| Autor |
Zpráva |
pawLINka
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:31
- Nahlásit
vylučuju teda ty trimovací, když jsme se konečně dohodli, že ti taky línaj.
Tak na tom jsem se nedohodla
Rodina má doma knírače, které trimují a nespadne z nich nic... Druhá rodina má hrubého jezevčíka, ze kterého při pravidelném trimování nespadne taky nic...
Tak nevím. Asi jsem z blbé rodiny. To bude tím, už to mám.
Ale samozřejmě souhlasím s názorem, že nejméně línají plemena se srstí, která furt roste. Jako třá ten jork, maltéz apod. Těm ta srst vypadává podobně jako nám vlasy.
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:34
- Nahlásit
impact
Je mi líto, ale já jsem se vedle smála tobě.
ale sama.
Biluška
ale teda nějaký chlupy padaj, jo?
|
Martinna
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:34
- Nahlásit
pawLINka
Jedna chovatelka kníračů mi taky říkala, že nelínají.
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:35
- Nahlásit
pawLINka
Tak na tom jsem se nedohodla
tak já už nevim, já ty trimovací vůbec neznám.
a ti kondomoři nebo co to je?
|
PeKrato
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:38
- Nahlásit
jbat
hele zobecním to
- trimovací srst u psa při pravidelném trimování téměř nebo vůbec nelíná
- psi s rostoucími chlupy nelínají
- a Biluška dodala ještě ty kudrnaté a s těmi teda nemám zkušenost žádnou
OT: to je to línání takovej problém nebo proč vybíráš plemeno podle línání
|
cilka
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:38
- Nahlásit
jbat ty se ptáš .....
Takže prostě trimovací psi globálně vzato nelínaj tolik co třá NO? . ..... ty odpovídáš .....PeKrato jo
takže línaj , nelínaj vůbec , nebo nelínaj tolik ? Tedy globálně vzato
impact
zalez do žumpy ...
jbat
nevadí česání, častý koupání
pak vol opravdu z těch plemen kterým srst dorůstá ...pudl . máš tolik variant ..., i ta puma když chceš něco akčního .
Jork , maltéz , ši- tzu , lhasa , bišon .... není to až tak náročný jak to vypadá , mám jorky v srsti , koupu 2- 3x do měsíce , nebalíčkuju ...
Martinna Allík
kern , knírač , když budeš poctivě , pravidelně a především správně trimovat tak z nich možná nevypadne ani chlup
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:40
- Nahlásit
jbat
ale teda nějaký chlupy padaj, jo?
Nemůžu 100% říct, páč tady je furt takových chlupů, že se to nepozná. Asi ne. Rozhodně když vezmu PUmu, nebo Armana na klín tak nemám tričko plné jejich chlupů. Narozdíl třá od Lilátka....
a ti kondomoři nebo co to je?
Po té komondoří holce co tu teď mám rozhodně chlupy nesbírám. Ale netuším jestli je to srstí, nebo tím, že nelíná. Zkusím se zeptat majitele až si pro ně přijede.
Ovšem bacha - pokud chtějí psa, co jim nebude doma dělat binec tak komondor či puli ho 100% dělat budou. Na těch dredech nanášejí domů děsného bordela a z toho co mají uskladněné v srsti by čistotného člověka asi omylo
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:42
- Nahlásit
cilka
mám jorky v srsti , koupu 2- 3x do měsíce , nebalíčkuju ...
mně to taky nepříjde jako nějaká extra péče, s bílým raslem se občas taky slušně zapotím... a možná by to bylo o to lepší.
a co ta povaha, dají se vychovat v normálního psa - přivolání, sedni, zůstaň a tak..? nejsou to nervozy nervozni?
|
impact
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:48
- Nahlásit
cilka
Teď jsi mi to natřela.
jbat
Ti asi hodně ležím v žaludku, že tím hodláš zaplácávat každý téma, viď?
|
cilka
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:50
- Nahlásit
jbat
je to teriér , jsou akční , rychlí , velice chytří . Momentálně mám tři a po těch letech co sem měla jen a jen velký psy zírám o co sem se připravila že sem je neměla už dávno ...
nejsou to nervozy nervozni
to z nich většinou udělají lidi , já je nikdy nijak nerozmazlovala a jsou to sebevědomí psíci schopní všeho ...naučí se cokoli , milují skopičinky ...
|
cilka
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:52
- Nahlásit
impact
Ne , nemám potřebu se s takovým póvlem bavit , natož mu něco natírat - nevšímej si mě , já si nebudu všímat tebe ...jasný ?
|
brut
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:52
- Nahlásit
jbat
já bych souhlasila s clkou ohledně těch psů s dorůstající srstí.... bišon, maltézák, pudlík atd. Jen bych tam ještě přidala tibetskýho teriéra. Teta je alergik a jediné psy, které snáší jsou polský nižíný ovčák ( nelíná, vyčesává se, popř. stříhá), bobtail to samé, tibetský terier a pak ti ještě menší..
