| Autor |
Zpráva |
Host_Lidka
Člen |
# Zasláno: 18 Zář 2009 20:27
- Nahlásit
kachna_
Bohužel náš vet nám nic neřekl o aplikaci Alizinu ihned po nakrytí.. (ikdyž my jsme ale na 100% nevěděli jestli byla nakrytá, přece je naše fena dost velká a utekla se psem který je tak o 3* menší a hlavně starší-je mu už 14) Tak proto ta aplikace až po zjištění březosti.
Včera bylo feně opravdu dost blbě. Když jsem ji pomačkala břicho tak ho měla nafoulký, jakoby plné tekutiny. Jenom ležela, nespala, a vůbec se se mnou "nebavila", vůbec nereagovala. Já už jsem si myslela že má pyometru v nejhorším stadiu. Tak jsem ji změřila teplotu, měla 38,5. (ne veterinu jsem tedy nejela).
Už od dnešního rána vidím zlepšení, jak v chování, tak v žrání. A to takové zlepšení, že s radostí uvítala delší procházku a taky sežrala granule !!!!!
Když jsem ji dneska večer pomačkala břicho tak už ji měla klidnou, a "bobulky" jsem nenahmatala. Jsem ale XXL laik, klidně může být její břicho plné bobulek, já jsem je však nenašla. A to jsem je před asi třemi dny dobře nahmatala. Taky jsem změřila obvod jejího břicha (ano, jsem strašně akční) který se zmenšíl od minulého týdne o 3 cm. Na druhou stranu byla pomalu celý týden pouze na konzervách, nic jiného nechtěla.
Mám ale opravdu OBROVSKOU radost že už je ji lépe a to bez ohledu na to jestli ty "bobulky" v sobě ještě má či ne.
Samozřejmě doufám že ne a tím pádem nebudu muset po ultazvuku v ponděli rozhoudnout jak dál s "léčbou".
Co byste udělali vy??
|
Alexa
Člen |
# Zasláno: 18 Zář 2009 20:46
- Nahlásit
Host_Lidka
Co byste udělali vy??
když by to bylo nutné tak pokračovat.
Každopádně se vůbec nedivím, že jste šli na injekce, rozhodla bych se stejně.
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 18 Zář 2009 21:56
- Nahlásit
Host_Lidka
Bohužel náš vet nám nic neřekl o aplikaci Alizinu ihned po nakrytí