| Autor |
Zpráva |
Gerda
Člen |
# Zasláno: 12 Úno 2010 16:18
- Nahlásit
VerčaZ
Zatím jsem to tak nějak amatérsky zkusila použít na věci, který už umíme, funguje velice spolehlivě to, že při kliknutí je mnohem víc nadšená, je ultrapažravá, takže v očekávání pamlsku se může přetrhnout. Asi tam potenciál bude, tak doufám, že to nějak pochopim, líbilo by se mi s tim cvičit a upřímně bych to chtěla zkusit použít na odstranění nežádoucího chování ))
|
PeKrato
Člen |
# Zasláno: 12 Úno 2010 16:26
- Nahlásit
já chci taky s klikrem začít. dřív jsem k tomu byla skeptická, ale začínám kolem sebe mít hodně lidí, co s tím dělají a mají super výsledky. a hlavně, psiska to moc baví. tedy aspoň ty, o kterých vím. bude mi to vysvětlovat kamarádka, tak snad to pochopím a nenadělám moc chyb.
když shrnu začátek, nejdřív je potřeba psa naklikat, tedy kliknu, dám pamlsek. tohle v různých situacích a na různých místech. teprve potom to můžu začít používat na cvičení. vyberu jednoduchý cvik a při splnění kliknu a odměním. můžu to dělat i na cvicích, které už umí? blbej příklad, třeba jí dám sedni, kliknu a kokinu s tím, že povel už zná a umí?
|
VerčaZ
Člen |
# Zasláno: 12 Úno 2010 16:26
- Nahlásit
Gerda
Bezva, já se ke klikru dostala přes obedienci a hned mě to chytlo.
|
Gerda
Člen |
# Zasláno: 12 Úno 2010 16:29
- Nahlásit
PeKrato
hele já našla na dogforu v tématu klikr asi na předposlední stránce video, kde je rozfázovaný cvik překládání nohy jednu přes druhou. Na tom cviku bych asi i docela chápla, jak to funguje, jenže to už byl pes profík a pracoval s tim, takže zkus kouknout i tam, maj na to hooodně dlouhý téma. Jinak jestli seš z prahy, pojď zítra na tu libuš na seminář se mnou
|
VerčaZ
Člen |
# Zasláno: 12 Úno 2010 16:36 - Změnil/a: VerčaZ
- Nahlásit
PeKrato