| Autor |
Zpráva |
kiwikik
Člen |
# Zasláno: 26 Zář 2007 14:10
- Nahlásit
ahojky studuju VUT podnikatelku ta je u Medlánek, mám dost blbě udělaný přednášky takže mezi něma mám třeba dvě hodiny volno - což znamená úplně zabitej čas který bych mohla zabít na prochajdě. Jen se chci zeptat jestli třeba nechodíte na přednášku z VUT se psem. slyšela jsem že Zemědělka tohle umožňuje ale VUT?každopádně to bude asi po domluvě s přednášejícím ale abych věděla jestli se to vůbec umožňuje.
|
abby
Člen |
# Zasláno: 26 Zář 2007 14:14
- Nahlásit
kiwikik
Za mě to ještě na Zemědělce nebylo.Možná to měli jen zemědělci.Otázka je,je umožněn do budovy vstup psů.Pokud ano,tak se domluv se zkoušejícím.
|
Syska
Člen |
# Zasláno: 26 Zář 2007 14:36
- Nahlásit
kiwikik
Ahoj Ivčo, Bellisek je prcek, toho schováš do tašky.. ) Jak se jinak máte? Co Lužánky, porád stojí?
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 26 Zář 2007 15:11
- Nahlásit
kiwikik
tak já znám pár psích příkladů. Na UP chodil na přednášku malý knír, po dohodě s přednášejícím. Ovšem tam celkově nebyl v profesorském sboru žádný protipsí duch. (Pokud ovšem psík neprotestoval proti přednášejícímu výkladu - jak pan doc. tehda řekl ).
No a pak znám jednoho přednášejícího, který si sám vodil psa do práce a byl za porušení pracovního řádu propuštěn
|
moll
Člen |
# Zasláno: 26 Zář 2007 15:18
- Nahlásit
no - nevím jak na podnikatelku, ale na strojárnu je psům vstup zakázán....smůla
|
kiwikik
Člen |
# Zasláno: 26 Zář 2007 18:11
- Nahlásit
moll
fňu
no zákazu jsem si nevšimla.
tak ho asi zavřu do skříňky
Syska
Lužánky stojí.Belda se zrovna těší až tam bude víc napadanýho listí aby do něj mohl skákat má se dobře je z něj už nabonitovanej psík tak už prej může jen panička začla študovat a nemá moc času.
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 26 Zář 2007 19:45
- Nahlásit
kiwikik