| Autor |
Zpráva |
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 15:11
- Nahlásit
LiVr
stetisek123
jakjo i kdyby ten pes měl CFS, tak snad nebude v takovýmhle stavu, těsně před smrtí??? Nežral by jak nezavřenej aniž by netloustnul?
Právě že ano. Například i zdravé jídlo jako je třeba tvaroh, jogurt atd., lze přísadou zkazit tak, že člověku výrazně uškodí. Pak se s ním lze nacpat a přesto zhubnout a cítit se hůř subjektivně, ale mít i objektivně horší výsledky u doktora. A vtipný je, že doktoři, kteří projeví takovou míru ignorance, jako nyní Vy, celou situaci ještě zhorší například podáním nevhodných ATB. A pak se diví a nevěřícně koukají, jak se mu pacient sesypává. Takže kolotoč.
Je to možné u lidí, proč ne u psa.
Pokud si však myslíte, že je to psychické a je to jen "lenost", na kterou "nemá čas myslet", pak nemá cenu cokoliv dalšího řešit.
Biluška
Dala jsem Ti možnost se dovzdělat, chceš zůstat hloupá, Tvoje věc. Ale nepomlouvej lidi s touhle hnusnou nemocí. Znám takové, kteří se z toho dokázali docela slušně dostat a i přes ní dnes mají lepší výsledky, než ti "zdraví".
Není shnilý, je nemocný.
Jo a proto se tomu v Americe říká "nemoc manažerů a podnikatelů". Pokud tě to uklidní, tak mezi nemocnými byli výhradně lidi s náročným zaměstnáním, lidi dlouhodobě přetěžovaní nebo s vyššími funkcemi.
Takže ještě jednou a naposledy:
CFS nejspíš není nejspíš žádná nemoc. Jen označení pro soubor stejných nebo podobných projevů nemocí způsobených často různými mikroorganismy. Informace jsou v odkazech, lze dohledat, čím vším to může být způsobené. Kdo ovšem ze startu ví, že je to blbost, tak holt číst nemusí. Akorát že jak se ukázalo (což je také v té imunologické knize), pro lidi to smrtelné není, pro zvířata však kolikrát ano. Howgh.
|
stetisek123
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 15:17
- Nahlásit
Vlčáčková
prosím tě, co si teda mám dát do tvarohu,abych zhubla, já i když nežeru, tak tloustnu a tahle finta by se mi hodila. Takový jako záporný kalorie
|
lamalucni
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 15:27
- Nahlásit
Biluška
Sumasumárum - když je někdo unavený, otrávený životem, znuděný, nebo se mu nechce makat tak si hezky lípne nálepku chronické únavy a je z obliga. Není shnilý, je nemocný.
Fakt si o CFS něco načti. Když normálně aktivní a činorodý člověk ze dne na den nemůže skoro vstát z postele, po desetiminutové chůzi je dva dny vyčerpaný, má zvýšenou teplotu, bolesti svalů a zvětšené uzliny, tak se to opravdu nedá svést na "lenost". Líný člověk půjde v pátek večer pařit a vydrží až do rána, člověk s CFS na tu zábavu nemá ani sílu dojít, i když by moc chtěl.
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 16:03
- Nahlásit
Vlčáčková
Dala jsem Ti možnost se dovzdělat, chceš zůstat hloupá, Tvoje věc
ooooo děkuji ti nejvyšší,nejdokonalejší,skorojakorudíkbožská za tvou nekonečnou trpělivost s námi nedokonalými. Ale aspoň ti tam oprav hrubky.
lamalucni
Fakt si o CFS něco načti. Když normálně aktivní a činorodý člověk ze dne na den nemůže skoro vstát z postele, po desetiminutové chůzi je dva dny vyčerpaný, má zvýšenou teplotu, bolesti svalů a zvětšené uzliny, tak se to opravdu nedá svést na "lenost". Líný člověk půjde v pátek večer pařit a vydrží až do rána, člověk s CFS na tu zábavu nemá ani sílu dojít, i když by moc chtěl.
