| Autor |
Zpráva |
palma1
Člen |
# Zasláno: 5 Srp 2008 07:26
- Nahlásit
Ahojda, vím, že téma "bašta" je tady jako doma, tak budu zase s jedním otravovat .
Včera jsem narazila na internetu na nabídku krmiva Puffins. Jenže jsem laik a pokud tam nenapíšou konkrétně, že to je "Premium" nebo podobně, tak netuším, do jaké kategorie to zařadit. Co si o tomto krminu myslíte? Zatím krmíme Proplanem, ale změna je život, což?
www.puffins.cz
|
kokoška
Člen |
# Zasláno: 5 Srp 2008 07:55
- Nahlásit
palma1
díky za krásné ráno, moc jsem se pobavila
1) myslím, že po stránce reklamy to je udělané skvěle a člověka to zblbne (ve smyslu - to musím zkusit, vypadá to skvěle)
2) nemůžu hodnotit složení jako celek, zas tak moc vyváženost psí stravy nežeru, ale mrkla jsem na adult/kuřecí a co mě tak pobavilo? Inzerují tam karoten 1 mg/kg granulí, omega 6 MK 2,7 mg/kg granulí a L- karnitin 50 mg/kg granulí. Tahle množství těchto konkrétních látek jsou tam jen pro ozdobu, navíc všechny jsou přirozenou součástí surovin, ze kterých se to vyrábí!!! Proč to tedy vypichují ve složení? Napsali si tam jen to, k čemu chtěli přitáhnout pozornost. Zajímavé, že jsem nenašla údaj o množství chondroitinu a glukosaminu, ale je fakt, že jsem to moc nehledala
Ať žije reklama
PS: flákota je stejně nejlepší, ale neříkej to před žádným distributorem granulí
|
palma1
Člen |
# Zasláno: 5 Srp 2008 08:30
- Nahlásit
kokoška
to jsem ráda, že jsem ti udělala radost mě to moc nepobavilo, páč tomu opravdu nerozumím a spíš jsem takový ten spotřebitel, co dá na tu reklamu . ale dík za zhodnocení.
Ps: pejsa je taky pro flákotu (alespoň se tvářila šťastně, když při minulým grilování brala ty dva stejky přímo z grilu - páníček už tak šťastně nevypadal) - ale nestíhám vařit pro nás doma natož pro pejsu (to jen když je marod). a dávat to syrový, to se mi moc nechce, i když pejsovi by to bylo nejspíš fuk - sežere i igeliťák (naštěstí ho vždycky v původním stavu zase vrátí), tak proč ne syrový maso...
|
kokoška
Člen |