Kynologické akce

  Anketa
Vzali byste si domů psa z útulku?

Určitě ano 
Anketa img  (50986 hl.)
Spíše ano 
Anketa img  (40312 hl.)
Možná 
Anketa img  (11560 hl.)
Spíše ne 
Anketa img  (9308 hl.)
Určitě ne 
Anketa img  (13784 hl.)
Nikdy jsem o tom nepřemýšlel 
Anketa img  (39457 hl.)

Celkem hlasovalo: 165407


Komentáře
ke článku: Odlišnosti v typu českých newfoundlandů
(ze dne 28. 11. 2011, autor článku: Roman)

Komentář ze dne: 03. 01. 2012 13:32:47     Reagovat
Autor: Dan
Mail: @
Titulek: Re:

Milý mm, bohužel máte pravdu. Pokud vím, tak v NFK Praha je ve výboru pouze 1 ze 7, který nemá zvíře od Trojské skály. Už toto o něčem vypovídá.

Komentář ze dne: 28. 11. 2011 22:38:25     Reagovat
Autor: Beekeeper
Mail: uhlirjaroslav@gmail.com
Titulek: Výstavy

Plně souhlasím s článkem, ale s výhradou, že ani Newfoundland FedCup nebyly poslední roky moc objektivní. Doufám, že to ty další změní. Nejhorší bylo, když známí z Německa po mě chtěl abych mu doporušil v ČR MVP. Má krásného psa a chtěl interšampiona. Já se raději vymluvil, že nevím, protože kvůli českému rádobi standartu neměl šanci. A tak mu titul dodělal v Belgii.

   Komentář ze dne: 30. 11. 2011 12:05:29     Reagovat
Autor: BePe
Mail: @
Titulek: Re: Výstavy

Nahlas se směju, konečně to někdo pojmenoval. Předpokládám, že se jedná mimo jiné odborníky o Fabriciuse, který je největší podvodník ze skupinky řiťolezců Trojská skála.

Komentář ze dne: 29. 11. 2011 16:40:44     Reagovat
Autor: Michal Kaděra
Mail: @
Titulek:

Tak konkrétně poslední FedCup v Rakousku byl podle mého názoru hodně slušný. Netvrdím, že rozhodčí z USA musí nutně být zárukou nestrannosti, na druhou stranu toto riziko rozhodně minimalizují. Tento FedCup jsme absolvovali a žádný problém jsme nezaznamenali.

   Komentář ze dne: 30. 11. 2011 12:07:14     Reagovat
Autor: BePe
Mail: @
Titulek: Re: fedcup

Poslední fedcup si nervozně kousali nehty i stálice, takže OK.

   Komentář ze dne: 03. 12. 2011 13:25:04     Reagovat
Autor: Beekeeper
Mail: jardabeekeeper@seznam.cz
Titulek: Re: FedCup

Na posledním FedCup v Rakousku jsem také byl a nelíbili se mi tam dvě věci. Druhý den v třídě otevřené u psů rozhodčí vybrala čtyři hejhezčí a pak najednou přišla řídící kruhu a přehodila třetí a čtvrté místo. Je to dost nestandartní a měla to udělat rozhodčí!
Dále fenečce mé kamarádky chtěla dát rozhodčí výbornou, ale zapisovatelka jí upozornina, že včera dostala velmi dobrou a že půjde proti rozhodnutí své kolegině a tak rozhodčí změnila názor na velmi dobrou. Kamarádka je začínající výstavovatelka a toto jedna z věcí, které ji od budoucích výstav mohou odradit.

      Komentář ze dne: 06. 12. 2011 14:09:10     Reagovat
Autor: Michal Kaděra
Mail: @
Titulek: Re: Re: FedCup

Tak ničeho takového jsem si nevšiml, je tedy pravda, že jsme měli dost jiné práce. Obecně si nedovedu představit, že by pořadí psů měnil vedoucí kruhu a nikdo by si toho nevšiml a neřešil to. Navíc kdo by na tom měl zájem u třetího a čtvrtého místa? Všimněte si jak dopadli rakouští vystavovatelé, president rakouského klubu nevyhrál ani jednu třídu. Možná tam byly nějaké chyby, ale nevěřím v záměr.

