Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / střídání značek krmiva
Autor Zpráva
Mar3
Člen
# Zasláno: 30 Srp 2006 09:19
- Nahlásit

je dobré často střídat značky granulí?
zajímají mě Vaše názory, a proč si to myslíte/víte/dospěli jste k tomu nějak...

(prostě by mně zajímaly různé názory lidí)

Díky

popoluska
Člen
# Zasláno: 30 Srp 2006 10:34
- Nahlásit

asi to nie je moc dobre, ale osobne som uz nejakych zopar znaciek zmenila raz kvoli cene, raz kvoli "kvalite", raz kvoli "podvyziveniu"

Mar3
Člen
# Zasláno: 30 Srp 2006 10:38
- Nahlásit

popoluska
no já myslím jako třeba například každý dva měsíce dávat jinou značku. a proč to je pro psa špatný??

Vistra
Člen
# Zasláno: 30 Srp 2006 10:42
- Nahlásit

Mar3
Nejsem odborník na výživu, ale byla jsem informována, že to není dobré. Trávicí systém psa si zvykne na přijímání určitých složek a každá změna je pro něj zásah. Je to asi jako když kojenci změníte značku umělé výživy, taky na to může zareagovat dramaticky.
Jinak po přečtění všech možných názorů jsem došla k závěru, že není nad přirozenou psí stravu a to je syrové kvalitní maso,žloutky, tvaroh a trochu syrové zeleniny. Sama tak krmím jenom občas.

Mar3
Člen
# Zasláno: 30 Srp 2006 10:50
- Nahlásit

Vistra
jo jo,to jsou věčný boje vařený(popř syrový) versus granule - o tom mluvit nechci,já jen kdo si myslí,že častý změny sou špatný,a proč.....a naopak.......o granulích

já taky byla informována,že to moc dobrý není,ale konkrétní vysvětlení proč se mi nikdy nedostalo,tak bych to chtěla zjistit

popoluska
Člen
# Zasláno: 30 Srp 2006 11:04
- Nahlásit

Mar3