| Autor |
Zpráva |
Garfield
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 14:54
- Nahlásit
Vítám všechny, jež mají zájem řešit vážné problémy hafo-lidské společnosti, počínaje zdravím našich psích miláčků, přes naše hnusné zlozvyky, profesní zaměření a úspěšnou likvidací nervové soustavy vyzrálých inteligentních cílevědomých kynologů, jimž jsme přinejmenším trnem v oku. Všechna témata jsou vítána. Poradci chovu, výcviku i veterinární diagnostiky jsou Vám k dispozici.
MVDr. PhDr. JUDr. CSc. Garfieldová
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 14:56
- Nahlásit
Garfield
tak si myslim, ze jsi zalozila tema, ktere bude mit po par tydnech suverene nejvic prispevku ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:02
- Nahlásit
Garfield
Ty si ten poradce chovu???
Dotaz:
Co mám dělat, pes mi neustále čůrá doma???
Odpověď MVDr. PhDr. JUDr. CSc. Garfieldová:
Čůrej taky na koberec, ať ti to není líto... Je to pohodlnější a nemusíš chodit až na záchod, prostě kde to na tebe přijde...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:04
- Nahlásit
Jandula
Mně už skončila pracovní doba, doma čeká štěk jistě nevyhovující standardu a já se odtud nemohu trhnout. To je poklesek jak sviňa.
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:06
- Nahlásit
Jandula
Ale to jsi mě podcenila. Odpověď by zněla:
"Chápu, je problematické chodit s pejsekem zbytečně konat velkou potřebu ven... Podejte svému pejskovi roztok citrónu a soli, počkejte na kýžený efekt a pak velmi chvalte a za odměnů podávejte lékařem doporučená projímadla. Pejsek brzy pochopí, že i velká potřeba se dělá doma..."
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:08
- Nahlásit
Nééé, očekávám seriozní diskuse na seriozní témata.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:10
- Nahlásit
Garfield
Jaktože nemáš štěka s sebou??? Vysvětli a teď hned... nebo zavolám Ligu na ochranu Garfielda...
A ještě mi řekni, že budeš seriozně odpovídat, to jo...
Jiříkovo si asi zase odešel pro sváču...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:14
- Nahlásit
Jandula
No, neboť už nepospíchám z práce za koníkem, tak je Garfield doma hezky v klidu a pohodě a nežere mi tu kolegy a klienty.
Odpovídat budu jistě seriózně, neboť mé vzdělání a profese a dobrá klášterní výchova zavdali silné kořeny zdravému rozvoji mého intelektu a přirozené inteligence. Ráda se o své zkušenosti a dobře míněné rady podělím s potřebnými, neboť vlidných lidi umějících naslouchat druhým a následně nezjistně pomáhat je v naší vlasti pomálu.
Jiříkovo právě jednu svačinu spořádal a nyní se šel posilnit alkoholem a zapálit si cigartu, čímž škodí svému zdraví. Nejen svému. Ale je to vyzrálý muž za zenitem, nechť činí dle svého uvážení.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:22
- Nahlásit
Jandula
kdepak, ja ted mel pracovni schuzku. resili jsme, jak byt vstricnejsi k zakaznikum a co nejmin na tom prodelat ...
jinak k memu zenitu ... kdyz je 19 let vice nez polovina, muze mi byt klidne taky dvacet, nebo dvacet dva, nebo dvacet pet, nebo dvacet sedm, nebo tricet, nebo tricet tri, nebo tricet pet ... jen tak pro vasi informaci, muj vek je jedno z tech cisel ...
takze muzu jeste studovat i neco jineho, nez je skok do hrobu. napriklad skok z hrobu ven ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:23
- Nahlásit
Jirikovo
tak dělej, už se přiznej, jak si starej... Hádám třicet... Když už máš ty zkušenosti se státní správou ...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:24
- Nahlásit
Garfield
dale pak, co se tyka alkoholu, tak po stredecnoctvtecnim flamu to vydrzim aspon do soboty bez piti (nevim, jak jsem se dostal do taxiku, kolik jsem platil ani kde me ten nebohy pan ridic vysadil) a co se tyka cigaret, tak uz ctvrty den bojuju s nekourenim, takze si setrim sve zdravi. jen mi trochu vadi, jak se mi z duvodu abstinencniho klepou ruce nad klavesnici, tak prosim omluvte obcasne preklepy ....
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:27
- Nahlásit
Jirikovo
A Ronnie ti pak asistovala u záchodu a nosila mokrej hadr na hlavu, co???
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:31
- Nahlásit
Jandula
bohuzel jsem na tom tak spatne, ze uz ani ty opice nejsou co driv a uz mi nebyva druhy den ani spatne ... je nejvyssi cas se nad sebou zamyslet ...
a k otazce meho veku, ti dam malou napovedu: dva roky v jedne firme, ctyri roky pro stat a ted rok a pul v jine firme. toje muj profesni zivotopis. do toho jsem jisty cas studoval na dennim studiu, nicmene nedokoncil a jeste jsem si priblizne ctyri mesice uzival vydelanych penez pred nastupem do statniho ... takze si zkus tipnout znovu, tricet nebylo spravne
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:32
- Nahlásit
Jirikovo
Počítáš to od 18ti co jsi udělal maturitu???
Nejsem jasnovidec, takže se nechávám podat...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:33
- Nahlásit
Jirikovo
33 nebo 35
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:36
- Nahlásit
Garfield
Já myslím 27...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:37
- Nahlásit
Jandula
Garfield
holky, holky, je mi 27 (jeste par dnu teda, ale uz jsem ve veku, kdy si dobrovolne nepridavam).
pocital jsem to od 18 od maturity ... jak jste na tom vy s vasim vekem, byt se na takove veci damy ptat samozrejme nemam ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:38
- Nahlásit
Jandula
No, mě se nelíbí termín "víc než jedna polovina", to zní jako těsně za jednou polovinou. 19x2... a mírná rezerva dolů.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:39
- Nahlásit
Garfield
hele znas to: musim prece taky trochu mlzit ....
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:40
- Nahlásit
Jandula
Jsem 45 dní mladou sedmadvacetiletou slečnou. Kytičkou v rozkvětu.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:41
- Nahlásit
Garfield
Nešťourej do toho, maminka tě neučila, že ona a tvůj budoucí manžel mají vždycky pravdu??? (můj poznatek: i když nemají, tak jim vždycky všechno musíš odkývat - poznatek vyzkoušen jen na matce)...
Vypadá to, že jsem zase nejmladší, 24 a 9 měsíců... Nechci bejt nejmladší... - tady mi to neustále všichni otloukají o hlavu s poznámkou: jsi nejmladší, tak je to vždy a za každých okolností tvoje vina...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:44
- Nahlásit
Garfield
dvace sedm - to je fakt hezky vek. skoda ze si ho budu uzivat uz jenom necely mesic ....
a neposleme si to mlady piskle pro pivo??
Jandula
nic si z toho nedelej, nekdo musi byt. ja mam zase nejmensiho psa (na druhou stranu z hlediska kloubu taky jednoznacne nejzdravejsiho)
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:46
- Nahlásit
Jirikovo
Si mě zkus poslat pro pivo a můj "obranář" ti natrhne prdelku...
Co se ti nelíbí na našich psech v havarijním stavu??? Víš, ne každej musí mít přešlechtěnýho psa...
A propós: jak já tak Garfield jsme je dostali coby dárek... a darovanýmu koni na zuby nekoukej - to platí i pro TEBE...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:47
- Nahlásit
Stejně občas utrpím šok, když zjistím, kolik tady komu je, nebo co dělá za práci. Nebo je pak uvidím na fotce. Ty představy jsou úplně jiný.
Vážení, já už fakt musím za štěkající bestií Gafózou Fruktózou (ani né tak venčit nebo pohladit nebo aby nebyl sám, to né, ale přeměřit ten standard, chápete ne...)
Tak pa zítra či v PO.
G.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:49
- Nahlásit
Jandula
tvyho obranare se nebojim. jelikoz pesani maji takovou zvlastnost, ze poznaji hodneho cloveka, tak vim s jistotou, ze Sarinka by mi nijak neublizila ....
a moje potvurka z utulku se rozhodne neda nazvat preslechtenym psem.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:50
- Nahlásit
Garfield
Jasně, chápeme, v pondělí se možná dostavíš už jako svobodná slečna bez psích závazků... (teda jestli Gaf nebude odpovídat standardu - což kyčlema rozhodně neodpovídá)...
Tak tebe jsme na fotce docela i viděli, jak skáčeš na koni, resp. se asi říká s koněm...
Ale je pravda, že pro tebe by to mohl být docela šok nás vidět...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:50
- Nahlásit
Garfield
hlavne dvakrat mer a jednou rez ....
tak asi az v pondeli, zitra do prace nejdu ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:51
- Nahlásit
Jirikovo
Nenaváděj jí k nepravostem...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:53
- Nahlásit
Tak se loučím jako dvojice, protože s jeho zjevem lišky versus vlk nemá šanci. V lese bude asi v noci zima. No neva.
Tak pa.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:53
- Nahlásit
Jandula
no a zase je to na mne ... ona rikala, ze ho vyhodi do lesa. a ja za pouziti znameho ceskeho prislovi ji upozornil na skutecnost, ze pred vyhnanim psa ma to nebohe zviratko radeji dvakrat premerit ....
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:55
- Nahlásit
Jirikovo
Joo, a pak jednou přeříznout... Styď se...