Komentář ze dne: 04. 12. 2011 19:23:03     Reagovat
Autor: Tomáš
Mail: @
Titulek:

Rád bych upozornil autora článku, že při své záviděníhodné odbornosti by měl vědět, že prezentovaný Český novofundlandský pes na obrázku má s českým chovem společné akorát místo narozeí a je velmi snadné vyfotografovat psa nezrovna ideální výstavní pozici a pak ho prezentovat a navíc jako černý flek.

   Komentář ze dne: 06. 12. 2011 13:56:26     Reagovat
Autor: Michal Kaděra
Mail: @
Titulek: Re:

Vážený pane Kolátore

Nezlobte se na mě, ale pokud já odchovám psa na své chovatelské stanici v České republice, tak si dovolím tvrdit, že se už jedná o český chov. Nebo do které generace to ještě není český chov? Stejně tak netvrdím o psech - importech, které vystavujeme, že jsou produkty našeho chovu, ne, jsou to psi z chovu Slovenského, potažmo Rakouského. Ale vyveďte mě z omylu, pokud se pletu.
Vaše poznámka o výstavní kondici je úsměvná, jedná se o foto z mezinárodní výstavy v Brně poté, kdy pes vyhrál co mohl, pokud si dobře pamatuji. Tak to by asi měl být ve vynikající kondici, ne? Každopádně mi klidně pošlete fotku psa ve výstavním postoji, rád ji uveřejním, pokud taková existuje.

      Komentář ze dne: 07. 12. 2011 10:03:27     Reagovat
Autor: Michal Kaděra
Mail: @
Titulek: Re: Re:

překlep, kondici = pozici

   Komentář ze dne: 09. 12. 2011 18:29:21     Reagovat
Autor: mm
Mail: @
Titulek: Re:

Fabricius je urcite fajn pes a kamarad, ale cesky sampion jen jen diky.... Jako kryci pes je strasny, kryji se s nim jen feny treti kategorie (kde uz neni co zkazit).

Komentář ze dne: 07. 12. 2011 22:28:14     Reagovat
Autor: Beekeeper
Mail: uhlirjaroslav@gmail.com
Titulek: Český standart

Třetí snímek vystihuje český rádoby standart (špičatý čumák, krátký stop, malá hlava) proto si myslím, že byl autorem článku přidán. Je jedno jestli se jedná o český odchov nebo ne. Morfologicky ukazuje, to co se v ČR dlouho prosazovalo, než dotyční pochopili, že v tomto případě neplatí Jiráskovo "Proti všem" (zbytek světa).

Komentář ze dne: 09. 12. 2011 18:25:16     Reagovat
Autor: mm
Mail: @
Titulek:

Palec nahoru z nfk praha. Verim, ze vseho do casu, uz to i tady nekterym dochazi. Bohuzel nfk je one man show a par kamaradu.

Komentář ze dne: 12. 12. 2011 07:39:59     Reagovat
Autor: K.
Mail: @
Titulek: cesti fundlove

A na druhou stranu se ptam, proc musime kopirovat trendy jinych zemi? U mnoha dalsich plemen se od prehnane mohutnosti a "silne kostry" upousti, jen fundlaci sem chteji natahnout mastodonta, kterej musi byt navic ostrihanej jako bison, aby vyhraval. Vazne mate, autore, stale na mysli, ze NF je pes pracovni a nikoliv bisonek ve vetsim baleni?

   Komentář ze dne: 24. 12. 2011 16:23:10     Reagovat
Autor: Michal
Mail: @
Titulek: Re: cesti fundlove

Protože nežijeme ve vzduchoprázdnu, více nevím co bych k tomu dodal.
Stejně tak je možno říci, že jiní se snaží z newfoundlanda vychovat lišku. Přiměřená mohutnost je žádoucí.

Přidat nový komentář

Zobraz článek Odlišnosti v typu českých newfoundlandů

Zásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2001 - 2013 [ Cz-pes.cz ]. Všechna práva vyhrazena.
ISSN 1801-920X, E-mail: pes@cz-pes.cz, Web: http://www.cz-pes.cz
RSS kanál,    Mapa stránek
Přidejte si stránky k oblíbeným!
Vyhledávání