| Autor |
Zpráva |
rogersova
Člen |
# Zasláno: 27 Kvě 2007 13:07
- Nahlásit
příští měsíc si jedeme pro štěňátko.Musím s ním na nejbližší (říjnový) svod mladých,nebo mohu až příští rok na jaře (květen), který se koná blíž našemu bydlišti?
|
Anlie
Člen |
# Zasláno: 27 Kvě 2007 13:21
- Nahlásit
rogersova
dotaz....neni svod bonitace? Nebo v tom mám bordel?...teda určitě v tom bordel mám,tak se ptám
|
rogersova
Člen |
# Zasláno: 27 Kvě 2007 13:56
- Nahlásit
ne je to něco jiného.nejdřív se musí na svod (zhodnocení výsledku spojení) a pak následuje bonitace-zařazení do chovu.Teď jsem vyčetla,že štěněti musí být min.6 měsíců a to mu v říjnu nebude,až v listopadu,takže jsem si odpověděla sama
|
Anlie
Člen |
# Zasláno: 27 Kvě 2007 14:03
- Nahlásit
rogersova
aha.....já věděla že v tom mam bordel
a to mají takhle všechny plemena?
|
rogersova
Člen |
# Zasláno: 27 Kvě 2007 15:23
- Nahlásit
tak to nevím,jsem v tom začátečník.my budeme mít bernského salašnického a info jsem našla na www.hovawart.cz
|
Janiii
Člen |
# Zasláno: 27 Kvě 2007 17:32
- Nahlásit
rogersova
Odpověděla jste si dobře Štěněti na svodu musí být min. 6 měsíců, takže se vás týká až jarní svod - v Zárybniční lhotě. Můžu se zeptat, odkud si berete štěňátko?
|
rogersova
Člen |
# Zasláno: 27 Kvě 2007 18:56
- Nahlásit
ano,CHS Motýlí hra z Milevska.
|
Olina
Člen |
# Zasláno: 27 Kvě 2007 20:09
- Nahlásit
rogersova
Taky můžete počkat a jít na svod a bonitaci najednou...
|
Anlie
Člen |
# Zasláno: 27 Kvě 2007 20:39
- Nahlásit
Olina
To bude ono =o)....protože známá to vzala "z jedný vody načisto",tak mi nějakej svod totálně unikl
|
rogersova
Člen |
# Zasláno: 27 Kvě 2007 20:40
- Nahlásit
to jsem vůbec netušila,že to jde.To je ale až ve 20 měsících..
|
Janiii
Člen |
# Zasláno: 27 Kvě 2007 21:02
- Nahlásit
rogersova
nemusíte svod absolvovat, není to povinnost předvést psa na svodu. můžete si počkat až na bonitaci. samozřejmě jsou důležité i výstavy, které k uchovnění musíte mít.