Garfield
Tak pa pa v pondělí...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 15:58
- Nahlásit
Jandula
tak ja se teda stydim, i kdyz nevim za co ....
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 16:00
- Nahlásit
Jirikovo
Nevíš za co??? Poradil jsi jí, ať ho po změření přeřeže...
Nedá se nic dělat, taky se loučím, musím ještě nakrmit kolegovi kocoura...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 16:01
- Nahlásit
Jandula
jste hadi. utyct takhle brzo, kdyz ja tady budu do peti ... tak teda taky hezky vikend a moc Sarinku neutahej, vis ze ji boli klouby a tebe nohy po vcerejsku ....
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 16:04
- Nahlásit
Jirikovo
Dík, ale myslím, že z naší dvojky jsem na tom momentálně hůř já... Takže přesvěč Sárinu, ať nedělá kraviny a je aspoň jednou hodnej pejsek...
Hochu hochu, kdyby jenom nohy... Bolí mě celej člověkkk
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 16:05
- Nahlásit
Jandula
tak Sare vyrid, ze ji vzkazuju, ze te ma dneska trochu setrit, ze ti bude dnes stacit petikilometrova prochazka ...
a nejlepsi masaz je pes chodici na zadech, zkus to
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 16:52
- Nahlásit
jdu taky domu ... vy dve uz jste davno se svyma pesanama, Garfield premeruje a nevericne krouti hlavou a Jandula nosi Saru do schodu a ze schodu .... tak ja jdu taky delat neco rozumneho ...
|
evina
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 17:45
- Nahlásit
Dobrý den paní doktorko Garfieldová,co máme dělat s naším pejskem?Nevíme jestli náhodou není hluchý,jak mu řekneme sedni nebo něco jiného,tak to neudělá a jen na nás kouká.Můžeme to říct i 10x a stále nic,proto se domníváme,že nám chovatelka prodala "aušus".Nemáme ho reklamovat???Jsou mu 2 měsíce.
|
Puna
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 19:22
- Nahlásit
navštěvuju tyhle stránky od léta,a myslím,že bez Garfieldových příspěvků by se to tady vůbec neobešlo!
já jsem dokonce hrdá na to,že jsem z brna jako gaf a doc.mvdr.judr. garfieldová
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 18 Lis 2005 20:28
- Nahlásit
dobrý den,jsem trvale začínající začátečník v neustálém a neukončitelném boji s realitou kynologickou....mohla by mi vážená paní expertka Garfieldová vysvětlit,proč přesně od včerejška začali pravidelně moji svěřenci používat jejich luxusní infračertveným zářičem a podlahovým topením temperovaný kotec jako kadibudku?
Myslíte si,že moje laické vysvětlení,že jim vadí když jim v těchto listopadových dnech při defekaci na nahrbený záda prší a studeně táhne,což pod infrákem a stropem rozhodně nehrozí,je správné?
Máte prosím představu jak jim jasně vysvětlit,že tato místnost není určena ke sraní,ale ke spaní?Obávám se že ač je moje duše zmasírovaná množstvím knih o nekonečných schopnostech psí psychiky,tak cedulkou s emblémem WC v rohu dvora a cedulkou s označením poslete a zkříženého příboru na dveřích kotce asi nezaboduju tak,jak bych ráda....
S úctou prim.MUDr Bennett Rosalie.odd.patologie nemocnice Rakovník
|
ěkdy si říkám že je to ta daň
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 21:16
- Nahlásit
velký černí knírač, pes, 5 let starý, nekastrovaný, když na něj zavolám jeho jménem tak hned přiběhne a divně na mě kouká... co mám dělat ?
za vaši rychlou odpověď jsem ráda, nevím si už rady... říkám si "že by něco chtěl, či co ? "....."chybí mu ňákej vitamín nebo co ? "
děkuji.
Zorka Horká - doktorka (matematickofyzikálních pavěd)
Mína
|
Anonymní
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 21:40
- Nahlásit
[img][/http://img.wapster.pl/logosrv.aspx?id=1157172img]
|
bord
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 22:24
- Nahlásit
Prosím o radu - můj muž nereaguje na přivolání,zvlášt pokud v okolí hárá nějaká fenka,tak jen stojí u okna a nasává...taky na mě poslední dobou vrčí u žrádla,myslíte,že ho mám povalit na záda a pořádně vytahat,nebo je to beznadějný a mám ho dát rovnou utratit??
P.S.Omlouvám se předem,ale je to mé první zvíře..
|
haha
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 22:26
- Nahlásit
bord
nejdříve otevři troubu připrav si velkej pekáč a poval ho do něj na záda ..uvidíš jak se bude bát
|
bord
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 22:31
- Nahlásit
haha
jdu to zkusit
|
haha
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 22:35
- Nahlásit
bord
napiš kdo vyhrál
|
Anonymní
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 22:50
- Nahlásit
[img][/http://www.ifauna.cz/mdiskuse/foto/432f86343a74c.jpgimg]
|
Anonymní
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 22:51
- Nahlásit
[imhttp://www.ifauna.cz/mdiskuse/foto/432f86343a74c.jpgg][/img]
|
Anonymní
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 22:55
- Nahlásit
|
Anonymní
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 22:57
- Nahlásit
[img][/img]http://www.ifauna.cz/mdiskuse/foto/432f86343a74c.jpg
|
Anonymní
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 22:59
- Nahlásit
[img][/ihttp://www.ifauna.cz/mdiskuse/foto/434e8dab17221.jpgmg]
|
Anonymní
|
# Zasláno: 18 Lis 2005 23:00
- Nahlásit
škoda jsou hezký ale nechtějí sem
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 10:41
- Nahlásit
evina
Drahá slečno evinko,
pejska chovatelce ihned vraťte a reklamujte s odkazem na ustanovení občanského zákoníku, protože není možné, aby pes ve 2 měsících neovládal briskně "sedni" "lehni" "štěkej" "aport" "zůstaň". Logicky při vyřčení těchto základních pojmů musí pes bez zbytečného prodlení reagovat.
MVDr. PhDr. JUDr. CSc. Garfieldová
|
birma
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 10:44
- Nahlásit
Paní doktorko potřebovala bych radu. Mám velkého psa a spí se mnou v posteli (vím, že by neměl, nechci aby byl dominantní, ale je jako moje děťátko, tak ho rozmazluji). Ale když si lehnu a on jde za mnou, tak já už ležím a on je jakoby výš než já. Nepodporuji tím moc jeho dominanci? Nepokouše mě kvůli tomu? Nevím jak mám reagovat
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 10:47
- Nahlásit
Sali
Vážená paní doktorko Bennett (ctím skloňování příslušného jazyka), Váš problém není ani tak rázu záčetečnických chyb mladého kynologa kypřícího neznalostí a nezkušeností v oboru chovu psů, nýbrž se jedná o patalogický dopad náhlého přechodu z mrazivého počasí do teplého infračerveným světlem prosvíceného prostoru. Infračervené světlo má uvolňující účinek a relaxační efekt na svalovou soustavu Vašich svěřenců, což se projeví i na náhlém uvolnění svěrače. A neboť pes plemene BOM a dobrman jsou z inteligentnější škály plemen ve střední Evropě chovaných, neodeberou se Vaši psi dobrovolně na mráz vykonat svou potřebu, neboť opačným efektem by se jim svěrače v mrazu opět stáhly. Vypněte tedy infra a vše bude v pořádku.
MVDr. PhDr. JUDr. CSc. Garfieldová
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 10:48
- Nahlásit
Ja sa pridavam k birminmu prispevku. Podobne ako ona lezim a spavam so svojim obrovskym psom v posteli. Vcera dokonca tak, ze jeho papula sa dotykala mojich ust, ked sme spali (teda on spal pokojne dalej, ja som sa prebrala, ze kto ma ide bozkavat, ked priatel je na zabijacke u rodiny). Co s tym? Ako ho odnaucit sa takto dominantne spravat? Prosim, poradte pani doktorka, uz som uplne zufala!!!!!!!!!!
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 10:50
- Nahlásit
ěkdy si říkám že je to ta daň
Máte-li tento závažný problém, ihned svého psa vykastrujte v oblasti ORL - konkrétně zvukovody a bubínek, palička a třmínek.
MVDr. PhDr. JUDr. CSc. Garfieldová
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 10:53
- Nahlásit
birma
Vážená, Váš pejsek by v posteli dozajista spát neměl, neboť se socializuje do pozice Vašeho rovnocenného partnera, což samozřejmě není hierarchicky výš než-li stojíte Vy, ovšem za předpokladu, že bude jeho část postele stejně velká jako Vaše, bude mít k dispozici polštář a peřinu téže velikosti a dálkové ovládání od televize budete mít ve svých rukou výhradně Vy.
MVDr. PhDr. JUDc. CSc. Garfieldová
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 11:39 - Změnil/a: Garfield
- Nahlásit
Tak jsem hrdá psí matka.
Včera jsem si vyhledala na netu základní parametry standardu stavby těla NO, přičemž jsem se při jejich opisování upřímně bavila, jakože ta moje liška s barvou vlka absolutně nemá šanci a že vlastně ani nechápu, proč ho vydávám za NO. Rozhodnutá vypustit jej do lesa, bude-li standardu extrémně vzdálen, jsem se odebrala domů s metrem nachystaným v kapse.
Jsem z těch, jímž se líbí silní svalnatí psi s pevnou kostrou, suchou mohutnou hlavou, taková ta hovada sršící respektem a dominancí. Nikdy jsem se o standard plemene NO nezajímala a měla jsem za to, že čím větší a statnější prasopes, tím lépe (samozřejmě v mezích normálu). Proto třeba učůrávám z fotek Wami.
