| Autor |
Zpráva |
Syska
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:24
- Nahlásit
Tak jsem včera při odpolední procházce s pesanem zažila opět něco hnusnýho...potkali jsme dalmatinku se starším pánem a pesa, jakmile zahlídla tu naši malou poskakující prdelku, tak se k nám radostně rozběhla, malá se trošku lekla a přikrčila, tak jsem ji vzala do náruče. Ale co mě překvapilo, byla reakce pána. Nejenže ji neměl na vodítku a tudíž jí nemohl v ničem zabránit, ale tu nebohou dalmatinku tak strašně seřval a seřezal vodítkem, který měl připlý kolem krku!!! My na ně koukaly a malá se třásla spíš než tím leknutím z feňule tím příšerným řevem toho pána. Říkám to nic, ona ji určitě nechtěla ublížit, ale žádná reakce, aniž by mi cokoli odpověděl, tak pokračoval svou cestou a feňule se staženým ocasem mu pro jistotu šla pokorně u nohou...nechápu,někteří majitelé se ke svým psům chovají opravdu hnusně a vybíjí si na nich svý špatný nálady a deprese...
|
jana33
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:32
- Nahlásit
Syska
Na blbce narazíš všude, je to smutný,že i takovýhle lidi mají psy a svoje mindráky si vylívají na nich.
Ale pro tebe jedna rada- nikdy neber malou do náruče. Pokud se ti zdá,že je na ní druhý pes moc hrrr,tak se postav mezi ně, dej mezi ně nohu nebo něco,ale neber malou do náruče.
|
Syska
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:36
- Nahlásit
Nedělám to normálně...většina lidí má pesy na vodítku a když se přijdou seznámit, tak je to v pohodě, to se malá nebojí. Byla to výjímka, jak k nám přiletěla a nebyla přivázaná...snad jí tento můj malý poklesek v její socializaci neublíží..
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:36
- Nahlásit
Syska
no porad je to lepsi, nez kdyz se majitel volne pobihajiciho a neposlusneho psa toho svyho jeste potom zastava ...
to se mi stalo vcera a za krik se, ktery se z toho mezi mnou a dotycnym panem vyvinul se vsem obyvatelum prilehleho sidliste omlouvam ....
|
Vcelka
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:40
- Nahlásit
Mně se stalo něco podobnýho v lese. Jdu si se psem a najednou se vyřítí něco jako vlčák a k nám. Já si připla psa na vodítko teď nikde nikdo až za dobu vylezl z křoví nějaký dědek, byl na houbách. Řval na něj on ho vůbec neposlouchal, tak než se k nám došochtal to byla celá věčnost, neměl u sebe ani vodítko, tak ho chytil za kůži a držel. Já zatim šla rychle od nich, jenže ten vůl psa znova pustil a on letěl zase za náma. Naštěstí nebyl nějak agresivní že nám nic neudělal nevim co bych v tu chvíli dělala. Takže sem zase čekala než k nám ten dědek dojde a on k nám došel a praštil toho jeho psa klackem a pak ještě jednou až zakňučel. Byla sem docela v šoku, ani sem mu nic neřekla a pádila sem rychle pryč z lesa, nikde nikdo nebyl a měla sem z něj docela strach. Přitom bych nejradši vzala ten klacek a přetáhla jeho, protože psa vychovanýho nemá, neměl ho ani na vodítku, vodítko neměl ani u sebe a ještě ho mlátí klackem, chudák pes....
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:41 - Změnil/a: pigie
- Nahlásit
Syska
Ja sice psa nebijem, ale ked mi toto spravi bez dovolenia, tak som tiez na svojho nastvata. Moj je velky, a ked takto radostne pribehne ku stenatu, tak to stena potom majitel nahana po troch chotaroch. Takze z casti ho chapem, nerozumiem tomu nasiliu... Ja tiez po nom zrevem, ale to je vsetko
|
Syska
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:41
- Nahlásit
Jirikovo
To možná jo, jen ji nemusel chudinu tak řezat vodítkem..to mi přišlo přehnaný. Naštěstí se to ve městě stává minimálně, že bych narazila na volně pobíhajícího psa..
