| Autor |
Zpráva |
bullvnouzi
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 10:15
- Nahlásit
BinLadin
Jasně, že logičtější u účinnější je takovým situacím předcházet. Ale bavila jsem se o tom, jak reagovat, když už se to stane.
Jinak ano - možná řeším takové věci s větší razancí. Jsem už od přírody takovej typ. Rychle, tvrdě a účinně tak, aby s to pokud možno neopakovalo.
Možná každému tenhle styl nesedí, ale mě je odměnou to, že mám psa, který prostě nepůjde přes můj zákaz! A tím pádem neřeším tolik problémových situací, co kvanta lidí na fórech. Já osobně si nedovedu představit, že by si můj pes vzal něco sám ze stolu, že by zdrhnul za zvěří, že by se při ošetřování jakéhokoliv zranění nebo zdravotního problému pohnul, když mu řeknu, že se hýbat nemá... On ví, že přes můj zákaz se nejde. A není to o tom, že bych toho dosáhla bitím. Jen obrovská komunikace tělem, mimikou a ev. hlasem. A prostě to tak je...
Kdysi mi kamrád při procházce řekl, že mu připadá, jako by mému psovi ze zadku trčela anténka a já bez jakýchkoliv slov jen v kapse mačkala ovladač.
Na druhou stranu máme vypracovanej vcelku slušnej výčet signálů od něj ke mě. Umí mě třeba požádat, když něco chce. A taky to zpravidla dostane.
Ale to bys ho musel zažít a vidět to na vlastní oči... Nemyslím si, že by můj pes nebyl v pohodě a že bysme potřebovali pana psychologa RD.
PS: I když sebekriticky přiznávám, že jsem totálně prošvihla nácvik chování ve větší skupině psů a fen. Neumí to. A jak fantasticky spolupracuje ve dvojici se mnou nebo ve dvojici ve smyslu já a pes + někdo jinej + pes, tak máme problém se soustředěním se na mě ve větším chumlu. Ale pracujeme na tom.
|
Roony
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 15:20
- Nahlásit
Amálko, už jsi někoho sehnala, nebo ještě sháníš? Kdyby ti byl retrívr dost velkej a Kraví hora dost blízko, napiš mailíka (schellenteZAVINÁČgmail.com).
|
BinLadin
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 16:20
- Nahlásit
bullvnouzi
Pokud uz neco takoveho se stane resim vse s ohledem na situaci,ale nikdy nenecham tohle resit sveho psa.Pak neni problem se smeckou pohybovat i mezi cizimi psy a vse je v pohode.
|
bullvnouzi
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 16:54
- Nahlásit
BinLadin
Ty mě prostě nechceš pochopit, že?
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 17:19
- Nahlásit
bullvnouzi
Jinak ano - možná řeším takové věci s větší razancí. Jsem už od přírody takovej typ. Rychle, tvrdě a účinně tak, aby s to pokud možno neopakovalo.
Možná každému tenhle styl nesedí, ale mě je odměnou to, že mám psa, který prostě nepůjde přes můj zákaz! A tím pádem neřeším tolik problémových situací, co kvanta lidí na fórech. Já osobně si nedovedu představit, že by si můj pes vzal něco sám ze stolu, že by zdrhnul za zvěří, že by se při ošetřování jakéhokoliv zranění nebo zdravotního problému pohnul, když mu řeknu, že se hýbat nemá... On ví, že přes můj zákaz se nejde
Pani,to ste řekla moc pěkně a mluvíte mi z duše .Neřešim vůbec nic,ani v reálu ani na forech ,akorát se mi holt někdy splaší traverza
|
BinLadin
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 17:25
- Nahlásit
bullvnouzi
[u][/BinLadin
Ty mě prostě nechceš pochopit, že?
u]
Ja jsem pochopil jak jeto mysleno ,pouze jsem reagoval na cast kde se mluvi o problemech se smeckou...
|
bullvnouzi
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 17:30
- Nahlásit
BinLadin
Měla jsem na mysli obecně chování ve smečce. Celkově přístup ke mě. Poslušnost, reakce na moje pokyny a tak... Né že by vraždil hormadně psy na potkání.
Jako, joo, občas provokuje. Ale má taky tendence chodit nalepenej fenkám na zadku. A když zastavíma, tak má odložení mínus nula nula ho*no, atd...
