Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Výchova a výcvik / počurává se doma
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
maxim
Člen
# Zasláno: 20 Říj 2007 12:28
- Nahlásit

Ahoj. kamarádka mi poslala mail a žádala o radu, ale já nejsem zase takový odborník, tak to šupnu sem a uvidíme. Předem díky za rady.
Našemu Denýskovi jde na 10-tý měsíc a stále se mě počurává doma. A co je nejhorší,že už zvedá nožku a tím pádem je to i na nábytku. Je fakt, že ho nevenčím venku, na vodítku,ale chodíme na zahradu. Vždycky řeknu - jdeme čurat, on jde, vykoná potřebu, já ho bujaře pochválím a dám mu piškot. V týdnu jsem od cca 6 - 14 hod. v práci a po návratu najdu hromádku a někdy 1, někdy 2 loužičky. Myslím si, že už je dost starý, aby věděl.......Už to zkoušíme i s,, rozumným ,, bitím a vymácháním čumáčku, ale stále nic. Když jsme byli na dovči,tak tchýně nám ho hlídala a prý si pokaždé zaštěkal. Je možný, že v tom hrají roli parkety? Tchýně má v celém bytě koberec a já naopak parkety. Fakt jsem už zoufalá a nevím co s tím. A ještě se zeptám na Tvůj názor, nebo zkušenosti z Tvého okolí - Denýskovi nesestoupilo jedno varlátko a u nás na veterině mě řekli, že má podstoupit kastraci a to rovnou obou varlátek. To jedno, co má v třísli, by dostalo rakovinu, protože je stále v teple a to druhé by vyrostlo do velikosti pomeranče. Prý už měli několik takových případů a majitelé se pak divili. Proto bych chtěla vědět názor více lidí, ať ho zbytečně nenechám operovat. No není s těmi našemi miláčky víc starostí jak s dětmi . Ale co bysme bez nich dělali, že.
Předem děkuji za radu. Všechny zdravím mějte se fajn a brzy ahoj Lenka.

maxim
Člen
# Zasláno: 20 Říj 2007 12:40
- Nahlásit

je to maltézák

Fík
Člen
# Zasláno: 20 Říj 2007 13:12
- Nahlásit

maxim