| Autor |
Zpráva |
Fík
Člen |
# Zasláno: 3 Lis 2007 18:07
- Nahlásit
Ahoj, chtěla bych své smečce udělat stránky, kde na úvodní straně jsem viděla barevné obrázky, konkrétně malovaný psík, který vrtěl ocáskem,nebo dalmatin, která jakoby utíká přes obrazovku, ale nevím kde to sehnat.
Pak mě ještě zaujala stránka,kde místo šipky, která ukazuje kde se na stránce nacházíte, byl pejsek
A poslední prosba, chtěla bych aby stránky doprovázela při otevření hudba.
Jsem teprve začátečník, ale myslím, že je tady spousta lidí, kteří mi budou schopni pomoci, že jo
PROSÍM!!!!!!!
|
Joker
Člen |
# Zasláno: 3 Lis 2007 18:16
- Nahlásit
chtěla bych aby stránky doprovázela při otevření hudba.
To není nejlepší nápad, spousta lidí by tě za to proklínala. Poslouchají třeba u prohlížení hudbu a kdyby jim do toho začlo řvát něco jiného...
|
rendik
Člen |
# Zasláno: 3 Lis 2007 18:19
- Nahlásit
Fík
Hudbu tam radši nedávej, je to přesně jak píše Joker
, když otevřu stránku, kde hraje hudba, děsně mě to vytočí, protože pokaždé když sedím u počítače něco poslouchám...A navíc když nějakou stránku prohlížíš delší dobu, tak tě štvě, jak tam hraje pořád do kola ta samá hudba - i když se ti třeba na začátku líbila...
|
Fík
Člen |
# Zasláno: 3 Lis 2007 18:32
- Nahlásit
Joker
rendik
Aha, to mě nenapadlo.
|
emikami
Člen |
# Zasláno: 4 Lis 2007 00:12
- Nahlásit
Fík
To co jsem měla uloženo, a jestli jsem tak trochu pochopila, tak je nejvíc z toho podobné toto ........
Zkus se podívat také sem, pokud si ještě nic nenašla
http://www.gify.nou.cz/
Tady bys také mohla něco najít
http://danatoma2.sblog.cz/kurzor/
Co se týče té hudby, myslím, že máš právo si dát na stránky co chceš ty sama, a ne to co chtějí abys tam měla ti ostatní.
Joker
rendik
Jak jsem výše psala, hudba na stránkách je každého věc, po té, co jsem s tím měla sama jednou problém, bych to pojala takto "komu se to nelíbí ať si políbí"