Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / Pes mi skáče po noze a chce .........
Autor Zpráva
Anonymní
# Zasláno: 6 Čen 2005 18:03
- Nahlásit

Dobrý den.
Nevím jak mám slušně spacifikovat dotaz. Jsem laik, máme doma u RD křížence jezevčíka z útulku. Velice často má pes období kdy se snaží "honcovat" (nebo jak se to odborně nazývá u psů) Pořád mi skáče po noze a nedá se jednoduše zastavit. Zajimavé natom je ,že to chce provádět jen semnou. (manželku, syna ignoruje). Mám tomu rozumět že jsem pro psa vůdčí osobnost , nebo jeto obráceně.

Děkuji za Vaše názory. Marek

kure25
# Zasláno: 6 Čen 2005 21:18
- Nahlásit

Ne,neřekla bych vůdčí osobnost, protože náš starší pes (respektice fena ) to někdy dělá taky a přitom já rozhodně nejsem její vůdčí osobnost!!! No já ji nednoduše odtáhnu a dostane vynadáno,pak se odkroutí a je to dobry. nekdo rika normalne ji nastavit koleno,ale ja pro to moc nejsem....

Břetislava
# Zasláno: 6 Čen 2005 21:38
- Nahlásit

Náš pes když se začal dostávat do puberty a zkoušet to, tak prostě dostal vynadáno, že nesmí (něco jak popisuje Kure25) a za chvíli si to zapamatoval. Teď obtěžuje pelech

Evik
Člen
# Zasláno: 7 Čen 2005 07:11
- Nahlásit

My máme teď tři neděle psa z útulku a ten mi taky pořád skáče po noze - nejen po noze. Např. pleju záhon na zahrádce a jak si tam sedím v podřepu, přilítne pes a skočí mi na záda a dělá to, co popisujete.. Já ho taky shazuju a zakazuju. Netrestám, jen slovně - "nesmíš" Pes to dělá jenom mně, nikomu jinému z rodiny a dokonce ani na našeho mladšího psa to nezkouší.......Vzhledem k tomu, že pes má kolem 45 kg to není zrovna sranda, když vám najednou přistane tato váha na zádech Z jeho strany to není žádný projev dominance....prostě s ním cloumají pudy

Anonymní
# Zasláno: 7 Čen 2005 14:50
- Nahlásit