S cizím psem se mi pobil na drsno jednou. Kdysi v pubertě.
|
bullvnouzi
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 17:33
- Nahlásit
davidkova renata
akorát se mi holt někdy splaší traverza
Na nás tohle neplatí. Nám se plašej hlasivky.
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 17:37
- Nahlásit
bullvnouzi
Nám se plašej hlasivky
To mě vysiluje Zato včera se mi spalšily klíče (maj skoro půl kila )
|
bullvnouzi
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 17:40
- Nahlásit
davidkova renata
Mi to nevysiluje. Dopracovali jsme se k fázi, kdy stačí hrubě, ale tiše procedit zubama něco jako: Ku*va tys mě neslyšel? A mete.
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 17:41
- Nahlásit
davidkova renata
Zato včera se mi spalšily klíče (maj skoro půl kila )
Mě se splašili minulý týden. Lilátko žralo kravinec, já tam mrskla klíče, ty se odrazili Lilátku od prdůle, spadli někam do sněhu a já je tam hodinu hledala . Od té doby hážu šutry
|
davidkova renata
Člen |
# Zasláno: 28 Pro 2007 17:51
- Nahlásit
Biluška
spadli někam do sněhu
U nás sníh nejni
bullvnouzi
kdy stačí hrubě, ale tiše procedit zubama něco jako: Ku*va tys mě neslyšel?
jo,to funguje u nás taky,ale musí bejt v doslechu a ne řvát jinýmu čokloj díru do hlavy Je krapet hlučná a ukecaná,nefim po kom teda..
|
bullvnouzi
Člen |
# Zasláno: 29 Pro 2007 10:51
- Nahlásit
davidkova renata
nefim po kom teda.
|
Fuissem
Člen |
# Zasláno: 3 Led 2008 21:53 - Změnil/a: Fuissem
- Nahlásit
jorkaAmálka
Ahoj jsme z brna zidenic a taky se s vama klido sejdem. Staci napsat kdy. My muzem ve vsedni dny po 15:00 a o vikendech kdykoli. Mam pita a rotvajlerku. Oba k malim psum uplne v pohode. Jak rikala bullvnouzi sice nemusi stenda, ale maximalne pred nim utece.
kiwikik
Kdybys chtela zkousku muzem se sejit treba ve Vilzonaku. At to neni na stejnym miste jako s tou rotvickou (je to holt trosku nevychovana pubertacka). Moje rotvajlerka je pohodarka, je z utulku, tak ma zkusemosti s mnoha pejsany.
BinLadin
Nevim, jak mas zkusenosti s Bully, ale u nich je trocha tvrdosti na miste, viz diskuze s bullvnouzi. Alespon s vychovou nenapadani.
|
Fuissem
Člen |
# Zasláno: 3 Led 2008 21:55
- Nahlásit
davidkova renata
Taky nefim, po kom to muze mit, co sem Vas tak videla, jste velmi ticha a nenapadna dama.
|
Fuissem
Člen |
# Zasláno: 3 Led 2008 21:58
- Nahlásit
jorkaAmálka
Jeste: kdyztak napis na mail fuissem@centrum.cz
|
BinLadin
Člen |
# Zasláno: 5 Led 2008 11:58
- Nahlásit
Fuissem
BinLadin
Nevim, jak mas zkusenosti s Bully, ale u nich je trocha tvrdosti na miste, viz diskuze s bullvnouzi. Alespon s vychovou nenapadani.
To ano,ale zase vse zavisi na dane situaci a individualite daneho psa...plati ono zname ze co funguje jednomu mne nemusi fungovat.Je potreba resit vse s citem ale jednoznacne.To co plati na psa typu bull mi u jineho jedince muze udelat znacne skody a naopak,co plati na meho psa muze byt pro Tveho psa zcela nedostatecna korkce.Jeto o individualnim pristupu,citu pro psa,vnimani co mi pes rika a umeni se rozhodnouzt spravne vtu danou chvily.
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 5 Led 2008 12:16
- Nahlásit
Já bych docela uvítala velkýho hafa, kterej si umí hrát s malejma psiskama... Veverucha se setkáním se s velkým psem problém nemá ve smyslu, že by byla agresivní, v podstatě si velkejch psů nevšímá a dělá, že tam není a nikdy ani nebyla...
