| Autor |
Zpráva |
Petra
Člen |
# Zasláno: 5 Pro 2005 11:10
- Nahlásit
A cena Acany u nás je super 15kg za 795,- což se mi zdá dobrá ceny
|
Pavla
|
# Zasláno: 5 Pro 2005 11:31
- Nahlásit
Petra
A kde ji kupuješ? U nás jí kupuju 15 Kg za 915,-.
|
Petra
Člen |
# Zasláno: 5 Pro 2005 13:00
- Nahlásit
Pavlo kupuju ji v Městci Králové
|
Nela
Člen |
# Zasláno: 5 Pro 2005 13:04
- Nahlásit
Pigie
Koukala jsem na fotografie tvého psa - je impozantní. Mám ráda velké psy. Tvůj vypadá pohodově.
Tak ho za mě podrbej za ušima
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 5 Pro 2005 13:17
- Nahlásit
Nela
Dakujem a poskrabkanie je odovzdane
|
Anonymní
|
# Zasláno: 5 Pro 2005 14:07
- Nahlásit
před nějakou dobou, jsem psala, že jsme s Acanou spojení, ale že kvůli zdražení jsme si řekli "za stejné peníze o třídu výš" a zakoupili pytel Proformance.
Už jím krmíme měsíc a přestože jsem si myslela, že srst se naší pesině leskne, tak tohle je fakt viditelný rozdíl! Teď se přímo blyští.
Taky světlé drápky, které jsem přisuzovala nedostatku sluníčka, začaly dorůstat černé.
Mám ČSP a to má být nenáročné plemeno, na acaně prospívala dobře, nikdy jsme neměli ani nejmenší problém, dokonce ani to tolik zmiňované reznutí, ale takový výrazný rozdíl jsem tedy nečekala.
Je to zatím jen měsíc, ale je to fakt znát
|
zuzka
Člen |
# Zasláno: 5 Pro 2005 14:08
- Nahlásit
jojo přihlášení
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 15 Led 2006 20:11 - Změnil/a: pigie
- Nahlásit
Kedze som to prvy krat spomenula tu, tak vkladam nase voditko sem:
Velka slucka ide Hugovi na krk a malu drzim v ruke ja.
|
arsiela
Člen |
# Zasláno: 16 Led 2006 10:04
- Nahlásit
Můžete mi dát bližší informace o tom krmení proformance,nikde jsem to nenašla.Díky
|
zuzka
Člen |
# Zasláno: 16 Led 2006 10:42 - Změnil/a: zuzka
- Nahlásit
arsiela
www.proformance.cz
|
Anonymní
|
# Zasláno: 16 Led 2006 11:26
- Nahlásit
http://www.acana.cz
|
grendel
Člen |
# Zasláno: 16 Led 2006 14:51
- Nahlásit