|
Syska
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:43
- Nahlásit
pigie
Jasně, vynadat mu, zvýšit hlas, že to prostě nesmí. To beru...Malá mi naštěstí nezdrhla, jen se přikrčila a rozklepala, ale normálně má se psy dobrý zkušenosti a nebojí se, takže to bylo jen takové moc hrrr...jak už psala Jana33
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:46
- Nahlásit
Syska
vis, tohle tema tady bylo minuly tyden. vecer po celodenni drine proste cloveku nekdy ujedou nervy ... nemuzes vedet, jestli toho pesana takhle pacifikuje pravidelne, nebo jestli to byl ulet.
mne vcera proste taky ujely, cizi pes letel vzduchem okolo peti metru, za nim se hnal jeho namachrovany a sebevedomy panicek, vyhrozujici policii, nasledne kamaradama, nasledne svoji silou ... ja mel nervy na krajicku uz kdyz jsem jel z prace a tenhle frajirek me tak vytocil ... no proste nejen slova mezi nama padla ...
|
Syska
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:47
- Nahlásit
Mojí kamarádce se zas přihodila taková věc, že šla se svojí feňulí ven (mimochodem, je veliká asi jako jezevčík, jen na trošku delších nožkách...) no a když šli kolem jednoho domu, byla tam otevřená branka a najednou se na ně zpoza té branky vyřítila kólie, malou napadla, normálně se jí zahryzla do krku a moji kamarádku (teda, za to jsem ji ale pěkně zprcala..) v tu chvíli nenapadlo nic lepšího, než si zakrýt oči a čekat s hrůzou co bude dál Naštěstí vyběhl i ten majitel, tu kolii odtrhl a nic moc se nestalo, jen feňulka se strachy počůrala..
|
Syska
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:48
- Nahlásit
Jirikovo
Fakt jo...no to mohlo stát za to. Na tu diskuzi si pamatuji, myslím ji začala Garfield...s tím, jak svého Gafíka po návratu z práce zmlátila, že mám pravdu..
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:48
- Nahlásit
Syska
no tak nam se stalo vcera neco podobnyho az na to, ze ja jsem oci nezakryl a na tu svini zakerneou se normalne vrhnul ... a to byl zacatek predstaveni pro pulku Modran a prilehle okoli ....
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:49 - Změnil/a: Garfield
- Nahlásit
Jirikovo
Ty praktikuješ na psa domácí a na cizí náhodné kolejmdoucí venkovní násilí?
Ty nejsi asertivní inteligentní vyrovnaný mladý muž tvrdých zásad a bodré mysli se srdcem na správném místě s myslí čirou a zdravě sebevědomou?
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:49
- Nahlásit
Syska
jo, myslel jsem tu diskuzi, kdy chtela Garfield slyset, ze neni az takova potvora, jak si o sobe po ranu myslela ....
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:51
- Nahlásit
Garfield
ja jsem byl asertivni priblizne prvnich deset minut vzrusene debaty. chapal jsem, ze panovi se nelibilo, ze jsem jeho psa proste vzal a odhodil pryc, na druhou stranu on nechtel pochopit, ze se mi nelibilo, ze jeho pes chtel moji Ronie k opozdene veceri ... po deseti minutach z me strany vyrovnaneho , inteligentniho a bodreho dialogu, kdy jsem delal ze neslysim vsechny ty panske prirozeni, kterymi jsem byl panem pocastovan, jsem i ja sahl hluboko do sve pameti pro nejake sproste slovo a uz to jelo ...
|
Evik
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:54
- Nahlásit
No my jsme nedávno byli na společném výletě se psy a protože starší pes(máme ho z útulku) pořád tahal na vodítku (kus cesty se muselo městem), ještě se chůzi u nohy pořád učí.....tak ho můj přítel každou chvíli korigoval škubnutím a povelem "k noze".....načež byl seřván od nějakého pána, který se taktéž účastnil se svým psem výletu, "proč nenecháme toho psa žít, proč ho pořád sekýrujeme". Taky nám vynadal za to, že pes měl košík a zároveň byl na vodítku......Prostě v očích toho pána jsme byli totální katani a tyranové a pes "chudák".... V této situaci jsme se zmohli akorát na to, aby si hleděl svého psa, že o tom našem nic neví, tak ať se o to nestará. Tento pán si pak už bohužel asi nevšiml, že oba naši psi, s nimiž jsme šli na ten výlet byli po většinu cesty pak úplně na volno, poslouchali, byli slušní a na přivolání přibíhali radostně. Takže tohle je zas jiný extrém, kdy vám někdo cizí, začne dělat kázání o tom, jak máte vychovávat svého psa, aniž by o něm vůbec něco věděl....