Doma mě můj chudáček vřele vítal a vůbec nechápal, že jsem ze sebe svlékla kabát, zahodila kabelku, odhodila boty a klíče a smykem jsem jej s metrem v ruce táhla do pokoje. Nikdy bych nevěřila, jak strašně těžký může být změřit psa. Začala a skončila jsem na kohoutkové výšce, pak byla 15 minutová pauza, kdy jsem řvala smíchy, svíjela se na zemi, protože prostě nešlo toho psa postavit a narovnat a změřit. Furt se kroutil, očuchával a okusoval ten metr, olizoval mi tvář, někam odcházel, točil se, sedal a lehal a já opravdu řvala smíchy a tím jsem ho ještě podpořila v blbinách.
Nakonec se tedy podařilo a já s úžasem zjistila, že mám psa na maximálních povolených mírách standardu NO. K.v. 65 cm, délka trupu překračuje o 1-2 cm, tedy cca 78 cm, hloubka hrudníku 31 cm, délka hlavy 26 cm, délka mozkovny o 1 cm delší, tj. 14 cm. Ocas a uši předpisové. Skus a zuby jsem opravdu neřešila a nějaké zaúhlení a postavení hrudních a pánevních končetin už vůbec né, vzhledem k tomu, že ty pánevní mu stejně drží jen za kůžu. Akorát jsem s hrůzou zjistila, že je na minimu požadované váhy (rozmezí 30-40 kg u psa) a on má 30 kg a je opravdu strašně strašně hubenej a ne a ne přibrat a to měl před měsícem 33 kg. Takže závěr je, že mám psa zbarvením pracovního ale mírama těžkej exteriérák a navíc, když přibere a bude takovej kukulatej a brunátnější a pevnější a né ta liška křížená s kolouškem co je teď, tak to bude opravdu asi krásnej pes. Takže do lesa vypuštěn nebyl a teď tu leží se mnou.
|
Puna
|
# Zasláno: 19 Lis 2005 12:18
- Nahlásit
Garfield
tak obrovská gratulace,hlavně Gafovi
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 12:41
- Nahlásit
Garfield
no,počkej až se mi podaří najít a linknout někjaký kousací fotky Ferdíka....tam je otázka,jestli na cvičák nebo na dostihovou dráhu....v tom by ses měla vyznati,jsi expert koňovitý-je to ještě Canis lupus nebo už Canis eguinoidus ?
Musím si na to půjčit nádherný momentky Jirky Křivánka na www.lassie.cz,čímž mu tímto děkuji za hbitý prst na spoušti
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 12:42
- Nahlásit
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 12:44 - Změnil/a: Sali
- Nahlásit
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 12:49
- Nahlásit
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 12:52
- Nahlásit
on se chudáček Ferdíček(pro znalce Fernando Halit Paša ) teprv učil naskakovat nahoru na rameno,tady je mu necelejch 11 měsíců......on je takovej sladkej,miloučkej,měkkoučkej,sametovej,ne ne vůůůůbec neni nebezpečnej...
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 12:54
- Nahlásit
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 12:57
- Nahlásit
a tohle je moje milovaná maligna Bobulka,jede dlouhý hladký....a zakončení vypadá takhle:
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 13:00
- Nahlásit
|
Mína
|
# Zasláno: 19 Lis 2005 19:54
- Nahlásit
... pokud si takto vypuštění v les rozmyslí každý - kam dojdeme !!!!!???? Už teď jsou myslivci na palici že není co střílet !
To je pěkně nezodpovědné, já to věčně zachraňovat nebudu - už mi taky docházejí psi...
|
Anonymní
|
# Zasláno: 19 Lis 2005 19:57
- Nahlásit
|
evina
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 21:45
- Nahlásit
Snad se tímto obrázkem trochu zahřejete...budete to všicni potřebovat po venčení pejsků v téhle kose.
|
evina
Člen |
# Zasláno: 19 Lis 2005 21:57
- Nahlásit
Paní doktorko Garfieldová,obracím se na vás jakožto profesionální odbornici.Nevíte jaké plemeno je na obrázku?Já se domnívám,že sněhuloyork.Co myslíte vy?
|
Mína
|
# Zasláno: 21 Lis 2005 00:02
- Nahlásit
pro evina:
to jste popletla - jde o dokumentárně - instruktážní foto z výcviku sněžných psů plemene Eskyork. Konkrétně jde o nácvik zvládání prudkého volného pádu tří až šesti sněžných vloček naráz na jednoho psa !
Velmi náročné ! Ne každý pes to zvládne !
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 08:22
- Nahlásit
Mína
evina
Vážení, dovolte, abych uvedla Váš omyl na pravou míru. Na uvedené fotografii je dosud opeřené mládě Santa Clause narozené ve městě Yorkshire. Své pravé podoby nabere až shodí mláděcí peří.
MVDr. PhDr. JUDr. CSc. Garfieldová
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 08:37
- Nahlásit
Garfield
Hlásím nástup do práce!!!!!!!!!!!!!
Vidím, že se to tu přes víkend pěkně rozrostlo....
Hej, doktorko všeho možnýho (pozn. CSc. patří za jméno) - Sára má asi falešnou březost, tahá hračky - mám zastřelit jí nebo plyšovou kachnu???
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 08:43
- Nahlásit
Jandula
Se mně snad zdáš...
No zabiješ dvě muchy jednou ranou jeditě tehdy, koupíš-li jí malé plyšové pískací = kňučící medvídky. Položíš jí je do pelechu a nejen, že jí tak uděláš hroznou radost, jakože má konečně štěňátka, ale především se bude moci konečně řádně rehabilitovat po operaci bo bude chránit své mladé, kojit, ňuhňat, nosit ve šňupáčku a bude opatrná, něžná a zpomalená.
MVDr. PhDr. JUDr. Garfieldová CSc.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 08:49
- Nahlásit
Garfield
Sním či bdíb... Proč se ti snad jen zdám???
Jo, něžná a zpomalená to možná jo... Ale kdo má vydržet to její kňourání???
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 08:51
- Nahlásit
Jandula
Hele, zatím jsi na tom dobře, bo kňourá jen ona, až začne vokusovat a zalehávat ty plyšáky a přidá se i jejich pískání, tak Ti Sali předepíše nějaká psychopharmaka a bude Ti dobře (při benevolentním dávkování na dlouho). Hlavně, že se pesa zabrzdí a až plyšáci povyrostou a naberou sílu, tak s něma bude moci už jako ozdravená mamča běhat.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 08:54
- Nahlásit
Garfield
Tě zbiju!!!
Na psychopharmaka jsem zralá od tý doby, co po operaci dělá kraviny a nedodržuje klidový režim... Takže v zásadě: jo díky za radu, souhlasím, budu polykat prášky...
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 09:01
- Nahlásit
Garfield
hlásím a poníženě džekuju,že terapie zabrala,jen jsem vypnula infrák,séřou na dvoře,ale okamžitě se nastěhovali všichni do baráku,a na dvoře před psíma dveřma séřou proto,že do kotce by to měli dalších 5 metrů chůze hnusem počasovým......jen čekám,až dotáhnou do konce pokus o vystrčení psíma dveřma ven jen zadele....
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 09:10
- Nahlásit
Sali
Tak až ty zadele vystrčí, nezapomeň, prosím, umístit v prostoru více než-li blízkém dvouvrstvý toaletní papír.
Děkuji za ně.
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 09:41
- Nahlásit
Garfield
vzhledem k tomu,že psí dveře jsou těsně vedle hajzlíku našeho,došáhnou si v případě potřeby pro papír náš.Jen se obávám,že by ho standardně použili asi na něco jiného než otírání zadelí...
Bobulka miá dneska doma otročí,vydělává si na živobytí,dostala ráno skutečně velikou tvrdou papírovou krabici se slovy,že večer chci mít fragmenty na podpal kamen...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:02
- Nahlásit
Sali
...a nemachruj tady s těma fotkama, to si umím taky vystřihnout z časopisu a vydávat je za svý...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:04
- Nahlásit
Garfield
Jiříkovo se asi hodilo marod... V pátek vyčítá, že ve čtyři mizíme z práce a dneska se on ani neobjeví... To je bordel...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:06 - Změnil/a: Garfield
- Nahlásit
Jandula
Teď na něho myslím. Nevěřím, že by tak tvrdě makal. Asi vsází na náš sociální systém a dlouhodobou pracovní neschopnost vidí jako zlatej důl a s neschopenkou v ruce teď lítá po "Kotvě" a "Labuti"a shání dárky. Pokrytec.
|
Anonymní
|
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:11
- Nahlásit
Vážená p. doktorová - máme téměř dospělého psa,kterého stále nemůžeme naučit kvalitnímu zákusu na rukáv.Zčásti je to způsobeno i neochotou figurantů u nás na cvičišti,m.j.nespolupracují a běží tak rychle,že je náš pes nemůže dohonit.Podezírám je,že si nejsou jisti,co by bylo,kdyby je náš Brutus dohnal a jestli by to ustáli...
Uznávám,že když se naježí tak budí respekt,možná se může někdo i vyděsit,ale je skvěle socializovaný a ručím za to,že bych ho dokázala včas z figuranta sundat,aniž by způsobil vážnější zranění.
Kromě rodin.mazlíka jsme ho chtěli i na hlídání objektů,proto ho na radu známých krmíme pouze syrovým masem,prý bude mít větší chuť ulovit cokoli naruší jeho teritorium.
