý být takové, aby se tam ani opilec, ani debil, ani dítě do těch nevímkolika let prostě nemohli dostat, neb k tomu nebudou mít fyzičku, ani fištróna. DŮLEŽITÉ PRÝ JE TO, ZDA K PŘEKONÁNÍ PŘEKÁŽKY MUSEL vstupující vynaložit takové úsilí, které jasně dokazuje, že byl schopen vědět, co činí, a co mu tam hrozí.