Jinak Sysko pokud uvidíš, že se k vám blíží na procházce pes s přátelskými úmysly, tak Tessinku opravdu neber do náručí....akorát bys jí tak naučila, že se těch psů má bát, a to určitě nechceš.....Čím víc pozitivních kontaktů s přátelskými psy, tím sebevědomější a pohodové zvířátko ti z feňulky vyroste.
|
Syska
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:05
- Nahlásit
Evik
Ano ano, já vím...!! Vždyť jsem to už napsala, jak to doopravdy je, opravdu se snažím ji s pesanama seznamovat, to bylo poprvé a naposledy...jestli teda k nám nepoběží rozběsněný vlkodav to by mi ale asi ani ta náruč nepomohla.
|
xplore
|
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:18
- Nahlásit
Jirikovo
a ktere vsechny panske prirozeni to byly ? Ja jsem myslela, ze mate jenom jedno...
Jinak co se hnupu v ulicich tyce, setkavam se s nima casto, hlavne chytri a vsemohouci pani myslivci me dokazou privest do varu svym neustalym vyhrozovanim.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:27
- Nahlásit
xplore
no priznam se, ze nektere nazvy tohoto organu jsem slysel skutecne poprve ...
a mozna jeste horsi nez myslivci je vyhrozovani toho pana, ktery mi tvrdil, ze ma znameho vysoko v mestske policii a ze zaridi aby mi tu svini cernou malou (tim myslel Ronie a zrejme definitivne si tak ukoncil moznost na mirove vyreseni naseho sporu) odvezli do utulku a tam ji nechali chcipnout zizni a hladem ...
|
xplore
|
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:33
- Nahlásit
Jirikovo
to opravdu svedci o jeho nepreberne inteligenci. Doufam, ze jsi si to libit nenechal.
Fakt je, ze me zatim vyhrozuji jenom myslivci a to ponekud mirumilovnou smrti mych psu - zastrelenim. Na druhou stranu se clovek obcas pobavi nad tuposti nekterych spoluobcanu.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:36
- Nahlásit
xplore
no nenechal ... to je prave to. stydim se, ale je fakt, ze stejne i rucni potycku zacal on ...
Garfield by me z toho vysekala na nutnou sebeobranu ...
|
Mel
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:38
- Nahlásit
vyhrozovani toho pana, ktery mi tvrdil, ze ma znameho vysoko v mestske policii
Jé tak to já potkala nějakou jeho příbuznou. Mě zase paní vyhrožovala, že si mě zjistí, protože má taky známý někde nahoře a to se budu divit!
|
evina
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 15:25
- Nahlásit
Naštěstí se to ve městě stává minimálně, že bych narazila na volně pobíhajícího psa..Syska:co máš proti volně pobíhajícím psům ve městě?Já svoje štěňátko teda pouštím a pokud bych si ho měla přivolávat jakmile spatřím nějakého psa na vodítku,tak nedělám celou procházku nic jiného něž ho jen přivolávám!Pes potřebuje dostatek pohybu a ten mu na vodítku dopřát nemohu v dostatečné míře.Taky se štěně potřebuje socializovat,případně vylítat s jinými psy.Pokud ovšem vidím nerudného majitele psa(který ho chce izolovat od jiných psů)nebo psa agresivního,tak svého přivolávám.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 15:30
- Nahlásit
evina
no a o tom to je. ty sveho psa privolas a tim padem je klid ... jenze se po sidlisti potuluje spousta zkusenych pejskaru, kteri nejsou schopni sveho psa privolat a z toho vznikaji konflikty ...
|
Evik
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 15:34
- Nahlásit
evina
to máš sice pravdu, ale jak chceš na dálku rozpoznat "nerudného majitele"? Já to dělám tak, že psa mám v drtivé většině na volno a pokud potkáme psa, který se tváří přátelsky aj jeho pán, optám se, zda by nebyl proti tomu nechat psy seznámit a pohrát. V opačném případě prostě kolem cizího člověka se psem projdu se psem u nohy a opět mu dávám volno......Takto by to podle mého mělo být správné a měli by to tak dělat všichni. On ne každý stojí o to, aby se na něj přiřítil odněkud volně pobíhající pes......lepší je vždy prevence a zeptat se....