Jen nevíme jak ho to naučit.
Za radu děkuje vděčná majitelka Brutuse
( pro znalce - Brutus od Čivaví řeky)
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:13
- Nahlásit
Anonymní
Skoro se bojím zeptat na plemeno Brutuse. Že by čiváfka?
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:16
- Nahlásit
Jandula
Garfield
Nazdar, skutecne jsem se hodil marod, ale jelikoz zijeme v tvrdem kapitalistickem svete, vzal jsem si jeden den dovoleny, dojel do prace pro pocitac a makam doma v posteli ... vzhledem k vyse uvedenemu se za pokrytce skutecne nepovazuju ...
jinak jsem rad, ze se Gaf kroutil tak sikovne, ze to dopadlo tak, ze vypada dle standardu a tim padem nebyl vypusten. zato Sara se chova, jako by byla pripustena ... s falesnou brezosti mame taky zkusenosti, takze doporucuju naucit ji hlidat si stenatka, aby k nim nikoho ani panicku nepustila ...
|
Anonymní
|
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:17
- Nahlásit
Garfield
Bingo!
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:18
- Nahlásit
Jirikovo
zato Sara se chova, jako by byla pripustena ... s falesnou brezosti mame taky zkusenosti, takze doporucuju naucit ji hlidat si stenatka, aby k nim nikoho ani panicku nepustila ...
Děkuju za radu, já to Sáře vyřídím, ještě předem si opatřím nějaký obleček, který neprokousne a půjdu jí ty "štěňátka sebrat", jinak doktorka řekla, že jí mám sebrat i pelech, takže holka bude spát na tvrdým...
Takže marodíš??? No ty chlapi dneska nic nevydrží, ale Ronnie je určitě v extázi, že jsi s ní doma, že?
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:23
- Nahlásit
Jandula
Ronie je vyslovene v extazi. v noci na ni prisel prujem a jelikoz mi bylo fakt spatne, tak me jeji knuceni nevzbudilo, takze jsem musel po ranu trosicku uklizet ... jesteze bydlim v prizemi a nemelo to kam protect .... jinak jednu radu ohledne Garfielda - never nikomu, kdo radi zdarma ....
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:24
- Nahlásit
Jirikovo
Vítáme zástupce slabšího pohlaví, méně odolné spoluobčany a interaktivní flexibilní pracovníky.
Copak chřipinka? Ptačí? Nóóó.
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:25
- Nahlásit
Jirikovo
A ze mě si děláte srandu, že mi pes tchoří na návštěvách... A ty si chumkáš a chudák hafa se pokakala.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:26
- Nahlásit
Jirikovo
Garfield
Zastávám názor, že člověk, který má i při nemoci energii si dojet do práce pro počítač a pak na něm trávit celý den v diskuzi s pejskaři, by klidně mohl ten den takhle strávit i v práci... Že jo?
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:29
- Nahlásit
Garfield
Ptaci chripka?? Copak jsem slepice?? jinak muj pes je samozrejme naprosto vychovany a kdyz uz musi jednou za cas neco takoveho provest, tak jedine doma ... na rozdil od toho tveho prerostleho a vyhubleho (dej mu taky nekdy nazrat ...), ktery timto obstastnuje navstevy ....
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:31
- Nahlásit
Jandula
tomu se rika magorina. sednout v tom stavu v jakym jsem do auta a dojet do prace. a to vis, nekdy to holt musi byt, kdyz e zrovna prace ponekud vic ... naopak to svedci o me odolnosti, ze i v tomto stavu jsem schopen pracovat ....
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:31
- Nahlásit
Jirikovo
Můj pes mi jde příkladem a zatímco já se stále přežírám a jsem klustá, on je lehce anorektický a v jídle váhavý až zdrženlivý. Pouze pravé živé maso - tím nikdy nepohrdá.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:35
- Nahlásit
Garfield
tak uz tomu rozumim ... sama nemas dostatek vule aby ses neprejidala, tak to kompenzujes tim, ze nedavas najist psovi. tim potom zijes v pocitu, ze oba dva dohromady prijimate primerenou davku potravy a tim je vse v poradku .... vrat ty tituly!!!!!!!
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:41
- Nahlásit
Jirikovo
Náhodou, jeho kompletní vyvážená strava - superprémiová mi vyhovuje nad míru. Mňam. Mňam. A on má blbý ty klouby nebo co, tak nemá co žrát. Se může dívat a čmuchat na dálku. Jídlo. No.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 10:45
- Nahlásit
Garfield
ano, mas sveho psa rada, ale jidlo je jidlo .... ale zase verim, ze ti ty granulky chutnaji ... taky jsem je jednou kdysi davno zkousel (podrobnosti a okolnosti radeji vynechavam) a nedivim se, ze Gafovi odebiras z misticky a sama se jima ladujes. jen pozor, abys casem taky nemela problemy s kloubama ...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 11:05
- Nahlásit
Garfield
Jandula
holky, copak?? snad nepredstirate praci?
doma to neni zas tak spatny
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 11:08
- Nahlásit
Jirikovo
Makám ne.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 11:09
- Nahlásit
Garfield
a proc???
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 11:10
- Nahlásit
Jirikovo
Šéf za zadkem... Tudíž makám...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 11:15
- Nahlásit
holky, holky, vy z ty prace jednou zblbnete ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 11:45
- Nahlásit
Já tvořím hodnoty.
Ale dostala jsem se v práci ke strašně drsným a zajímavým faktům a asi bychom drasticky pokecali, ale bohužel - mlčenlivost je mlčenlivost. Ale co říct mohuu, tak se hrabu v osobní dokumentací jistého soudruha z roku 1970-1984 a jsem úplně hotová z těch rozsudků psaných fialovým tiskem na průklepové papíry a tuny kádrových posudků obsahujících termíny (...se soudružským pozdravem..., vážený souduhu, soudruh není politicky angažován, je členem ROH, nezastává však žádnou vysokou funkci, svědomitý pracovník plnící plány, v kolektivu oblíbený, řádně respektující socialistický řád práce, svědomitý, kázeňsky vyhovující...) a jsem úplně na prášky z dokumentů prověřujících jeho rodiče a ženu a děti a všude samý soudruh a ČSSR, a KŠČM a kádr a nekádr a posudky k poskytnutí půjček a posudky ke zdravotnímu stavu a posudky ke způsobilosti plnění soudružské funkce elektrikáře... Hnus.
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 11:51
- Nahlásit
...a nikde není tak vidět náš státní lvíček jako spíš hvězda, srp a kladivo a taky hvězda a ještě hvězda a zase hvězda.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 11:55
- Nahlásit
Garfield
nekdy si rikam, ze mame stejne kliku, ze nas to z vetsi casti minulo .... mam pocit, ze v dnesni dobe by ze me kadrovaci nemeli radost. popsali by zrejme tuny papiru a stejne by me nikde nevzali do prace, maximalne tak prekladat vagony na nakladovym nadrazi ... na druhou stranu jsem byl pionyr, tak by mi to snad mohlo pomoct, az si je nas narod znovu zvoli a budou se delat cistky. ted jsem jeste likvidoval nejaky stary veci co jsem mel u nasich a vzhledem ke sve proziravosti jsem prukazku pionyra, satek a podobne propriety nevyhodil ... ja jsem pripravenej na vsechno
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:03
- Nahlásit
Jirikovo
Též jsem byla jiskřička a pionýr a nechápala jsem, proč mi to táta zakazuje. Vždyť ten kroj byl tak hezej! A ten šátek!!!
Ač jsem mladý štěndo a vím o tom všem úplný houby, tak si dobře pamatuji obchody s jedním druhem čokolády, jogurtu, mléka, žvýkaček, jednou modrou teplákovou soupravou, která se vytahala po prvním nošení. Pamatuji si jak jsme všichni svorně měli tytéž hračky (igráčky, autodráhu, brečící panenku, natahovací šedou myš, oranžovou nákladní Tatru, jediné existující auto na dálkové ovládání). Pamatuji si naše komunistické obchody, kde jsem mohla nakupovat v klidu co by 9ti letá holka, neboť v sortimentu se nešlo splést. Pamatuji si ten úžas nad první plechovkou coca-coly, jak jsem zírala na krásnej obal čokolády Milky a Duplo a Mars a Snickers, když je poslala babička z Německa kamarádce. A jak jsem nevěřila vlastním očím, že existuje jiná žvejda než Pedro. A pak po otevření hranic jsem vyjeli poprvé do vánoční Vídně na luxusní Mariahilfe Strasse a vlezli do obchoďáků a já z toho byla úplně mimo a zírala na tu krásu a tuny laskomin a barbíny a krásný plyšáky a Lega a vůbec... To jsou mé dojmy.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:08
- Nahlásit
Garfield
To mi připomíná, že když jsem nastoupila do našeho ústavu a začala dělat debordelizaci, tak jsem našla dopis našeho vedení mamince jedné z pracovnic (soudružek), ve kterém jí upozorňovala na chování její dcery (připomínám, že dcera byla plnoletá), a že takhle by to nešlo, spoustu hlodů... v zásadě dcerka si tam s někým začala a soudruhům se to nelíbilo (asi proto, že oni nebyli mezi těmi vyvolenými)... Prostě nevhodné chování na tehdy "čistou dobu"
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:09
- Nahlásit
Garfield
jo jo, a neprislo nam nijak zvlastni, stat v kvetnu misto vyucovani u pomnicku, chodit na lampionovy pruvod v listopadu na oslavu rijnove revoluce, vzdycky v unoru kreslit pri vytvarce tovarny, v kvetnu tank a v listopadu Auroru ...
akorat teda si nejsem jist, jestli jsme meli stejne hracky - ja napriklad nemel brecici panenku ...
a muj prvni vylet nebyl do Vidne, ale do Mnichova, jinak to bylo asi stejny ... nasi mi tenkrat dali 20 marek a mohl jsem si koupit co jsem chtel. akorat jsem se nemohl rozhodnout, co si koupit, protoze ten vyber byl fakt trochu jinej nez u nas
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:09
- Nahlásit
Garfield
Já si sortiment moc nepamatuju, ale vím, že mě hrozně ranilo (byla jsem hrdou jiskřičkou), že jsem složila pionýrskej slib a oni to zrušili...
|
Anonymní
|
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:13
- Nahlásit
PROSIM POMOZTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahojte priatelia,
chcem Vas poprosit o hladanie noveho majitela pre 15 mesacneho psika argentinskej dogy s PP, ktory sa ocitol v nudzi. Preposielam email od kamaratky, pochadza z jej chovu, ale bohuzial psik sa nedostal nakoniec do dobrych ruk ako mali to stastie ostatne steniatka. Vid. nizsie uvedene info + fotky (nie su pre slabsie zaludky).
