| Autor |
Zpráva |
BubbaJay
Člen |
# Zasláno: 7 Zář 2012 10:43
- Nahlásit
Zdravím,
jsem studentkou na VFU a přemýšlím nad pořízením pejska. Kromě dvanáctileté fenky z útulku, jsem ještě psa neměla. Čili nemám moc zkušeností s výcvikem. Spolubydlící vlastní Bearded colii a na všechny moje všetečné dotazy mi zatím odpověděla a přislíbila mi pomoc Ještě to nějakou dobu potrvá, než si budu moci vzít štěňátko, takže času na studium o výchově a výcviku mám spoustu.
Chtěla bych se zeptat, které plemeno je pro začátečníka nejvhodnější? Psa chci mít jako společníka. Sice žiji v bytě, protože jinou možnost teď nemám, ale často z něj utíkám a trávím většinu času venku. Túry, kolo, brusle, koně. S pejskem bych se určitě chtěla věnovat psím sportům, i když nemám závodní ambice, ale jen tak pro radost. Plus ho učit povely typu ukliď si hračky apod. pro radost.
Moc toužím po borderce, ale čim více nad tím uvažuji, tím více se mi jeví vhodné pořídit borderku až po zkušenostech s jiným psem. Mám známé, co mají fenku. Je úžasná, nádherná a šikovná. Ale i oni před ní měli několik jiných psů.
Nedávno jsem narazila na Českého strakatého psa. Zdá se mi vhodnější jako první pes.
Zajímají mě Vaše osobní názory. Ptám se všech okolo sebe, na fórech a sbírám informace, abych se pak správně rozhodla. Zkazit se dá kterýkoli pes, ale já na to nebudu úplně sama. Mám okolo sebe spoustu spolužáků, co mi pomohou.
Děkuji
|
birma
Člen |
# Zasláno: 7 Zář 2012 10:52
- Nahlásit
BubbaJay
Strakáči jsou úžasní, houževnatí a nenároční
Ještě mě napadl při výčtu tvých aktivit pudl - střední nebo královský - jsou to milí, aktivní a učenliví psi a pokud se ti nelíbí výstavní střih, tak když je vezmeš strojkem, bude vypadat najednou úplně jinak
Zkazit se dá kterýkoli pes, ale já na to nebudu úplně sama. Mám okolo sebe spoustu spolužáků, co mi pomohou.
Pomohou ti ho zkazit?
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 7 Zář 2012 10:56
- Nahlásit
BubbaJay
Co šeltičku?
birma
Pomohou ti ho zkazit?