Hele, na diskuzi o tomhle fakt nemám náladu takže radši jdu. Řeknu ti k tomu už jen jednu jedinou věc. Načítat o tom nic nebudu, svého času jsem o tom totiž pročetla všechno dostupné (v té době, uznávám, že chytří bílí plášťové už asi vymysleli nové ptákoviny). Tuhle nálepku mi totiž milí doktorové přilípli. Jelikož jsem OSVČ, mám na krku hypotéku, smečku psů, dvě děcka a byla jsem na to tehdy víceméně sama tak jsem si prostě nemohla dovolit ten luxus být nemocná. Takže jsem zvedla prdel a táhla svoji kuličku hnoje světem dál. A ono to co? Ono to šlo . Páč když ženská musí tak prostě musí Proto dál trvám na tom, že tuhle diagnozu prostě neuznávám jako diagnozu. Nakonec, jsem z Bruntálu, jako nemoc se uznává čistý průstřel a zlomenina
|
LiVr
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 16:06
- Nahlásit
Tak teď berte s nadsázkou to, co napíšu. Narada bych zase rozpoutala diskuzi o .... Fakt mi není na 2x do skákání, ale:
Asi jsem si psa nakazila sama, jelikož mím po přečtení všechny příznaky, až na ty uzliny teda. Pár lidí tady mne zná. Mám 3 roky doma mamku ležáka, 6 psů a musím makat, abych tohle všechno zvládla a jsem na to sama. Takže opravdu večer usínám při chůzi do postele a na nějakou zábavu nemám ani pomyšlení. Ale prostě MUSÍM vstanout a MUSÍM to všechno udělat.
|
LiVr
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 16:09
- Nahlásit
Jo - Bilu mne předběhla s tou hypotéhou a penězma - nebudu tady řešit svoje problémy, ale o tom to je. Když člověk MUSÍ, tak proste MUSÍ.
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 16:11
- Nahlásit
LiVr
Ale prostě MUSÍM vstanout a MUSÍM to všechno udělat.
Protože jsi ženská . Ale na to zatím nemají diagnozu tak buď v klidu MImochodem, nezoufej, přijde čas kdy se večer budeš do postele rozbíhat a zdálky skákat, jinak bude hrozit, že usneš ještě před ní
|
LiVr
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 16:19
- Nahlásit
Biluška
Tím to asi bude. Valím odhovnit dvůr, bo zeslezl sníh a ... však víš
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 16:21
- Nahlásit
lamalucni
Máš s tím nějaké zkušenosti? Napíšu Ti něco do "pro Vlčáčkovou".
|
lamalucni
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 16:39
- Nahlásit
Biluška
Tohle mi připomíná jednoho kamaráda, který byl pevně přesvědčený, že migréna je výmysl paniček, které by potřebovaly pořádně profackovat... Můj bývalý (jinak velmi akční, rukama pracující chlap) měl občas migrénový záchvat, kdy mezi blitím mlátil hlavou do zdi, protože nic jiného mu nepomáhalo. Ono je trošku rozdíl mezi normálním bolením hlavy a "plnotučnou" migrénou, stejně jako mezi normální životní únavou (kterou jsme více či méně zažili asi všichni) a CFS. A věř mi, že kdybys fakt měla CFS, tak můžeš stokrát chtít a sebevíc muset a stejně nebudeš schopná nic dělat - prostě to nejde. I kdyby kolem tebe bylo zemětřesení, tak nebudeš mít sílu ani dojít ke dveřím. A je to o to horší, že v člověku všichni vidí simulanta a lenocha.
Že ti doktoři tehdy tuhle diagnózu přišili, a že ji často nalepí někomu bezdůvodně, je věc jiná...