(Apropo ide o braceka mojej Korusky)
Vopred vdaka za akukolvek pomoc!!!
Katarina Wolfova
Akekolvek info: ewushka@r15.roburnet.sk
katarina.wolfova@tcs-slovakia.com
Preposielam strasne fotky Arkadyho - tak sa dnes vola Arnold de los Amigos del Campo.
Majitel mal kratko po zakupeni psa nehodu na motorke, nemohol chodit a starat sa o psika. V 12-tich mesiacoch dal psika na 6-tyzdnovy vycvik odkial sa vratil v takomto stave ako ho vidis na prilozenych fotkach.
Tri mesiace po navrate z takzvaneho vycviku psik vyzera stale rovnako a majitel ho premiestnil z koterca pri dome na koniec firemneho arealu do oploteneho miesta kde buda plni skor funkciu pristresku ako miesta kde sa moze psik schovat pred necasom.
Psik je len kost a koza a v takomto stave a prostredi zimu neprezije.
Bola som tam na navsteve so skusenym vycvikarom /byvalym psovodom Slov. zeleznicnej policie/ aby posudil psychický stav psika.
Psik je priatelsky k ludom, ale ak sa mu da obojok je bojazlivy - zrejme si co to uzil pri panovi "vycvikarovi".
Arka dy potrebuje noveho majitela s velkou trpezlivostou a najmä velkym srdieckom.
Potrebuje denny kontakt s novym majitelom, a trpezlivost pri vycviku.
Je to sice druhorade, ale ked sa da psik doporiadku ma predpoklady byt vystavnym /plnochrupy, spravny zhryz, spravne uhlenie, krasna hlava, čo však bude majitela stat nemale usilie. Arkady ma vyborny rodokmen, jeho otec je import Argentina.
Prosim pomoz mi najst noveho majitela.
Ver ze keby som ho mala kam umestnit uz dnes by som ho nalozila do auta a odviezla ho tam kde ho budu mat radi, bude v teple a nebude zrat pomyje ako nejake prasa.
Myslim si ze si toho uz uzil dost a jeho cesta by mala viest priamo k novemu majitelovi a nie do dalsej prestupnej stanice.
Fotky som umiestnila do fotogalérie
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:15
- Nahlásit
Jirikovo
Jéžiši, to je krásný, já na ty tanky a továrny a Aurory ve Vlastivědě a ještě jakási "občanská nauka" či tak nějak úplně zapomněla. Fakt ty vogo, ty nástěnky byly každej rok stejný a sešity se opakovaly co by dup.
Ale lampioňáky mě bavili hrozně. Ten pomníček už moc ne. A májový průvody mi přišly taky nudný a dlouhý. Jen když mě taťka nosil za krkem, tak to bylo dobrý.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:19
- Nahlásit
Garfield
Jéé, lampiony jsem měla taky ráda...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:24
- Nahlásit
Garfield
no dle pruzkumu volebnich preferenci to vypada, ze vic lidi zapomina a to nejen na hezke obrazky, ktere museli povinne malovat ve skole ...
jinak je mi strasne lito Janduly, ze si poradne neuzila toho pionyra, kdyz ji to zrusili. tak by treba mohla natahnout modrou kosili,sukynku, cerveny satek a vyrazit tak zitra do prace. a doufam, ze to vsechno nafoti, at z toho taky neco mame. uplne vidim tu scenku pred ocima. prijde na ambasadu nejaky nestastny cechacek, ze mu ukradli pas a tam ho privita odvazna skolacka v pionyrske uniforme, zasalutuje a zepta se ho: hledas neco, soudruhu? uz ho vidim, jak si to supe rychle ven a jde na rakouskou ambasadu pozadat o politicky azyl ....
|
dd
|
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:26
- Nahlásit
PROSIM POMOZTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahojte priatelia,
chcem Vas poprosit o hladanie noveho majitela pre 15 mesacneho psika argentinskej dogy s PP, ktory sa ocitol v nudzi. Preposielam email od kamaratky, pochadza z jej chovu, ale bohuzial psik sa nedostal nakoniec do dobrych ruk ako mali to stastie ostatne steniatka. Vid. nizsie uvedene info + fotky (nie su pre slabsie zaludky).
(Apropo ide o braceka mojej Korusky)
Vopred vdaka za akukolvek pomoc!!!
Katarina Wolfova
Akekolvek info: ewushka@r15.roburnet.sk
katarina.wolfova@tcs-slovakia.com
Preposielam strasne fotky Arkadyho - tak sa dnes vola Arnold de los Amigos del Campo.
Majitel mal kratko po zakupeni psa nehodu na motorke, nemohol chodit a starat sa o psika. V 12-tich mesiacoch dal psika na 6-tyzdnovy vycvik odkial sa vratil v takomto stave ako ho vidis na prilozenych fotkach.
Tri mesiace po navrate z takzvaneho vycviku psik vyzera stale rovnako a majitel ho premiestnil z koterca pri dome na koniec firemneho arealu do oploteneho miesta kde buda plni skor funkciu pristresku ako miesta kde sa moze psik schovat pred necasom.
Psik je len kost a koza a v takomto stave a prostredi zimu neprezije.
Bola som tam na navsteve so skusenym vycvikarom /byvalym psovodom Slov. zeleznicnej policie/ aby posudil psychický stav psika.
Psik je priatelsky k ludom, ale ak sa mu da obojok je bojazlivy - zrejme si co to uzil pri panovi "vycvikarovi".
Arka dy potrebuje noveho majitela s velkou trpezlivostou a najmä velkym srdieckom.
Potrebuje denny kontakt s novym majitelom, a trpezlivost pri vycviku.
Je to sice druhorade, ale ked sa da psik doporiadku ma predpoklady byt vystavnym /plnochrupy, spravny zhryz, spravne uhlenie, krasna hlava, čo však bude majitela stat nemale usilie. Arkady ma vyborny rodokmen, jeho otec je import Argentina.
Prosim pomoz mi najst noveho majitela.
Ver ze keby som ho mala kam umestnit uz dnes by som ho nalozila do auta a odviezla ho tam kde ho budu mat radi, bude v teple a nebude zrat pomyje ako nejake prasa.
Myslim si ze si toho uz uzil dost a jeho cesta by mala viest priamo k novemu majitelovi a nie do dalsej prestupnej stanice.
Fotky som umiestnila do fotogalérie
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:26
- Nahlásit
Jirikovo
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:31
- Nahlásit
Garfield
no vazne, predstav si to ...
ja byl ted v tom Norsku tri dny bez jakychkoliv zprav o tom co se kde deje. a kdyby me na ceskych hranicich privital prislusnik lidovych milici nebo pionyr, tak jsem se otocil tak rychle, ze by ani salutovat nestihli ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:41
- Nahlásit
Jirikovo
Joo, nejvíc nadšený by z toho byly naše ovečky (provdané češky), připomněla bych jim časy, kdy odešly dobrovolně z ČR za vidinou hezkého, mladého, chorvatského doktora a byly zbaveny od soudruhů občanství... Teď nevím, jestli by to vyvolalo nostalgii nebo chuť mě zavraždit...
|
Ketrin
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:41
- Nahlásit
Děte do háje s tou nostalgií, vy štěnda. Je vidět že jste si nemuseli lámat hlavu jak svým dětem vysvětlit, proč si nepřejete, aby úče říkali soudružko. A že nemusej všude vykládat že každej večer slyšej z rádia takovou jinou znělku a pak "Ivan Medek, Hlas Ameriky, Vídeň" Atd.atd. Nešlo o fronty na banány a na hajzlpapír a o Lego a Milku.
Ale to je asi nesdělitelné a proto doporučuju četbu: Zdena Salivarová: Honzlová. Je to zábavné a navíc pochopíte ten pocit.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:44
- Nahlásit
Ketrin
Já jsem nemohla pochopit, proč najednou mám říkat místo souško učitelko paní učitelko.
Je pravda, že jsem byla ovlivněná tím, že děda byl a je zarytý komunista (nevím, jestli bych to měla veřejně interpretovat), takže každá akce pro nás byla povinná.
Jen si pamatuju na situaci, že sedíme v autě a naši mají jít k volbám, a hádají se, protože máma nechce jít a táta jí vysvětluje, že budeme mít problémy, když nepůjde...
