| Autor |
Zpráva |
pedro111
Člen |
# Zasláno: 23 Dub 2012 14:00
- Nahlásit
Zdravím mám pár otázek jsem v kynologii prakticky začátečník mám dvou letou fenu německého ovčáka už rok a půl s ní chodím na cvičák kde jsem i členem v poslední době se mi zdá že se tam začíná na členy kašlat a hlavní výcvikářka se raději věnuje kurzistům...(má z nich více peněz).
Hledal jsem na internetu co má ZKO za povinnost vůči svým členům co jim musí umožnit nebo jak jim musí pomáhat... jediné co jsem našel bylo co má za povinnosti člen vůči ZKO.
Tak jestli někdo ví kde to najdu tak bych byl moc rád za odkaz.
A ještě jedna věc na kterou bych chtěl znát názor zkušených kynologů. Byl jsem tuto sobotu s výcvikářkou ze cvičáku na stopě fena šla strašně to musím uznat byl jsem i den před tím sám a to šla parádně. Výcvikářka mi řekla aby jsem přestal chodit na vycházky na pole (louku) a chodil s fenou pouze po chodníku na vodítku. Že mi na poli začne akorát hledat myši a stopa se mi bude jen zhoršovat...
Můj názor na to je že tím že si na vycházce bude sama hledat nějaké pachy a půjde po nich se sama zlepšuje v rozpoznání jednotlivých pachů, navíc když s ní cvičím stopu tak hledá lidskou stopu né zvířecí...
Ale jak říkám jsem jen začátečník, tak bych rád znal názor někoho zkušeného.
Moc moc děkuji za vaše odpovědi.
|
jindra 22
Člen |
# Zasláno: 23 Dub 2012 15:57
- Nahlásit
Tož takhle. Dnešní doba je o penězích, to snad víš. Zadara ti nikdo hafíka cvičit nebude. Vycvič si ho sám... a pokud jde o mě, vřele bych ti to doporučoval. Nevěř nikomu. Všichni jdou jen po prachách, i když mají držky plný něčeho jinýho, psa ti nevycvičí, hovno ti dají, přitom inkasujou. Chceš-li něco mít, udělej si to sám... Osvědčená metoda za bolševika, která stále platí.
|
pedro111
Člen |
# Zasláno: 23 Dub 2012 16:13
- Nahlásit