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 16:46
- Nahlásit
lamalucni
hele, mě je to v zásadě fuk. Vzhledem k tomu, že nikdo neví z čeho chronická únava vzniká, co to vlastně je, co to už není a dokonce jestli vůbec je tak mi tahle diskuze přijde asi tak platná jako kdybys tvrdila, že toho maltézáka po nocích odnášejí mimozemšťani, dělají na něm pokusy a proto je přes den tak unavený . Jdu taky sbírat guwna, LiVr má dobrý nápad, už tam není kam šlápnout
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 21:03
- Nahlásit
Biluška
fakt nemám náladu takže radši jdu
jo to bude asi nejlepší řešení.
víš o tom houby a soudíš.
|
Sízra Milanová
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 21:18
- Nahlásit
Biluška
Vzhledem k tomu, že nikdo neví z čeho chronická únava vzniká, co to vlastně je, co to už není a dokonce jestli vůbec je
tak doktoři na to asi nějaký teorie maj, že to nevíš ty neznamená že to neví nebo že se tím nezabývá nikdo jinej...i tahle varianta je možná,ikdyž samo hodně nepravděpodobná
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 21:26
- Nahlásit
PetraK
Sízra Milanová
jo jo, máte naprostou pravdu, ten maltéz umírá na chronickou únavu, kterou virově chytil od LiVr, už jste mě umlátily argumentama, úplně to uznávám
|
Sízra Milanová
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 21:29
- Nahlásit
Biluška
ten maltéz umírá na chronickou únavu
ten maltéz fakt nevim,to je přinejmenším bizarní...myslim jen že ta nemoc prostě existuje a další jako endogenní deprese apod., který ty neuznáváš. To jestli to může bejt u psa si vůbec netroufám hodnotit........
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 21:39
- Nahlásit
Biluška
en maltéz umírá na chronickou únavu,
jistě, celou tu dobu mluvím o maltézovi, jistě. z těch dvou vět co jsem napsala to zcela jasně vyplývá dobrá úvaha
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 21:40
- Nahlásit
Sízra Milanová
To jestli to může bejt u psa si vůbec netroufám hodnotit........
přesně.
nevíme nic o těch nemocích, stejně málo víme o zvířatech, takže můžem říct zhola prt.
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 21:44
- Nahlásit
Sízra Milanová
myslim jen že ta nemoc prostě existuje a další jako endogenní deprese apod., který ty neuznáváš.
Neuznávám no. Už jsem to tu jednou psala, jsem z Bruntálu, jako nemoc uznáváme čistý průstřel a zlomeninu Říkali to v televizi tak to musí být pravda
|
Gerda
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 21:50
- Nahlásit
Biluška
Neuznávám no.
vono se to stejně popsat, a popsánim někoho přesvědčit, nedá. Když to nezažiješ, vůbec nemůžeš tušit, jaký to je. Vlastně je dobře, že to nemůžeš uznat, bo je jasně vidět, že jsi to nezažila, a to je na tom to pozitivní.
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 21:56
- Nahlásit
Biluška
Neuznávám
jak to říkal Bolek o té oné, co ju neviděl a taky věří že ju máte? :conufesed:
|
Sízra Milanová
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 22:08
- Nahlásit
Biluška
Už jsem to tu jednou psala, jsem z Bruntálu
Zřejmě půvabná osada
A při porodu k vám jezdí porodní bába a dá vám do pusy kolík a loknout kořalky,že jo? a zuby tam trhá kovář určitě
|
danajasa
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 22:10 - Změnil/a: danajasa
- Nahlásit
PetraKco ju neviděl a taky věří že ju máte?
