| Autor |
Zpráva |
ochran
Člen |
# Zasláno: 23 Dub 2013 20:33
- Nahlásit
Dobrý den, mám 3měsíčního Hovawarta. Když je jenom se mnou tak je poslušný a skoro vždy poslechne. Problém nastane, když s ním vyjdu mezi lidi na volno nebo vidí u sousedů kůzlata, tak je neovladatelný. Nereaguje na povely a dělá si co chce. Když ho chci plácnout, aby pochopil že tohle se dělat nemá, tak si myslí , že je to hra a ještě více se zdivočí. Opačný problém máme s vodítkem. Když jdeme s rodinou na procházku a je na vodítku tak jde v pohodě. Když s ním ale chci jít sama, tak se zasekne, sedne si a nechce se pohnout. Můžu ho přemlouvat na piškotky jak chci, ale on si příjde akorát pro piškot sedne si a sedí dál, mě to po 10 minutách přestává bavit a vezmu ho do náruče. Prosím poraďte mi, co s ním. Jsem začátečník a toto je můj první pes. Moc děkuju
|
birma
Člen |
# Zasláno: 23 Dub 2013 20:38
- Nahlásit
ochran
obrň se trpělivostí, psa rozhodně neplácej, protože jsi ho ještě nenaučila, co po něm přesně chceš a zazásob se dobrou literaturou.
Mně hodně pomohla třeba tahle diskuse.
A všechno so přečteš a uslyšíš prosej přes zdravý rozum a nenech se vyvést z rovnováhy řečmi okolí o tom, co by měl nebo neměl umět/dělat/splňovat.
|
Fifi
Člen |
# Zasláno: 23 Dub 2013 20:55
- Nahlásit
ochran
3mesicni hovik je prcek, co se seznamuje se svetem. Kdyz nereaguje na povely, asi vubec nerozumi tomu, co po nem chces = nerozumi povelu. Na ten ho musis nejdriv naucit, vysvetlit. Udelat se pro nej stredobodem jeho steneciho vesmiru, aby si te neustale hlidal, tesil se na zavolani, ze bude hra, pomazleni, pamlsek, legrace. Male stene se neplaca, nebot nerozumi tomu, proc bylo placano. Ale jde tak idealne docilit toho, aby se stene k tobe balo prijit, casem.
A to ty asi nechces, ze jo. Cili rada prozatim snadna - najdi si nekoho v okoli, kdo ti poradi nazivo, co TY mas delat, odkud jsi? A v ramci bezpeci sveho stenete ho nepoustej na volno, kdyz nema prozatim privolani.
|
ochran
Člen |