Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Chov psů, chovatelství / poraďte mi prosím
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Monule
Člen
# Zasláno: 13 Led 2007 16:01 - Změnil/a: Monule
- Nahlásit

Poradte mi, chci si koupit pejska a rozhoduju se mezi těmito psy Bígl, Rhodéský Ridgeback,Maďarská Vizsle, Landseer, Bernský salašnický pes, labrador nebo zlatý retrívr a Německá doga. Co byste mi doporučili? Žiju sama , momentálně studuju VŠ a bydlím v malém bytě - v paneláku.

suesie
Člen
# Zasláno: 13 Led 2007 16:14
- Nahlásit

Monule
Pokud jsi pejskař začátečník tak určitě labradora nebo zlaťáka.

ko4ka
Člen
# Zasláno: 13 Led 2007 16:19
- Nahlásit

Monule
připojuju se k suesie, labíka i zlaťáka máme v bytě 3+1 a máme s nimi kladné zkušenosti jako se psy pro začátečníky

Mel
Člen
# Zasláno: 13 Led 2007 16:24
- Nahlásit

Monule
hele a podle čeho jsi prosímtě vybírala? Nechápu, jak můžeš brát stejně v úvahu tosa inu a labradora...
Největší chyba je vybírat psa jen podle vzhledu, je jasné, že si asi nebudeš chtít pořízovat plemeno, které se ti vyloženě nelíbí, ale pořídit si tosa inu jen proto, že se ti líbí, je zrovna u tohohle plemene, řekla bych, dosti nebezpečné....Přečti si něco o povahách psů a jejich potřeb a pak si dej dohromady, jestli to tomu psovi můžeš poskytnout a hlavně budeš mít na to, ho vychovat
To žeš napsala, že žiješ sama v paneláku a studuješ VŠ není zrovna moc informací na to, aby ti někdo poradil plemeno.

Danča
Člen
# Zasláno: 13 Led 2007 21:38
- Nahlásit

Monule
ahoj,souhlasím s Mel, jedna věc je vzhled a ta neméně duležitá je povaha a charaktristika psa, takže bys měla zjistit, jaká rasa je ti nejblíž. Určitě ber na vědomí, že špatná, nebo nedůsledná výchova u ras jako je RR, Tosa atd. je fakt nebezpečné a těmto psům je potřeba se dosti věnovat co se vychovy i pohybu týče.
Mám zkušenosti jen s rasou, která není ve tvém výběru a s RR, kterého máme teď a jsem nad míru spokojená!!!!