Šíš ale i to je relativní,potkáš nákýho schemale a prověřená pověra má ihned trhliny (nahoře žena dole muš jak praví řecké báje a moderní chirurgie) A ted k témě,esli se ten nebohej psík nerozhodl dobrovolně jak onehdá jedna nejmenovaná vlčice spachat smrtelný psí hřích
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 22:12
- Nahlásit
Sízra Milanová
A při porodu k vám jezdí porodní bába a dá vám do pusy kolík a loknout kořalky,že jo? a zuby tam trhá kovář určitě
No moc daleko od pravdy nejsi . Bruntálská nemocnice byla svého času celorepublikově známá jako Nemocnice Brutál . Možná se to už zlepšilo, nevím, vyhýbám se jí jak to jenom jde.
Zřejmě půvabná osada
Ano, vyniká zejména těžbou bahna a lovem březích laní
Mimochodem, děsně se mi líbí jak se mi všichni snaží vyvrátit můj názor. Nevíš essi jsou za to nějak placení, nebo proč se tak snaží?
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 22:12
- Nahlásit
Sízra Milanová
A při porodu k vám jezdí porodní bába a dá vám do pusy kolík a loknout kořalky,že jo? a zuby tam trhá kovář určitě
ale ono to tam je opravdu myslím trochu výrazně jinak, než tady u Prahé. Si stojím za tím, že lidi ze severní Moravy jsou, řekněmež , kapek otužilejší, než jsme my ve středočeským kraji, dejme tomu. Nicméně to neznamená to, že já něco neznám, neuznávám, tak to neexistuje. Každý jedinec je jiný - a tím nemyslím jen lidi , ale obecně - a každý snese něco jinýho, každý má jiný objektivní potíže.
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 22:15
- Nahlásit
danajasa
schemale
schemale a jeho trhliny jsem ještě nepotkala, nevím, kdo jest schemale?
(nahoře žena dole muš jak praví řecké báje a moderní chirurgie)
aha, právě jsem dostudovala díky za tip.
se ten nebohej psík nerozhodl
no každý tvor má hranici toho co zvládne a ne nezvládn, oproti jiný, prostě individuální, ale vzhledem k tomu, že pesan, žere, tak si nemyslím, že by se rozhodl k tomu co píšeš.
|
danajasa
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 22:18
- Nahlásit
PetraKSi stojím za tím, že lidi ze severní Moravy jsou, řekněmež , kapek otužilejší,No ale tak to je vědecky doložený a vyplývá to z jedinečného nápoje jež se zove slivovice a proti této živé vodě nemá jakákoli nemoc šanci takže si dovolím tvrdit jako moravačka,že sme nejen a akoholem remírovali anobrž sme vynalezli všelék který potírá veškeré choroby světa,tudíž je pro nás velmi těžké uvěřit,v existenci nemocných abstinentů
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 22:23
- Nahlásit
danajasa
slivovice a proti této živé vodě nemá jakákoli nemoc šanci
no to souhlasim, páč mi tetkon vyhnala z těla ďábla křípkovýho
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 22:23
- Nahlásit
danajasa
Ste to přesně vystihla paní kolegyně . To už fakt snadnějc uvěřím v ty mimozemšťany. Krom Lilátka samozřejmě, v tu už dávno bezvýhradně věřím
|
Sízra Milanová
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 22:37
- Nahlásit
Biluška
Nevíš essi jsou za to nějak placení, nebo proč se tak snaží?
správně se ptáš....co tim sledujeme jako tou debatou, tak se vždycky ptá essina,kdo z toho jako bé mít radost
PetraK
Si stojím za tím, že lidi ze severní Moravy jsou, řekněmež , kapek otužilejší
s tim souhlasim,taky tam je nejvíc opilých řidičůch dle statistik
ale obecně - a každý snese něco jinýho, každý má jiný objektivní potíže
to je uplná pravda!!!
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 25 Úno 2012 22:46
- Nahlásit
Sízra Milanová
..co tim sledujeme jako tou debatou, tak se vždycky ptá essina,kdo z toho jako bé mít radost
Ti nerozumím Essi narážíš na něco odvedle tak fakt nevím vo co gou, to tam nečtu. Jenom to co občas něgdo nakopíruje do tajné.
|