| Autor |
Zpráva |
Santoriko
Člen |
# Zasláno: 8 Úno 2010 15:55 - Změnil/a: Santoriko
- Nahlásit
Ahojte, mám doma jedno skoro roční šídlo, které miluje (mimo spousty dalších věcí ) pasení - teda z ovcí je úplně paf, ale já s tím zkušenosti nemám, tak zatím "paseme" spíš fotbalový míč apod. Navíc v okolí ovce nemáme, takže ovečky viděla jen párkrát (ale už tehdy byla schopná stádo přivést k nám - sice za strašlivého řevu, ale to je prý jen projev dočasné štěněčí ztřeštěnosti .
Nevíte o nějaké akci - víkend, týden - nebo místu, kde pořádají kurzy nebo by nám trochu pomohli? Jsem od Karlových Varů a studuju v Praze, tak by bylo dobré zhruba okolí těchto měst (ještě možná Plzeňsko).
Budu ráda za jakoukoli odezvu sem nebo na mail Santoriko@seznam.cz.
Díky moc za mě i za Terinku .
|
Dasha
Člen |
# Zasláno: 8 Úno 2010 16:41
- Nahlásit
Santoriko
u Plzně je Luky Vaňourek ale to už je možná daleko, neuvědomuju si, jak daleko je to od Plzně
|
corgi
Člen |
# Zasláno: 8 Úno 2010 20:22
- Nahlásit
Santoriko
Jak říká Dasha, Vaňourek je asi nejblíž, bere asi 700 za den, ale na borderky (i na pasení) je expert. Já se taky zajímala o ovečky, sice mám "jen" corgiho, ale v poslední době se i ti vracejí k pracovním kořenům (a skládají zkoušky ZVOP a dál). Jsem z Plzeňska, ale bohužel zjišťuju, že v okolí se nic neděje, nejbližší akce v pasení jsou v Podkosti (na mapě zjistíš, že to není nejblíž ani k té Praze).
|
Martina89
Člen |
# Zasláno: 10 Úno 2010 21:21
- Nahlásit
Taky bych chtěla zkusit pasení s moji borderkou, ale je velká škoda že se tyhle akce moc nekonají
Nebo nevíte o něčem v okolí Brna nebo jihomoravským kraji?
|
grooggy
Člen |
# Zasláno: 10 Úno 2010 22:56
- Nahlásit
Nebo něco ve východních čechách...? :-D
Totiž mám štěndo a strejček má koně a sousedi ovce, tak by bylo i kde trénovat, tak proč to nevyužít-akorád problém je, žře o pasení skoro nic nevim...
|
Katka Králová
Člen |
# Zasláno: 13 Úno 2010 17:43
- Nahlásit
Santoriko