Hlas Ameriky poslouchala potají taky...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:45
- Nahlásit
Jandula
hele ale zase bys byla treba popularni, v televizi by s tebou nataceli rozhovory, sam pan velky ministr by si te treba pozval na koberecek, do Bohnic by te zavreli ..... tomu rikam kariera ve statnich sluzbach ...
|
Ketrin
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:48
- Nahlásit
Jandula
Jo to naše děti si zas pamatují, jak kjsem se hádala s mámou, že příště už volit prostě NEJDU a ona mi nadávala, že se moje chytrý děti nedostanou na školu a že jim zničím život....
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:48
- Nahlásit
Ketrin
pockej, az se to otoci, nase jednotky si te najdou ...
to vis, nemuzes nam prece zavidet, ze jsme to meli jednodussi. na druhou stranu si aspon neco pamatujeme. kdyz se obcas bavim s jeste mladsi generaci, tak oni nevedi skutecne vubec nic ....
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:48
- Nahlásit
Uznávám, že jsem mimo, ale teď ukazovali o víkendu v televizi takovej hodně zvláštní, ale perfektně udělanej film "Pískovna" a to bylo opravdu maso. To jsem si říkala, proboha jak můžou ti zkur-zkažení staří zarytí komouši ještě pořád tvrdit, že to bylo to jediné správné. Že se jim nechce z nich samotných zvracet. To nechápu.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:48
- Nahlásit
Jirikovo
Děkuju, nechci...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:52
- Nahlásit
Garfield
kus piskovny jsem videl taky a bylo to fakt neco ... a vidis, co jsi tady svou nevinnou poznamkou ohledne sve dnesni pracovni naplne rozpoutala
Jandula
ja bych ti potom mohl pomoci - znam dvojce tveho nejvyssiho nadrizeneho. jsou si tak podobni, ze si je pletou i jejich nejblizsi podrizeni, takze bychom vzali brachu, aby ti ten prusvih vyzehlil. no a mozna by te povysil ...
|
Ketrin
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:52
- Nahlásit
Jirikovo
Nezávidím! Já jsem to zažila, takže si vážím svobody (přes všechen současný srab) a zase současně ještě nejsem tak stará abych si tu svobodu nemohla užít.
Že ty mladý nevědí nic-no to vidím u svých dětí. Fakt to nedokážou pochopit, např.že se nedalo cestovat. Syn vzal v 17 letech pas a projel stopem celou Evropu a sever Afriky. Přišlo mu to normální. Já z toho byla vedle.
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:53
- Nahlásit
Jirikovo
S tou mladší generací - tak občas mívám takový zlostný stavy, když vidím a slyším, čím se zabývají a jaký mají problém a co všechno dokáží brát jako naprostou samozřejmost, tak bych jim natrhla zadky, aby se probrali z letargie a trošku si to v těch nagelovaných palicích srovnali. Ale samozřejmě, oni za to nemůžou, prostě žijí jinde a nic z minulosti je nezajímá. Což by mělo.
Já to taky téměř nezažila (nevnímala), ale považuji za důležité zajímat se o historii a znát souvislosti a přičiny co a proč se stalo. On ten dějepis opravdu k něčemu je. A je strašný, že to, co mi rodiče vykládali, protože jsem se ptala se dnes už píše v učebnicích. Připadám si jak starý kmet.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:53
- Nahlásit
jinak Ronie si mou nemoc uziva - pocitac cely uslintany, knuci a chce si hrat a nechape, ze kdyz je panicek doma, tak si nechce hrat a nechce jit s ni do lesa ... diva se na me jako na nejakou sobeckou potvoru, ktera vubec nedba na jeji blaho ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:53
- Nahlásit
Garfield
proboha jak můžou ti zkur-zkažení staří zarytí komouši ještě pořád tvrdit, že to bylo to jediné správné.
Víš, to je tak všude. Tady v CHR je teď 14 let od největších masakrů ve válce, kdy Srbové vymlátili a postříleli civilisty, celou nemocnici atd. je to stále ještě živý, a pozůstalí poslouchají, že rozdělení Jugoslávie bylo to správný (což sice bylo, ale nebylo to nutný takovouhle formou), když se koukáš na znásilňování, sprostý střílení do hlavy jenom proto, že se člověk pohyboval na ulici... Já bych se pozůstalým nedivila, kdyby někoho za tyhle kecy poslali do prdele, protože o tom, co je správný většinou rozhodli lidi, kterých se tyhle zvěrstva netýkali...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:55
- Nahlásit
Garfield
zrovna jsem to chtel napsat. piseme tady jako by nam bylo padesat, sedesat let a my rikali: ti dnesni mladi, ti si niceho nevazi, to my v jejich veku ....
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:56
- Nahlásit
Jandula
jo jo, my si tady muzeme rikat, jak bylo, ale porad to bylo bez hromadneho zabijeni, bez drancovani a tak ... i ty Slovaky jsme pustili bez nasili, at si jdou za vlastnim stestim ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 12:58
- Nahlásit
I když ruku na srdce. Když se dnes koukám na politický diskusní přady a čtu noviny, tak opravdu nevím, jestli vzít kladivo a něco rozbít, nebo se smát nebo brečet. Co dokáží naši zákonodárci a ústavní činitelé obecně udělat, říct a neudělat, to je prostě neuvěřitelný. Já si vždycky říkám, že si z lidí snad dělají prdel (pardon) nebo zkouší, kolik toho kdo vydrží, než jim někdo na ulici rozbije hlavu dlažební kostkou.
Sice se nezavírá a nestřílí a lidi mohou říkat, co chtějí, ale ta politická bezostyšnost je do nebe volající.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 13:02
- Nahlásit
Garfield
a co ti brani to zmenit? budou volby, vlez do nejaky strany a muzes pak hlasat svoje nazory (teda pokud budou v souladu s nazory vedeni strany ...) ja bych te teda volil kdyz nic, vnesla bys do politiky aspon srandu
ale je fakt, ze kdyz jsem delal na bernaku a musel poslouchat prikazy panu politiku z ministerstva, tak to byla docela sila. bohuzel pani namestkyne nechtela slyset, ze je to kravina, obzvlaste kdyz to bude dobre vnimano mezi volici ...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 13:05
- Nahlásit
Nova vlada:
Premierka a ministrine zabavy: Garfield
Ministrine zdravotnictvi a zahranici: Janudla
Ministr financi: Jirikovo
Jeste hledame ministra nebo ministryni obrany a vnitra. Podminkou je zkusenost s policejni kynologii a predchozi obcanska bezuhonost (rozumej: nikdy ti na to neprisli).
Ostatni ministerstva zrusime a nadbytecne statni uredniky propustime
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 13:07
- Nahlásit
Jirikovo
Předsedkyně strany Svobodné soužití člověka a psa v alespoň trošku normální (nikoli demokratické socialistické či kapitalistické) zemi Lenka Garfieldová... Jo do toho bych šla. Ekonomicko-právní vzdělání mám. Psa taky. Občanka mi ještě nepropadla. Dobrý.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 13:11
- Nahlásit
Garfield
chapu, ze nazev strany musi vystihovat jeji program, ale chce to vymyslet neco, co bude mit udernou zkratku. treba:
Hnuti Obcanu Vychovavajicich Nemecke Ovcaky (zkratku sem psat radeji nebudu)
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 13:18
- Nahlásit
A co takhle?
Generačně A Racionálně Funkční Idealní Erudovaná Lidově Demokratická strana.
Zkratka taky ujde.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 13:23
- Nahlásit
Garfield
a ve znaku bude Gaf nebo ten hezky kocour?
kdyz to vezmu ciste z marketingoveho hlediska, tak tlusty kocour slibuje vetsi blahobyt nez vyhubly pes ...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 13:30
- Nahlásit
z idnes:
V Brně už přes hodinu hoří sklad s hračkami a textilem. Zboží patřilo vietnamským obchodníkům
ze by prvni predvolebni tah Garfielda??
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 13:54
- Nahlásit
Jirikovo
Zboží patřilo vietnamským obchodníkům
ze by prvni predvolebni tah Garfielda??
Přesně tak, Garfield navrhuje trh zaplavit pouze a jen zbožím z vlastní výroby, aby se zamezilo nezaměstnanosti.
Jinak s dvojčetem p. ministra:
Můj bývalý šéf, náměstek, velký milovník psů, šel k panu ministrovi, přijde do jeho sekretariátu a tam úslužně p. ministra, který seděl v křesle, pozdraví. P. ministr mu velice vlažně odpoví. Šéf celej říčnej, cože provedl (jinak p. ministr ho měl velice rád) a nakonec přišel ještě jeden p. ministr a tím se vysvětlilo, kdo byl kdo... Ale šéf nevěřil.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 14:05
- Nahlásit
Jandula
spravne, dvojcata by nemela mit tak vyznamne posty. mne se jednou prave povedlo oslovit tvyho ministra na chodbe uradu, kde pracuje jeho bracha. meli jsme nejaky jednani a ja si na chodbe vzpomnel, ze jeste neco potrebuju. tak kdyz jsem mel pocit, ze jde okolo ten nize postaveny z obou bratru, povidam mu, ze jeste neco potrebuju - koukal na me jako na debila, ja ho pronasledoval po chodbe az do jeho kancelare, kde sedel jeste jeden.
pripadal jsem si jako Hlavacek v Rozpusteny, vypusteny ...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 15:12
- Nahlásit
no jo, tak Garfield uz tiskne letaky sve nove strany, pracuje na predvolebnich slibech, registruje se na vnitru, pripravuje bombastickou reklamni kampan a na stare zname z netu uz kasle.