Mně na tom, že jdu se psem na volno a často ho přivolávám, když vidíme někoho kdo jde proti nám ať už se psem nebo bez psa, nepřipadá nic špatného. Pejsa si cvičí přivolání, dostane pochvalu, pamlsek, takže jemu to zatěžko není.
|
Zany
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 15:47
- Nahlásit
Souhlasím s Evíkem.Mám malé štěnátko a ještě se mně nikdo nezeptal,jestli si ho jeho pes smí očuchat.Většina má psy na volno a co se děje kolem nich vůbec neřeší.
|
Jerryk
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 19:05
- Nahlásit
Evik
Souhlasím. Pokud vidím, že se někdo blíží, přivolám psy a čekám co se vyvrbí-buď kolem sebe projdem, nebo se domluvíme na kontaktu. Mám malého a velkého pejsu. Když jdu jen s velkým (NO), nemám problém, když jdu ale jen s malým (čivava),tak je to kolikrát na panáka. Některý debilové když vidí malého psíka, tak si svoje nevychované tele nepřivolají. A pro čivavu je tele všecko. Vůbec se nedivim Jirikovo. Já před nějakým časem nakopla cizího psa (nechtělo se mi strkat ruce před vyceněné zuby). Ale to si děláme my lidi sami takovéhle dusno. Doufám že se dožiju lepších časů. Jerryk
|
evina
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 21:13
- Nahlásit
Evik:jasně souhlasím,že si pejsek přivolání trénuje.Jenomže tady je tak přepsíno,že žádného pejska by určitě nebavilo běžet na přivolání 50x za sebou.Prostě udělám krok a další pes.Nerudu majitele většinou poznám...buď si psa rychle bere do náruče nebo schovává za sebe.Naštěstí nás většinou už znají a vědí,že můj nenapadá ani neskáče či jinak neotravuje.Myslím,že v tomto směru dávám na psa pozor aby jinému pejskovi neúmyslně neublížil(např.neskočil na starého psa)Naproti tomu mi několikrát napadl štěně pes a majitelům to bylo celkem fuk co jejich pes právě provádí!Např.dnes po něm vyjel pes na navíjecím vodítku a paní ani nebyla schopná si ho stáhnout.Mého válcoval pod sebou a vodítko bylo na prd!!!Není to o tom,zda je pes na volno nebo ne,ale o ohleduplnosti majitelů.
|
birma
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 23:27
- Nahlásit
Tak vám řeknu, že jsem ráda, že ač ve městě, takl se kontaktu s většinou psů zdárně vyhýbáme. Psa nechávám se psama vyběhat tak jednou za týden, za 14 dní a je bez problémů. Jenže s jeho trpělivostí je to čím dál tím horší. Každý den, kdy potkáme dva a více psů na něj alespoň jeden vyjede. Třeba dneska - první venčení cca 00,30 - pán venčil dvě uřvaný čívy (nic proti čivavám, ale tohle byla síla) - bez vodítka, bez výchovy vyrazil do ulic, jednu čivavu chytil do náručí, druhou honil okolo nás a okolo auta. Ráno cca 9 hodin - zavrčel a pokusil se na něj vystartovat kříženec NO, s majitelem se známe, pes byl na vodítku, je v pubertě a má něco s nohou, takže se jeho nerudnost dá pochpit, nicméně můj pesan "kupodivu" nechápe. Cca 20,00 po něm vystartoval nějaký kříženec, naštěstí na vodítku. Když tohle absolvujeme tak dvakrát, třikrát týdně, nedivím se tomu, že jakéhokoli psa, který na něj vyjede (ne ve hře) by nejradši zabil)
S páníčky problém nemám - nesnažím se o komunikaci a oni taky ne, ale jakmile nějakého psa už musím odtrhávat, tak mám na oba (psa i pána) fakt pifku, protože udržet jednou rukou to moje hovádko a druhou z něj cokoli sundavat bývá problém. A páníčkům je to většinou naprosto buřt.....