Proč potřebuješ nelínacího psa... pro alergika?
|
impact
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:54
- Nahlásit
cilka
Nemám si tě všímat? Ale jdi ty brepto. Tys mě oslovila jako první. Takže jestli nechceš, abych si všímala já tebe, neoslovuj mě. Jednoduché.
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:55
- Nahlásit
impact
Ti asi hodně ležím v žaludku, že tím hodláš zaplácávat každý téma, viď?
nemáš do každýho tématu lézt. když jseš tak strašně zaměstnaná.
a to ty jsi se vrátila k té tvé pohádce nevím jak dlouho po tom, co jsi tady produkovala drby poprvé. a nikoho nezaujala.
btw - příští týden (pokud nebouchne sopka) přiletí do Prahy moje bývalá šéfová z GB, víš, ta jak jsem u ní ty koně pořád jenom kydala...
ale zpět k tématu.
silky teriér líná? a je to takovej ten co vypadá jako jork trošku?
to bys mohla vědět asi ty, cilko, ne? jo a chováš ty jorky taky, nebo máš jen pro "vlastní potřebu"?
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 12:58
- Nahlásit
brut
jj, spíš pro mámu tří alergiků... mívala doma NOčka, když jí odešli, udělala si děti s tím, že až odrostou, koupí zase NOčka.
jenže dorostli v alergiky jako prase, fakt, pohladily si Tobyho a málem všecky lehly...
bobtail taky, jo? ti jsou fajn... musím je taky naštudovat.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:00
- Nahlásit
že se vměšuju do debaty na úrovni...
jbat
jako děfče,komondora asi vypust,je to tošííínku větší
Výška a váha:
Výška v kohoutku:
pes – nejméně 70 cm.
fena – nejméně 65 cm.
Váha:
pes – 50 – 60 kg.
fena – 40 – 50 kg.
vo povaze radši nemluvim..teda ne že bych proti ní něco měla,to vůbec! ale asi nebude pro každýho..
|
cilka
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:01
- Nahlásit
jbat
Silky taky , ještě třeba australáček to je stejné . Australáci jsou psi podobající se jorkimu ale jsou , vyrovnanější , odolnější , jako populace rozhodně zdravější - znám několik dobrých chovatelů ...
chováš ty jorky
jo chovám , nedávno jsem měla vrh ( první )
|
PeKrato
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:02
- Nahlásit
jbat
pohladily si Tobyho a málem všecky lehly
no hele, nechci ti to kazit, ale to že pes nebude línat ještě není úplná záruka, že na to ty děti taky nebudou alergický. většinou se doporučuje vybrat plemeno a před koupí daného psa navštívit i s dětma chovku a testnout to. mohlo by se jim stát, že se děti osypou i z nelínáče viděla jsem na vlastní oči - dítě alergik na jorka reakce jak blázen a na vytrimovanýho knírače v pohodě. což je samo hrozně moc individuální
|
impact
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:03
- Nahlásit
jbat
Můžu diskutovat v kterémkoliv tématu.
A k jaké pohádce jsem se prosím já vrátila? Možná blbě čteš, ale já jen začala diskutovat na téma nelínajících plemen a ty a cilka jsem tu na mě začaly mít nějaké připomínky.
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:06
- Nahlásit
impact
A k jaké pohádce jsem se prosím já vrátila? Možná blbě čteš, ale já jen začala diskutovat na téma nelínajících plemen a ty a cilka jsem tu na mě začaly mít nějaké připomínky
To víš že jo, brepto, vypovídej se, doma tě asi dost fuckujou, viď?
davidkova renata
ježiš ale ten je náááááááádhernej pani!!!!!!
no jako trošku věčí je, no...
co ta povaha, co to je zač? to je nějakej pastevec nebo něco?
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:07
- Nahlásit
davidkova renata
vo povaze radši nemluvim..teda ne že bych proti ní něco měla,to vůbec! ale asi nebude pro každýho..
