| Autor |
Zpráva |
hanule85
Člen |
# Zasláno: 9 Úno 2007 14:20
- Nahlásit
Ahoj všem pejskařům, mám dotaz ohledně odměňování.
Je mi jasné, že když jsou našemu pesanovi tři měsíce, tak je odměna pomocí pamlsků zřejmě v pořádku.
Jenže! Povel sedni zvládáme už bez pamlsku, stačí slovní pochvala nebo pohlazení, ale povel lehni zvládáme pouze za kousek piškotky.
Bez ní se náš labík prostě sekne, a i když ví, co po něm chci, nelehne a nelehne. Ovšem jakmile cítí tu vůni pamlsku, lehne hned napoprvé.
Je tohle v pořádku, pokud ne, co dělat?
Možná se ptám hloupě, jsem začátečník, ale nechtěla bych něco zanedbat.
Díky za odpovědi
Hanka
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 9 Úno 2007 14:26
- Nahlásit
Zkuste vymyslet i jinou motivaci a střídat to...vytvořit v psovi pocit, že jste bůh a že vše, co dělá, dělá proto, že chce být se svým bohem neboť s ním je mu nejlíp a není nic lepšího.
Takto si zvíře utvrdí povely natolik, že se z reakcí na ně stanou reflexy.
|
brut
Člen |
# Zasláno: 9 Úno 2007 14:28
- Nahlásit
hanule85
My odměňujeme stále, je nám rok a třičtvrtě....přece taky za provedenou práci dostaneš odměnu....klidně odměňuj, tím nic nezkazíš
|
Trotelchen
Člen |
# Zasláno: 9 Úno 2007 14:31
- Nahlásit
hanule85
brut------My odměňujeme stále, je nám rok a třičtvrtě....přece taky za provedenou práci dostaneš odměnu....klidně odměňuj, tím nic nezkazíš
jak píše Brut...je třeba si uvědomit, že pes je pes a prostě nějakou motivaci potřebuje...jen tak pro nic za nic to dlat nebude...na druhou stranu pozor....je silně nežádoucí, aby si pes zvykl na to, že něcoi dělá za piškot...přijdou totiž okamžiky, kdy bude jinde větší motivace než piškot a pak j zle....pes neposlechne
|
wensday
Člen |
# Zasláno: 9 Úno 2007 14:40 - Změnil/a: wensday
- Nahlásit
No jo, právě.... třeba na zkouškách nemůžeš používat odměny a tak je dobrý, aby to pes uměl tak jak říká Trotelchen aji bez odměny.