|
birma
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 23:29
- Nahlásit
Syska
nediv se - vzhledem k výše popsanému nemám ráda, když se mi pes rozeběhne k cizím psům. Pokud mám špatný den a pes třeba zrovna taky (tzn. nevidim neslyšim neposlouchám), tak mi taky někdy přetečou nervy (i když zrubání vodítkem je už trochu moc)
|
bord
|
# Zasláno: 30 Lis 2005 07:05
- Nahlásit
Je to nekonečný příběh o lidské blbosti a bezohlednosti.Psů je ve městě mraky a bohužel většina těch bezprobl.se nachází jen tady na netu..také po špatných zkušenostech se cíleně vyhýbám velkým psům a vždy mě nadzvedne,když já si prcka připnu na vodítko a jdu ke kraji chodníku,čímž si myslím,že jsem dala dostatečně najevo,že o neřízený kontakt nestojím a stejně se nikdo neobtěžuje psa přivolat..většinou utrousím nějakou poznámku a co se nedozvím??Proč bych ho volal(a),on přece poslouchá...no tak sakra tím spíš mi nic neudělá,když si dám psa k noze na těch pár metrů,ne?
|
Evik
Člen |
# Zasláno: 30 Lis 2005 07:57
- Nahlásit
no já naštěstí bydlím v domkové oblasti, kde má psa sice skoro každý, a s téměř všemi těmi lidmi a psy se známe, potkáváme každý den, takže většinou je to naproto v pohodě. Do lesa a na pole, kam chodíme běžně venčit, chodí také spousta lidí, ale zatím máme s pejsou díkybohu víc těch pozitivních zkušeností než negativních.....Ačkoli už taky párkrát jsem musela za svého psa "bojovat" s cizím psem - vždy se jednalo o plemena, která jsou teď považována za "módní"......
Ono je to opravdu všechno o lidech, jak praví Bord....lidská blbost je neomezená, ale je škoda, že na ni musí doplácet slušní lidí a psi to nesou ještě hůř. Ono někdy stačí potkat jednoho debila s nezvladatelným psem a "váš" - do té doby naprosto pohodový, nekonfliktní a poslušný pes, se změní v agresivního , nervního či bázlivého tvorečka.....
|
neonka
|
# Zasláno: 30 Lis 2005 08:04
- Nahlásit
Zažila jsem taky takového mlátiče vodítkem. Až na to, že obětí byl malý voříšek a třískala ho vodítkem hysterická slečna.
|
Lea
|
# Zasláno: 30 Lis 2005 17:07
- Nahlásit
Jak tady někdo radil nebrat psa do ruky, když se k vám řítí jiný pes-tak ono je to u té čivavy trochu o nervy, té stačí máchnutí tlapou nebo šťouchnutí čumákem a už dělá kotrmelce. Znám to z obou stran a přiznám se, že když jdu s čivavou a vidím psa na volno nebo na tom pitomém "Flexi" vodítku (to je kapitola sama pro sebe), tak ji beru automaticky do ruky, fakt mám strach, kór když čivavy bývají pěkně drzý.
A naopak, když jdu s velkýma, umím se dobře vžít do pocitu majitele malých pejsků a beru je na vodítko. Jinak souhlasím, že nechat kontaktovat své psy by měli jejich majitelé po vzájemné domluvě.
Tak jsem si u toho mlácení vodítkem vzpomněla na jednoho člověka (možná ho bude znát Birma, chodí do obory Hvězda), který si hraje na děsnýho odborníka ve výcviku, vždycky tam poučuje kdekoho a evidentně mu dělá strašně dobře, že ho ty lidi poslouchaj. Viděla jsem ho např. drezírovat bišonka, že ho naučí "k noze" a obraty, tak jak to asi někde viděl na cvígru u NO. Chudák načesanej bišon tam lítal vzduchem na vodítku, babča seděla s otevřenou pusou na lavičce...
Tak jsem šla jednou kolem s Gabi, kterou do kontaktu s cizími psy pustit prostě nemůžu, páč každýho (nikoli ve hře)převálcuje. No a ať jí prý pustím, že se na to podívá. Tak jsem jí pustila a Gábinka převálcovala jeho boxerku. Odborná rada zněla: vemte si s sebou na procházku řetěz a když to udělá, přetáhněte ji s ním po hlavě...to jsem zas o něco chytřejší, heč!
|
Fifi
|
# Zasláno: 30 Lis 2005 17:18
- Nahlásit
No, jak to tak ctu, vsechno je jen a jen o lidske ohleduplnosti a soudnosti. Neumim si predstavit, ze by se mi rotvajleri odbehli podivat na nejakeho psiho kamose - asi by z nej moc nezbylo ) ale to se nikdy nestane, nebot maji stoprocentni privolani za vsech okolnosti!
