| Autor |
Zpráva |
Leni
Člen |
# Zasláno: 14 Zář 2005 13:45
- Nahlásit
ahoj, prosím poraďte, pokud víte o nějakém dobrém cvičáku na Praze 6 nebo 7. Jde mi o základní výchovu, možná taky převýchovu (mám 3-letého pesana z útulku, asi nikdy neprošel žádnou výchovou, ale snaží se poslouchat a vyjít vstříc , já ale nevím, jestli ho učím správně, jsem chovatelský začátečník). Díky!
|
Eny
Člen |
# Zasláno: 15 Zář 2005 08:38
- Nahlásit
Ráda bych ti poradila, protože taky bydlím na šestce, bohužel nevím jak to tam vypadá se cvičáky, protože chodím momentálně do Bráníka a předtím jsem byla pět let v Letňanech, je to jen z důvodu, že já cvičím trochu víc než jen základní výchovu a potřebuji k tomu podobně založené lidi.
No nicméně na šestce je cvičák na Břevnově a na Bílé hoře, na sedmičce poté co zrušila povodeň ZKO stromovka tak asi cvičák není. Vím že je jeden v Kobylisích a jeden je v Libni, jde o to kde bydlíš a jak daleko jsi ochotna jezdit. Zkus napsat víc.
|
Leni
Člen |
# Zasláno: 15 Zář 2005 11:15
- Nahlásit
Bydlím ve Střešovicích na Praze 6. Samozřejmě bych to nejradši měla co nejblíž, potřebovala bych opravdu jen pomoci s tím, jak reagovat na různé situace a jak správně provádět výchovu, kterou mám zatím jen vyčtenou z knížek. Ty cvičáky na Břevnově a Bílé Hoře, to by bylo super, nenapsala bys mi nějaký kontakt, hledala jsem je přes internet, ale nic nevylezlo... A nevis o nich neco, pro toho sveho utulkoveho pejsu bych rada citlivy a trpelivy pristup...
|
bad
Člen |
# Zasláno: 15 Zář 2005 13:20
- Nahlásit
Leni
Na cvičák v Břevnově byl kontakt na webu (vyhledávačem ZKO Praha Břevnov) a Bílá Hora je ve Stodůlkách za mototechnou. Ale na Břevnově se spíš než kžíženci stále ještě jedou ovčáci a jiná služební plemena a Bílá Hora mi moc nezaujala.
Mi teď chodíme na Přední Kopaninu (u odbočky na letiště).