Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Jak se stát vůdcem smečky... / Štěně si vybralo - lze to změnit?
Autor Zpráva
Korab
Člen
# Zasláno: 21 Led 2014 18:26
- Nahlásit

Ahoj, je to zhruba měsíc co jsme si přivezli čtyřměsíční štěně BŠO. Nejprve se štěně zhruba 14 aklimatizovalo a teď si začínám všímat jedné nemilé věci. Ač jsem nejvíce po psu toužil já, začal jsem ho pozvolna cvičit, krmím ho, neustále studuji různé knihy a články na netu, pejsek si vybral tátu. Když se psem cvičím nebo se jen mazlím vidím jak to dělá jen pro to, že něco dostane nebo že to prostě trpí, pochvala ani pohlazení mu moc neříká, když ho však hladí táta, hned si lehá na záda a vrtí ocasem, není problém odběhnout od kosti i když předtím na nic nereagoval atd. Není to ještě jisté na 100%, ale mám neblahé obavy, že si mě za pána nevybral. Rve mi to srdce, nemůžu přijít na to, kde jsem udělal chybu. Lze situaci nějak zvrátit? Co pro to udělat? Začít se pejskovi více věnovat nebo jej naopak trochu ignorovat? Přijde mi, že nic nezabírá... (Napadají mě pouze 2 příčiny, proč se situace takto vyvrbila A - pejsek často spal na spocených věcech táty B - táta ho jediný i na čůrací pětiminutovky bral bez vodítka, což by si mohl pejsek vyložit, jako že u něj jediného má volnost, na dlouhé procházky chodil na volno i se mnou. Co si o tom myslíte? Díky moc.

impact
Člen
# Zasláno: 21 Led 2014 18:29
- Nahlásit

Korab
Asi poznal, kdo je u vás hlava rodiny a tomu se zcela logicky podřizuje nejvíce.

Vero
Člen
# Zasláno: 21 Led 2014 18:32
- Nahlásit

Korab
kolik ti je let?
nežárli na tatínka, možná pro něj bude největší autoritou, ale bude milovat i tebe, když spolu budete zažívat fajn věci. netlač na pilu, hlavně přirozeně a s láskou

Korab
Člen
# Zasláno: 21 Led 2014 18:42
- Nahlásit