Naopak jsme se my stavaly v minulosti obeti utoku NO, malamutu ci mensich ras a jeste jsme byly s rtw holkama, ktery mne na voditku zoufale branily najezdum behajicich a neovladatelnych psu, narknuty z bojoveho plemene!
Jinak jsem kdysi potkala podobne zakompexovaneho muze, ktery bezduvodne tocil s jezevcickem na skrtaku a mlatil ho hlava nehlava a zbytek rodiny s malymi detmi tomu prihlizel(!), tak jsem se do nej pustila - vpodstate jsem mu nabidla na podobny kolotoc sve urostle psy nebo samu sebe na ferovku a Ligu na ochranu k tomu - nejak se zklidnil...
Pokud nekdo mlati sveho psa, je to chudak a mel by si o psech driv, nez si ho poridi, neco precist... Ale to my asi touto diskusi neovlivnime..
|
Velvetka
Člen |
# Zasláno: 30 Lis 2005 17:19
- Nahlásit
No,taky jsem něco takovýho zažila když jsem byla jednou s pejsou venku.Panička seřezala takovýho trdlovitýho mladýho dobrmana vodítkem,protože k ní nechtěl přijít a chtěl si hrát s Eny.A jak u toho nadávala.Pejska mi bylo líto.
Ale oni jsou kolikrát lidi fakt strašný a bezohledný.Já jednou šla s pejsou a vedu jí na vodítku a najednou se k nám žene takovej macatej labrouš.Enynu převálcoval...asi si chtěl hrát,ale na ní to bylo dost,nelíbilo se jí to a ta pani majitelka prošla okolo a šla dál a nic.A její labrouš dál válcoval Enynu.Fakt jsem musela na tu pani zařvat ať s nim něco udělá protože já neměla sílu ho od ní odtrhávat...a ještě byla paní majitelka neštvaná co jí otravuju...
|
Hanka20
|
# Zasláno: 30 Lis 2005 17:45
- Nahlásit
Tak tohle všechno znám taky, můj dospělý dobrman (je z útulku) byl agresivní na ostatní psy a trvalo mi skoro 5 let než jsem ho naučila ostatní psi ignorovat (dokonce se mu vrací štěněčí léta a chce si s některými pejsky hrát) a je to asi 4 měsíce co jsem ho ráno venčila, když se k nám přihnal psí kolos bez vodítka, obojku a košíku a za ním si šla lážo plážo panička jenom v pantoflích a pes jí vůbec neposlouchal.Samozřejmě než jsem stačila jakkoliv zareagovat, zakousl se mýmu miláčkovi nad stehno, potom do žeber a mému pejskovi zůstala pořádná díra v kožichu.Já jsem ho měla na vodítku a měl košík. Po téhle zkušenosti chodím bez košíku, protože pejska pouštět nemůžu.
A takových nezodpovědných lidí je v Ústí (a nejen v Ústí) spoustu.....
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 30 Lis 2005 18:01 - Změnil/a: Tchor
- Nahlásit
Lea
Odborná rada zněla: vemte si s sebou na procházku řetěz a když to udělá, přetáhněte ji s ním po hlavě...to jsem zas o něco chytřejší, heč!
No do Hvezdy obcas chodim taky (ted uz teda malo uz nebydlim v Praze), ale dotycneho jsem tam jeste nepodkal, ale asi by si za klobouk nas "rozhovor" nedal.
|
birma
Člen |
# Zasláno: 30 Lis 2005 18:13
- Nahlásit
Lea
Neznám, ve Hvězdě jsem byla jednou v životě. Ale asi by ze setkání se mnou radost něměl....
|
Lea
|
# Zasláno: 30 Lis 2005 20:05
- Nahlásit
No dyť jó, kdo by se tahal s řetězem, že jo, postačí kus polena z lesa, to je aspoň po ruce
Né, to není k smíchu, já vim...
|
evina
Člen |
# Zasláno: 30 Lis 2005 21:13
- Nahlásit
Mě se před pár lety stalo,že NO napadl mého malého knírače.Zranění bylo takové,že bylo na šití.Co mě ale šokovalo nejvíce bylo arogantní chování majitelů psa.Ještě měli drzost a vynadali nám.Že prý je jasné když vidíme velkého psa(přes trávu ani vidět nebyl ale to není podstatné),že si musíme svého vzít.S účtem z veteriny mě vyhodili a ještě se mi vysmáli do obličeje.
|