Ale docela mě u ní štve, že když se rozběhne a velkej pes se přiřítí k ní, přejde okamžitě do tohohle submisivního chování, i když si ten velkej pes chce fakt jen hrát...
Dvakrát nebo třikrát mi ji pod sebe vyloženě sroloval velkej pes a od té doby je taková. Jedinej větší hafani, kterejch se nebojí jsou velššpringři, páč toho mají děda s babičkou a s tím je veverucha zvyklá blbnout a prudit (ke spokojenosti obou samo )
|
Kelly
Člen |
# Zasláno: 5 Led 2008 12:37
- Nahlásit
Ahoj, moje větší feňule je moc hodná k malým pejskům a ráda si s nimi hraje. Je zvyklá na menší plemena, protože jednoho malého máme doma. Mám leonbergera. Kdybys měla zájem, můžeme se domluvit.
|
bullvnouzi
Člen |
# Zasláno: 5 Led 2008 12:45
- Nahlásit
BinLadin
Jeto o individualnim pristupu,citu pro psa,vnimani co mi pes rika a umeni se rozhodnouzt spravne vtu danou chvily.
Tak o tom žádná...
Jsem zatím měla asi kliku na psy, na který to platilo.
Ale třeba kolegyně fenka je brutálně submisivní a dokáže ji pěkně vyděsit, když houknu na mýho psa. Tam je zase spolupráce o věčným drbání a mucinkování a podpory jejího sebevědomí.
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 5 Led 2008 13:05
- Nahlásit
Kelly
To by šlo Feňule si kdysi hrála s kamarádovou fenkou leonbergra, protože tehdy jí ta feňule nestačila a ji to bavilo... Ted budu mit jeste tak tejden spoustu uceni, ale pak to bude volnejsi, tak bychom se snad mohly nejak domluvit
|
Kelly
Člen |
# Zasláno: 5 Led 2008 13:08
- Nahlásit
Eimy:
Jo, to je fakt, ona po chvíli těm menším nestačí, tak potom příjde hra vleže . Domluvíme se asi až za měsíc, protože momentálně se ta moje feňule chystá hárat. Budeme se těšit na novou psí kámošku.
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 5 Led 2008 13:11
- Nahlásit
Kelly
To bude úplně ideální, protože to už na 100 % bude po zkouškách Taky se těšíme a snad bude Veverucha mít hravou a vůbec raplovací náladu. Mně se právě líbí, když si hraje s feňulí u dědy a u babičky, které už pomalu bude 11 let, tak ta jí nestačí, tak si lehne a nechá se od Veverušáka ožužlávat, maximálně ji připlácne tlapkou, ale je vidět, že je to baví obě
Taky se těšíme na další psí kámošku
|
Kelly
Člen |
# Zasláno: 5 Led 2008 13:17
- Nahlásit
Eimy:
Ok, tak si potom tady dáme vědět. Co máš vlastně za plemeno?
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 5 Led 2008 13:20 - Změnil/a: Eimy
- Nahlásit
Kelly
Já mám "Veverku" , je to mix dvou vořechů
vypadá "to" nějak takhle :
Tady se dá odhadnout i velikost
jinak teda víc fotek na
http://eimy.unas.cz
|
Kelly
Člen |
# Zasláno: 5 Led 2008 13:28
- Nahlásit
Eimy
Moc pěkná! Tak ji ode mě a mé leonky pozdravuj
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 5 Led 2008 13:30
- Nahlásit
Kelly
Díky, ty pozdravuj psici taky
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2008 13:06
- Nahlásit
Kelly
Ahojky, tak jak jste na tom s háráním? Že bychom se pomalu nějak domluvili?
|
Mar
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2008 13:54
- Nahlásit
hele kurňa,proč nikdo nikdy nehledá konfliktního malýho?
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 4 Úno 2008 22:19 - Změnil/a: Eimy
- Nahlásit
Mar
Páč těch všude potkáš spoustu neee? Nekonfliktních velkejch je taky hodně, ale s jejich majitelama se mi osobně hůř navazuje kontakt, když Veverucha je stejně tak trochu mimo, takže se preventivně držíme dál...
Edit: Aby to někdo blbě nepochopil, ne že histericky utíkáme, ale hrám velkejch psů se Veverucha vhýbá a je radši u mě, tak je mezi ně ani moc necpu, aby nedělala zbytečně rozruch...
|