| Autor |
Zpráva |
Vlasta
Člen |
# Zasláno: 12 Kvě 2009 17:46
- Nahlásit
http://www.obedience.cz/
Pro zájemce o výcvik Obedience máme ještě několik volných míst na termín 20.-24.7.2009 - viz odkaz na propozice.
|
Vlasta
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2009 06:57
- Nahlásit
http://www.obedience.cz/akce-info.php?akce=69
a nebo ještě lépe tady
|
Vlasta
Člen |
# Zasláno: 15 Kvě 2009 18:06
- Nahlásit
nikde nikdo???
|
petulda
Člen |
# Zasláno: 17 Kvě 2009 10:44
- Nahlásit
ahojky já už mám přihlášeno
|
Vlasta
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2009 07:06
- Nahlásit
petulda
To dobře děláš - bude to super, taky už jsem přihlášená.
|
petulda
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2009 11:19
- Nahlásit
se moc těším
|
Lucie od Arta
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2009 11:43
- Nahlásit
mě by to zajímalo, ale jsem úplný začátečník a to tam píšou, že pro ně/nás to není..takže smůla
|
Vlasta
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2009 11:46
- Nahlásit
Lucie od Arta
Jakýho máš psa?? A začátečník jsi ty a nebo pes?
|
Lucie od Arta
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2009 12:10
- Nahlásit
Vlasta
oba.teoreticky nastudováno,ale naživo jsem to ještě neviděla...pes je dvouletý kokr s průměrnou poslušností (ZOPky)- na kokra tedy nadprůměrnou , loveckým výcvikem a praxí atd, chcem si to něčím zpestřit, něčím, co můžu trénovat i sama, bez nutnosti nákupu překážek atd...
|
Vlasta
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2009 12:20
- Nahlásit
Lucie od Arta
No tak to nejsi úplný začátečník - začátečník je myšleno ten kdo nemá ani páru o poslušnosti ( natož o Obedienci) a se psem vůbec necvičí - ten by potom ve skupině brzdil ostatní. Pokud máš alespoň povědomost o Obedienci a máte základní poslušnost tak myslím není problém se toho zůčastnit. Jetsli chceš tak se klidně přihlaš. Zatím málo z těch kdo se přihlásili má OB začátečníci - většinou máme jiné zkoušky.
|
VerčaZ
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2009 12:21
- Nahlásit
Já už jsem též přihlášená a moc se těším, Verča a Wilík
|
Vlasta
Člen |
# Zasláno: 19 Kvě 2009 12:24
- Nahlásit
VerčaZ