| Autor |
Zpráva |
Chiqui
Člen |
# Zasláno: 23 Úno 2006 10:59
- Nahlásit
Chtěla bych se zeptat co znamena když se fena A vyčurá a fena B to přečůrá,zdali jde ze strany feny B o dominanci nebo podřízenost?Diskutovala jsem to s pár odborníky a nebyli schopný se sjednotit.
|
Zet
Člen |
# Zasláno: 23 Úno 2006 11:22
- Nahlásit
Chiqui
Až na některé výjimky (např. hárání) je to projev dominance feny B. Skutečně podřízená fena by si neměla dovolit dominantní fenu "přečůrat"
|
Chiqui
Člen |
# Zasláno: 23 Úno 2006 11:29
- Nahlásit
Zet
to si taky myslím,ale prave je problém že alfa je fena A ,a tudíž fena B alfou byt nemuže,protože mezi sebou bojujou,vše už dělam tak ab fena A měla navrch ,vše se lapší akorat to čurání mě mate,myslíš že jí mam v přečuravaní branit?
|
nefer
Člen |
# Zasláno: 23 Úno 2006 11:44
- Nahlásit
Můžeš to jít ve finále přečůrat ještě ty, ať mají obě jasno, že ty jsi super alfa
Ale vážně, můžou to být jen poslední záchvěvy snažení se feny B o lepší pozici. Pokud je jí fena A opravdu nadřazená a má na to si svoje nadřazené postavení zachovat, klidně bych to feně B zakazovala, ať má jasno také.
Otázka ale je, jestli na to fena A opravdu má. Pokud její nadřazenost udržuješ jen uměle, není to dobrý nápad.
|
moll
Člen |
# Zasláno: 23 Úno 2006 11:48
- Nahlásit
A fena by klidně tu druhou mohla znovu přečurat, kdyby jí soupeření o postavení stálo za to. určitě bych to nechala na nich a nezasahovala. moll
|
Chiqui
Člen |
# Zasláno: 23 Úno 2006 11:56
- Nahlásit
nefer
no na chatě v lese sem to už přečura ale tady na sidlišti ...no ne´vim
fena A je alfa už od narození,