Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Výstavy psů / MVP Brno 11.-12.2.2006
<< . 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
Frog
Člen
# Zasláno: 1 Úno 2006 13:34
- Nahlásit

[imgs]rdQGgo6aAP[/imgs]Tak snad se mi to povede. Jmenuje se Christie Agátha

Frog
Člen
# Zasláno: 1 Úno 2006 13:35
- Nahlásit

Hm, tak znova

ludka
Člen
# Zasláno: 1 Úno 2006 13:38
- Nahlásit

Jsem úplnej začátečník a mám 11-ti měsíční fenku bernskýho salašnickýho psa. Svod mladých jsme absolvovaly naprosto v pohodě a tak bychom se chtěly ukázat i na nějaké výstavě. Jen nějak nerozumím skupinám pro výstavy. Na některých propozicích jsem berňáky nenašla a vůbec nevím, do jaké skupiny podle FCI patří? Můžete mi vy zkušenější poradit?

suesie
Člen
# Zasláno: 1 Úno 2006 13:53
- Nahlásit

Frog
Jůůů, ta je hezoučká. S tou by se hnedka náš Cllif kámošil. Dogy mu mooooc imponujou. I když jsou o moc větší než on.

Frog
Člen
# Zasláno: 1 Úno 2006 14:02
- Nahlásit

suesie
Naše Agátha miluje maličký pejsky.Vyrůstala s malým kníračem a doteď spolu řádí

WhiteWolf
Člen
# Zasláno: 1 Úno 2006 14:06
- Nahlásit

ludka
Klasifikace FCI: SKUPINA 2 , pinčové, knírači, plemena molosoidní a švýcarští psi

monika
Člen
# Zasláno: 1 Úno 2006 14:15
- Nahlásit

Frog
Agátka se do výstavy dá to fazony uvidíš.Bude krásná a pro tebe stejně ta nejkrásnější.Co mám říkat já s Dorinkou.Ještě že nemáme PP, to by mě fakt mrzelo jak dopadla.

monika
Člen
# Zasláno: 1 Úno 2006 14:18
- Nahlásit

ještě jednou Agátka.snad se to povede

Frog
Člen
# Zasláno: 1 Úno 2006 14:34
- Nahlásit

monika
Ahojky,
no abych pravdu řekla, tak už jsem smířená,že nic moc výsledek nebude.Ale pro mě už bude veliká zkouška, že se zůčastníme.A myslím si, že pro Agušku také.
Ale tehdy jsem trochu obrečela ,když mi pan doktor řekl, že když byla malá, tak byla příšerná.Ale teďka, že se vybarvuje, tak ať tu výstavu zkusíme. Pro mě totiž byla a je ze všech nejkrásnější.