Jandula, ta na nas nekasle, jen utikala domu rychle najit pionyrsky kroj, vezme nemocnou Sarinku a pujdou spolecne hledat nejaky pamatnik, u ktereho by mohli drzet cestnou straz ...
a ja si tady sam marodim ... Ronie taky chrape, to je zivot
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 15:40
- Nahlásit
Jirikovo
A já myslela, že jsi si ten počítač vzal domů kvůli práci... A ty se nudíš??? Jestli bych neměla zavolat tvýmu šéfovi...
Dneska proběhne doma velký boj... Budou se zabavovat hračky (pseudoštěňata) a pelech...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 15:46
- Nahlásit
Jandula
Nebééér jíííí štěňatááááá!!!!
Sárinkóó utéééč!!!
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 15:47
- Nahlásit
Jirikovo
Na nikoho nekašlu, řeším problémy jiných, o kterých se nám normálním smrtelníkům ani nezdá. Hlavu mám jak balón a stejně jsem se nikam nedostala.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 15:49
- Nahlásit
Garfield
Dík za podporu...
Sárinka neuteče neb je pajdavá a ví, že běhat nemůže... (panička a pan doktor to zakázali, a panička a pan doktor mají vždycky pravdu)...
Štěňátka věnuju Garfieldovi, jestli chceš...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 15:50
- Nahlásit
Jandula
Ne, on má svou kuličku a balónek a uzlík a plyšovou rybu a prasečí ucho a moje starý papuče a gumovou činku a vůbec. On štěňata nechce, on by je rád jen vyrobil.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 15:53
- Nahlásit
Jandula
jsi jeste krutejsi nez Garfield. ta chtela Gafa jenom vyhnat, ale ty chces Sarine sebrat JEJI stenata ... a kdyby Sara vedela, ze panicka ma vzdycky pravdu, tak by te asi tolik netrapila tim svym pobihanim, z cehoz vyvozuju, ze mas psa inteligentniho, ktery moc dobre vi, ze panickam se neda pokazde verit ...
a jinak se nenudim, jen jsem chtel trochu rozptyleni od prace a ty mi hned vyhrozujes nabonzovanim sefce ....
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 15:54
- Nahlásit
Garfield
jak se to na Gafovi pozna, ze bych chtel vyrabet??? taky knuci a taha si hracky do pelisku?
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 15:57
- Nahlásit
Jirikovo
No on zatím jenom ví, že něco strašně chce, ale nemůže přijít na to, co vlastně chce, protože naštěstí ještě neví, k čemu to má, ale až na to přijde, tak si někde nějakou psici uloví (třeba čivavu) a to pak bude tóčo. Čivavě pak teprve vylezou očí z ďůlků.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 16:01
- Nahlásit
Garfield
jelikoz jsi nam popsala snad vsechny Gafovi rozmery, tak mam pocit ze toho bude vic, co poleze civave z ocnich dulku .... takze mu radeji zatim poustej pohadky a modli se, aby tu pubertu prozil jako panic, nebo budes muset vystehovat vsechny fenky z okoli ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 16:04
- Nahlásit
Jirikovo
...tak co? I čivava má právo na vodvaz... Nechme žít čivavy, nechme žít čivavy!
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 16:08
- Nahlásit
Garfield
ja bych je klidne nechal zit, ale mam pocit, ze ty je chces prave zabit tim, ze pustis do jejich blizkosti sveho nadrzeneho
Gafa, kteryzto nemuze sam od sebe pochopit rozdily ve velikostech a tim padem bude projevovat snahu narvat neco nekam kam to nepatri (teda patri, ale proste se nevejde) az dojde ke krute smrti roztrzenim vsech civav, ktere se budou nachazet ve tvem okoli.
Proto ja volam: Nechme zit civavy, nechme zit civavy! Nadrzeny Gaf na retez!
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 16:13
- Nahlásit
Jirikovo
...po jedné roztržené čivavě musí ty velikostní rozdíly zákonitě pochopit, takže jich tolik zas nebude...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 16:15
- Nahlásit
Garfield
mozna si ted kopnu do vlastnich rad, ale neprecenuj mysleni nadrzeneho samce jakehokoliv zivocisneho druhu ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 16:17
- Nahlásit
Nic, valím Gafátkovi pro pytel granulí (resp. sobě) a jdu zmučit, zmlátit a zotročit svého krásného psa, než on zotročí nějakou čivavu. Teda já ho samozřejmě zotročím trochu jinak, než by on naložil s onou čivavou.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 21 Lis 2005 16:19
- Nahlásit
Garfield
je fakt, ze ty ho muzes roztrhnout jenom asi rukama a podelne, kdezto on by to ty civave vysvetlil uplne jinak. ale to sem asi nepatri, mozna si to ctou nezletily a pred desatou vecer ...
tak si kup nejaky dobry granule, at se neosidis o spoustu vitaminu ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 08:22
- Nahlásit
Jirikovo
Garfield
Tak včera proběhla akce sebrání šťěňátek, jsem VRAH (alespoň z pohledu mého psa)...
A propos: Sárinka převzala iniciativu (řekla si, že co si neudělá sama, to nemá a že panička je neschopnej vrah) - vyrobila si v mé nepřítomnosti pelíšek - rozdrbala mou chloubu (jsem naprostý zahradnický a květinový antitalent - tohle byla jediná kytka, která v mé péči přežila) - veliký ibišek na malinké kousíčky, fikaně si k tomu přenesla deku a tam si to drbala, takže má hezký, přírodní pelíšek... Holka šikovná...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 09:17
- Nahlásit
Jandula
zrejme ti dala najevo, ze by chtela nejaky krasny pelisek vystlany ne nejakym molitanem, ale pravou prirodni naplni. jenze to nevedela, ze ma panicku, ktera ji sebere stenatka a za drahy prirodni pelisek pro ni utracet nebude ...
nastesti je Sara evidentne samostatny pes a je ji jasne, ze co si neporiti sama to mit nebude. jenze nepocitala s chamtivosti panicky. samovyrobeny stenatka ji sebrala, samovyrobeny pelisek predpokladam vyhodila ...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 09:18
- Nahlásit
Garfield
jak dopadly namluvy Gafa a civavy?? ja si na to vzpomnel dneska rano, kdyz jsme byli vencit a Ronie narazila na cerstve pouzity prezervativ. myslite si pani doktorko, ze to lze praktikovat venku v takoveto zime??
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 09:24
- Nahlásit
Jirikovo
Joo, Sárinka je šikovná, mě jen ta její šikovnost překvapila, protože ona tuhle šikovnost (aspoň co se týče všemožného škubání) oproti našim předchozím psům nepraktikovala...
Ronie narazila na cerstve pouzity prezervativ
Fuuuj, a to jsi jí ho tahal s tlamičky????
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 09:33
- Nahlásit
Jandula
no tak se to praktikovat naucila. rika se, ze jaky pan, takovy pes. takze se hluboce zamysli a zapatrej ve svem svedomi, pri jake cinnosti od tebe Sarinka okoukala skubani cehokoliv ... na druhou stranu je dobre vedet, ze mas psa sikovneho a manualne zrucneho ...
a neboj, Ronie se k tomu hnala a chtela ocuchavat, ale jelikoz jsem zvykly, ze tady na sidlisti potkavame ruzne predmety, tak vzdycky znejistim a nez ji k tomu pustim, tak se jdu podivat o co se jedna ... takze z tlamicky jsem ji nic netahal.
stejne mi nejde do hlavy, ktery odvazlivec to v tomhle pocasi pouzil ....
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 09:43
- Nahlásit
stejne mi nejde do hlavy, ktery odvazlivec to v tomhle pocasi pouzil ....
Joo chlapče, meze jsou sice studené, ale láska stále ještě zahřeje (teda jak koho...)...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 09:53
- Nahlásit
Jandula
no jo, oni nas to ucili ve skole, ze trenim vznika teplo. a dokonce kdyz se tre ocas (teda lisci) tak vznika elektricka energie. tak me napada, ze si k tomu mohli i posvitit pokud treli ocas tak, jak je ucili ve skole ...
kdepak mame dneska Garfielda? rekl bych, ze se prejedla tech novych granuli a ted se nemuze ani zvednout z postele. jako ten vlk v te pohadce, jak snedl tu holcicku i s babickou
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 10:14
- Nahlásit
Jirikovo
jako ten vlk v te pohadce, jak snedl tu holcicku i s babickou
já si myslím, že je jako ten pes v pohádce o pejskovi a kočičce, jak jim snědl ten dort, spapala Gafovi granulky a jemu nic nedala, tak teď trpí....
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 10:18
- Nahlásit
Jandula
no ale to nevim, jak to s tim psem dopadlo, kdezto jak dopadl vlk vi kazde male dite ...
jak vidis tak ani znalost techto pribehu ze zivota neprimeje Garfielda, aby nechala taky nejaky granulky Gafovi a vsechno sni sama. jestli do sebe vcera u televize nasypala cely patnactikilovy pytel granuli, tak se tady neobjevi tak mesic, nez to stravi ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 10:53 - Změnil/a: Garfield
- Nahlásit
...sem se vrátila ze služební cesty a hned mám diskusní příspěvek zejména pro brněnské...
