Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Výchova a výcvik / 1.krát na skúške alebo na preteku
Autor Zpráva
Anonymní
# Zasláno: 25 Led 2006 12:12
- Nahlásit

Mám 10 mes.psa s ktorým cvičíme podľa SVV. Pes je šikovný, veľmi rýchlo sa učí, ide nám to ako po másle. Vlastne už len utvrdzujeme a pilujeme presnosť na SVV 1.Ale mám strach z toho, keď pôjdeme 1. krát na skúšky. Ja som začiatočník, môj pes tiež. Ale nemám strach z toho že sa niečo nepodarí psovi, ale mám strach zo seba. Môžete mi poradiť načo si mám dať pozor a čoho sa vyvarovať, aké sú najčastejšie chyby psovodov, atď. Veľmi pekne ďakujem. Pomôže mi to.

Anonymní
# Zasláno: 25 Led 2006 13:19
- Nahlásit

..no já když jsme šla na první zkoušku, tak jsem opravdu perlila a když nevyhodili mě, tak už nikoho. Na 1. nástup jsem nepřišla, neboď jsem venčila psa a netušila, že se někdo někde seskupuje a na place jsem si vesele chodila s balonkem v kapse, kterej jsem si zapomněla vyndat... no děs, utěšuju se, že jsem tak magořila z nervů...

Anonymní
# Zasláno: 25 Led 2006 13:19
- Nahlásit

Já Ti sice neporadím, neboť sama jsem začátečník a na cvičák chodím se svojí fenkou teprve tři měsíce, ale náš šéf na cvičáku mi tvrdil, že být dobrý psovod není jednoduché a musí to být v genech, že zná spoustu psovodů, kteří se psům věnují celý život a nikdy nebudou dobří. Někdo, kdo s tím začne třeba "až" ve třiceti, tak může být dobrý a dosáhnout skvělých výsledků. Tím Tě chci povzbudit jako sebe, máš-li to v genech, budeš dobrej. Taky je fakt, že chyby dělají psovodi víc než pejsci. I když taky ne každý pes je k tomu předurčen, být dobrý.

evina
Člen
# Zasláno: 25 Led 2006 13:50
- Nahlásit