Co můžu soudit po soužití s Čilinkou tak povaha super. Hlavně pro ty co chtěj drajvový degeny, který si splnění každého povelu čtyřikrát rozmyslí . Ale s tou výškou jsi se trošku sekla, 65 měla tak v pěti měsících, teď se blíží k osmdesátce
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:08
- Nahlásit
cilka
Silky taky , ještě třeba australáček to je stejné . Australáci jsou psi podobající se jorkimu ale jsou , vyrovnanější , odolnější , jako populace rozhodně zdravější - znám několik dobrých chovatelů ...
jsou nějaký webky? to zní dobře...
no hele, nechci ti to kazit, ale to že pes nebude línat ještě není úplná záruka, že na to ty děti taky nebudou alergický. většinou se doporučuje vybrat plemeno a před koupí daného psa navštívit i s dětma chovku a testnout to. mohlo by se jim stát, že se děti osypou i z nelínáče
jo, to jo, to ale má ověřený ta kámoška - bišony, yorky a naháče snesou bez problémů. pudly a zbytek nezkoušeli.
|
NatalieNatynka
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:09
- Nahlásit
Někdo potřebuje radu, naběhnou sem hned všichni co tu radí ve všem a začnou se dohadovat...
Pokud chcete psa, který opravdu nelíná a je z něho minimální "špína", šla bych do pudla (výhodou je, že máte výběr barev i velikostí, je to univerzální pes pro vše a ostříhat se dá na různá plemena), bišonka, boloňáčka, jorka, ...
V žádném případě ne NO, labrador a další krátkosrstá plemena jako je bígl atd...to je zával chlupů.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:10
- Nahlásit
jbat
Fuckujou? To ses naučila při kydání hnoje? Šikovná.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:12
- Nahlásit
NatalieNatynka
Možná by stálo za to si diskuzi přečíst od začátku. Dohadovat se začala zrovna zakladatelka tématu. Já jsem se chtěla pouze normálně zúčastnit.
Zrovna od tebe bych předpokládala reálné zhodnocení situace, než něco okomentuješ...
|
pawLINka
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:12 - Změnil/a: pawLINka
- Nahlásit
all
bišony, yorky a naháče snesou bez problémů
Nejsem alergik, proto vážně nevím a ptám se:
Když nemají problém s určitým bišonem třeba, tak pak nebudou mít problém s žádným bišonem? Je to třeba typem srsti a nebo je to individuální pes od psa (případně člověk od člověka)?
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:14
- Nahlásit
[/i]Biluška
Ale s tou výškou jsi se trošku sekla, 65 měla tak v pěti měsících, teď se blíží k osmdesátce
já ne,to tadyk
http://www.komondor.cz/
jbat
Hodí se pouze pro toho kdo dokáže tomuto přírodnímu plemeni poskytnout dostatek prostoru k hlídání či vybytí energie vycházkami. Pro svou nedůvěřivost vyžaduje správnou socializaci a důslednou výchovu zkušených rukou.
Pastevci potřebovali samostatného psa který si s vlky poradí ve dne i v noci. Takový pes musí být ostrý, vytrvalý a odvážný, zkrátka musí mít všechny vlastnosti, které slepou poslušnost přímo vylučují.
Chování – charakter:
Komondor je znám svou neochvějnou statečností při hlídání a obraně jemu svěřeného stáda dobytka, jakož i domu svého pána. Útočí naprosto tiše, neohroženě a troufale. Svůj revír považuje za jen sobě patřící a nesnese v něm žádný cizí element. Nedůvěra a podezíravost jsou jeho hlavními znaky chování. Rád leží po celý den tak, aby mohl nerušeně kontrolovat své území. V noci je neustále v pohybu.
jako impozantní to je,ale rozhodně si nemyslim,že je to pro každýho!Nepříliš zkušenýho čéka by asi dostali brzo do blázince..či na traumačku .Navíc si myslim,že by se mu mělo umožnit využití k jakýmu byl stvořen alespon čaástečně..
|
PeKrato
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:15
- Nahlásit
jbat
jo, to jo, to ale má ověřený ta kámoška
tak to potom OK já bych šla do pudlíka, měla jsem kdysi dva doma na dočas a jsou to chytrý a veselý zvířata.
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:17
- Nahlásit
NatalieNatynka
Pokud chcete psa, který opravdu nelíná a je z něho minimální "špína", šla bych do pudla
tak špína neva, tři děcka nadělaj víc než jeden pes .
myslím, že ten york nebo australák york asi vyhraje.
impact
To ses naučila při kydání hnoje?
Už jsme zase u toho? Co ti tak vadí na tom, že jsem v GB dělala b-ridera? Vždyť to může dělat každej, kdo něco umí.
A to ještě nevíš, že než jsem se přerazila, tak jsem dělala stable managera, tedy nejen že jsem sobě svěřené koně jezdila, ale taky jsem je prodávala a společně se šéfkou nakupovala! To je věc, viď? Tak si honem zase něco vymysli. A praskni vztekem a závistí nebo co to z tebe pořád leze za hnus.
|
PeKrato
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2010 13:18
- Nahlásit
pawLINka
pak nebudou mít problém s žádným bišonem?
mělo by to tak být, právě vzhledem k plemenu a předpokládané kvalitě a stejnosti srsti. samo uvažujeme chov s PP, kde vím, co kupuju (možná )
|