Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / webové stranky-jak začít ?
Autor Zpráva
elf
# Zasláno: 19 Dub 2005 10:52
- Nahlásit

Ahoj chci se zeptat zda by mi nekdo poradil jak vytvorit stranecky pro svyho psa dik (jsem antitalent na pocitace tak polopate prosim ) !dik)

nefer
Člen
# Zasláno: 19 Dub 2005 11:19
- Nahlásit

pro "antitalenty" je dobré www.jakpsatweb.cz

stremka
Člen
# Zasláno: 19 Dub 2005 11:29
- Nahlásit

jsem taky antitalent a nemám PC dlouho ale webovy stránky se mi podařilo docela dobře udělat na www.websnadno.cz Když tak se nejdříve podívej:www.psi-mama.websnadno.cz.Ale můsíš mít prohlížeč explorer.Jiný to nepodporuje

Maya
# Zasláno: 19 Dub 2005 11:40
- Nahlásit

Já si koupila knihu Webové stránky pro začátečníky a výsledek můžete vidět zde www.sweb.cz/assil

Ivana
Člen
# Zasláno: 19 Dub 2005 11:56
- Nahlásit

Já jsem také úplný začátečník,sice máme počítač již několik let,ale html jazyk a ostatní je pro mě španělská vesnice.Vytvořila jsem si stránky pomocí Front Page a zde můžete kouknout na výsledek www.havaneser-bichon.com

Evik
Člen
# Zasláno: 19 Dub 2005 12:53
- Nahlásit

mě se stránkama hrozně pomáhá brácha, já jsem to ani po přečtení všech možných návodů sama nezvládla

Eimy
Člen
# Zasláno: 19 Dub 2005 15:11
- Nahlásit

Úplně nejlehčí je asi fakt Front page. Jakpsatweb bych antitalentovi moc nedoporučila. Já měla štěstí, že jsme se museli učit dělat webovky na škole...
Jinak na výsledek práce přitele a částečně i mě (tak dlouho jsem kritizovala až mi bylo řečeno at si je dělám sama ) se mužete kouknout na http://eimy.unas.cz

Terri
Člen
# Zasláno: 19 Dub 2005 19:34
- Nahlásit

Taky se přimlouvám za Front Page, nemusí se to dělat přes příkazy, ale normálně nasázet text, obrázky a domíchat troškou fantazie..

Víťa
Administrátor
# Zasláno: 20 Dub 2005 12:18
- Nahlásit

Jakpsatweb bych antitalentovi moc nedoporučila