Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Výchova a výcvik / Jak psy naučím, aby reagovali jen na povel pro své
Autor Zpráva
Luu
Člen
# Zasláno: 14 Pro 2005 18:24
- Nahlásit

K 2 letému labroušovi chci ještě štěndo zl. retr.

Jak psy naučím, aby poslechli jen povel patřící jejich jménu?
Jsem v tom začátečník a zatím mám zkušenost, že oba dělají, co slyší stejně.
I na cvičáku ke mně kolikrát na přivolání přiběhnou jiní psi...

Jak ale na to, když obá leží a já dám Matějovi volno a Kačka má ještě zůstat ležet?

Pupy
Člen
# Zasláno: 14 Pro 2005 18:30
- Nahlásit

Z´kus se poradit na cvičáku.
Budeš muset naučit štěně na jméno které se nebude podobat druhému jménu. Pes musí vědět jaké jméno je jeho. Já sem také začátečník, tak se radši porat s někým odbornějším.

Fifi
Člen
# Zasláno: 14 Pro 2005 18:32
- Nahlásit

Mam 3 feny a opravdu nemaji problem poznat, ktere jaky povel patri, ikdyz behaji spolecne. Staci zahlasit jmeno a hned pak povel. Proto je dulezite, aby se jejich jmena lisila - u nas je jedna Dora, druha Ejmi a treti Agata - a tak uz pri prvnim pismenku osloveni presne vedi, o kterou jde!
Jinak, vycvik by mel byt vzdy individualni - tedy vzdy se venuj jen jednomu psovi, ten druhy bude v odkladacce nebo privazany(myslim vycvik). Spolecnou poslusnosti by sis mohla zkazit spoustu veci. Jinak na vychazkach kdyz zarvu, tak vetsinou prijdou pro jistotu vsechny najednou (vypocitave, bude piskotek..).

monika
Člen
# Zasláno: 14 Pro 2005 22:28
- Nahlásit

já mám taky dvě feny Doru a Anetu.Vždycky příjde ta, kterou volám a když chci,aby šly obě, tak zavolám "holky jdeme" a jdou obě.Šlo to samo, nijak jsem je to neučila.

Evik
Člen
# Zasláno: 15 Pro 2005 07:22
- Nahlásit