Byla jsem nakupovat v hypermarketu Glóbus. Vyběhla jsem rozjařená rozlítaná a hned mě stoply 2 děvčiny, jestli bych přispěla na výcvik pejsků pro nevidomé děti a tak já v předtuše Vánoc a sounáležitosti, tolerance a solidarity se slabšími na to, jakže mohu pomoci, tak prý ať si od nich koupím propisku s potiskem Sdružení nevidomých a tělesně postižených dětí za 30,- Kč. Vytáhla jsem "pajcku" a poděkovala, že je to v pořádku a s pocitem dobrého činu se odebrala k autu. Až v autě mi začalo vrtat hlavou, že holky nevypadaly zrovna zletilý, že mám pocit (nevím jistě), že to byla neuzamykatelná pokladnička (resp. plechovka s oddělávacím výčkem) a že je to celý nějaký divný. Ale pak jsem si říkala, že jsem mám "schízu" a že chudák holky tam mrznou pro vodící pejsky a já je tady podezřívám z podvodů a lží a loupeží a možná i vražd. A protože jsem sama trénovala nevidomého chlapce na klasifikaci na paraolympijádu a dost by mě nasralo, kdyby tohle někdo fakt udělal, tak jsem hledala na netu nějaký takový svaz téhož jména případně info o veřejné sbírce. Marně. Doufám, že se pletu, ale odpo se tam stavím a jestli tam holky budou tak je prubnu. No a jestli neobstojí ve zkoušce důvěryhodnosti, tak bude strašně ale strašně zle
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 10:57
- Nahlásit
Garfield
psa chtela vyhnat z domu, cizi mlade nevinne divenky chce rozcupovat na cimpr campr .... Garfield je maskovany masovy vrah, pozor na nej ...
jinak taky bych bral mit sluzebky do Globusu ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 11:04
- Nahlásit
Jirikovo
Já tady hájím nevidomé dětičky a podporuji slepecké pejsky a Ty ze mě klidně uděláš masovýho vraha.
Víš co? V dnešním světě jsem bohužel až nechutně podezřívavá a nejdej bože, kdyby vyšlo najevo, že můj špatný pocit byl oprávněný.
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 12:01 - Změnil/a: Garfield
- Nahlásit
Pobavila mě jedna kamarádka. Nemá příliš dobrý vztak ke psům, nemá vůbec dobrý vztah ke Garfieldovi a chce si pořídit psa. Nejsympatičtější jsou jí labradoři, ale to nechce, protože je to prej moc "moderní" a má to každej a to ona mít nechce, co má každej, pak chtěla NO, ale když vidí Garfielda, tak už ho taky nechce a tak se rozhodla pro rotvíka. Psa nikdy neměla ani nikdo z jejích blízkých... A taky nemá moc peněz, tak tak uživí sebe.
Mě docela pobavila... Zelené sliny vzteklé mi skapávají po špičácích...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:16
- Nahlásit
Garfield
posledni dobou jsi pomerne negativisticka ... nejdrive jsi chtela vypustit Gafa do lesa, potom jsi nutila Jandulu aby sebrala Sare stenatka, vcera jsi chtela porcovat civavy a dneska nejdrive lyncovat nejake male deticky a ted prskas zelene sliny po kamaradce ... zajdi se holka lecit
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:20
- Nahlásit
Jirikovo
1. Gafovi jsem chtěla dát pouze svobodu.
2. Sáru jsem hájila, že jí rozhodně Jandula štěňátka brát nesmí.
3. Dětičkám jsem jen chtěla useknou ruce v zápěstí.
4. Sliny neprskám, nýbrž mi pouze stékají. To je zásadní rozdíl.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:22
- Nahlásit
Garfield
vynechala jsi ty civavy .....
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:25
- Nahlásit
Garfield
jinak pokud ti stekaji sliny a u toho se snazis mluvit, neboli vydavat jiste artikulovane zvuky pomoci svych hlasivek a ust, tak jsem si jist, ze zejmena pri nejakych tech sykavkach urcite cast tech zelenych slin prsknes tim smerem, kam mas zrovna otoceny oblicej. a jelikoz predpokladam, ze jsi byla v rozhovoru s tou kamaradkou a jelikoz mas tu klasterni vychovu, lze predpokladat, ze pri tom rozhovoru jsi byla otocena smerem k vyse zminovane kamaradce a tim padem je i urcen smer prsknuti tvych zelenych slin ...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:28
- Nahlásit
Garfield
co se tyka uskenuti rukou v zapesti detickam, melo by byt cloveku s prumernym vzdelanim a obzvlaste nekomu, kdo pri sve povinne skolni dochazce absoloval i branna cviceni a behal po lese v plastence a s igelitkou na rukou a nohou, zcela jasno, ze useknuti rukou v zapesti muze byt v naproste vetsine pripadu zraneni, ktere lze hodnotit jako vazne az smrtelne ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:28
- Nahlásit
Jirikovo
Klášterní výchovu jistojistě mám. Přestože mi sliny pouze stékají, zakládá se tím vyvratitelná právní domněnka, že při vyslovování sykavek mohou za splnění jistých fyzikálních zákonitostí sliny "ulétnou" směrem k subjektu, k němuž hovořím. Já jsem však pouze názor a výborný nápad své kamarádky pouze poslouchala bez dalších komentářů či svých objektivně subjektivních vyjádření, tudíž jsem nikam prskat nemohla.
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:30
- Nahlásit
Jirikovo
Závažnost zranění není v případě trestu relevantní. Od toho tu máme rychlou záchrannou.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:34
- Nahlásit
Garfield
zavaznost zraneni relevantni dle meho nazoru je. proc bychom potom rozlisovali ublizeni na zdravi a ublizeni na zdravi s nasledkem smrti?? to je prece taky rozdeleni dle zavaznosti puvodne zpusobeneho zraneni ... to ze u toho muzes zaroven zalovat zachranare je pravda, ovsem pouze v okamziku, kdy nedorazi na misto behem povinnych patnacti minut nebo pokud neposkytnou odbornou pomoc v maximalnim rozsahu ...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:35
- Nahlásit
Garfield
jeste ohledne prskani. neprijde mi prilis slusne neodpovidat, kdyz se s tebou jina osoba snazi mluvit. ve tvuj prospech jako polehcujici okolnost muze hovorit snad jen to, ze jsi ji nechtela poprskat zelenyma slinama ....
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:36
- Nahlásit
Jirikovo
Zastávám se Garfielda, fakt bránila Sárinku...
Ale je pravda, že Gafa chtěla vypustit, jestliže nebude vyhovovat standardu...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:38
- Nahlásit
Jandula
no jo, zensky ... vy abyste nedrzely pri sobe ...
co novyho s falsne brezi odoperovanou Sarinkou??
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:39
- Nahlásit
Jirikovo
Jóó rozlišuje se úmyslné zabití a ublížení na zdraví z nedbalosti a ublížení na zdraví z nedbalosti s následkem smrti a tak. Ale když chci někomu v souladu s říšským právem prostě jen useknout zlodějskou ruku (resp. ruce), tak se na nějaký dopad jako je třeba vykrvácení vůbec ohled nebere.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:43
- Nahlásit
Jirikovo
Tak to nevím, Sárinka je doma a já makám na to, abych jí mohla živit...
Podle včerejšího úspěchu s budováním pelíšku a mého následného zabavení hraček a starého i zbudovaného pelíšku předpokládám, že se věnuje činnosti mateřské, tzn. buduje si další pelíšek a jako štěňátko adoptovala mojí botu nebo rukavici...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:44
- Nahlásit
Jandula
Beruška malá nešťastná. Taková z nouze ctnost (bota či rukavice)...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:47
- Nahlásit
Garfield
Bota je voňavá (aspoň jí se to tak bude zdát) a rukavice má její smrádek, protože to jsou vycházkové, psí...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:50
- Nahlásit
Jandula
no vidis, jesteze jsi ji tam nenechala na hrani nejake stare ponozky ... i kdyz pokud prezije tu botu, tak by mozna prezila cokoliv. takze az prijdes domu, tak pelisek bude vybudovany ze zbytku koberce, ktery dnes dopoledne rozporcovala na prijatelnou velikost a uvnitr bude jako starostliva matka hlidat nekolik paru bot a jedny rukavicky ....
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:52
- Nahlásit
Jandula
Tak mě napadl výbornej nápad. Sežeň si kontakt na někoho, kdo má zrovna plný dům psích miminek, nakup tak 5-7 rukavic a všema rukavicema hlaď a muchlej každé to jednotlivé štěndo. No a pak jí dej rukavice do pelíšku pod bříško... Dokonalá iluze mateřství. Ještě občas prostrčit do rukavic prsty a ňuhňat "cecíky".
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 14:59
- Nahlásit
Jandula
no a nebo sezen nekoho, kdo ma stenatka, sezen stejny pocet rukavic, hlad rukavicema ty stenatka presne tak, jak ti radi Garfield.
potom rychle vymen u puvodni skutecne matky stenatka za rukavice (diky pachu a dokonale iluzi materstvi dle Garfielda to ta fena nepozna), stenatka prines domu Sarince a budes mit doma spokojenou matku rodu ... jo a usetris si to nuhnani ceciku
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 15:00
- Nahlásit
Garfield
Jirikovo
Vy ste hrozníííí.... Nechci štěňátka, nechci jí ňuchňat, leze mi na nervy ta její ufňukanost...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 15:01
- Nahlásit
Jandula
...a dyť Ti nikdo neříká, že ji máš ňuhňat... jenom ty cecíky, to stačí!
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 15:04
- Nahlásit
Jandula
no dobre a co bys pro svoji milovanou psici neudelala?? kdyz chce na zachod, tak ji taky vezmes prece ven. kdyz chce podrbat, tak ji podrbes, tak kdyz chce stenatka, tak ji je doprej ...
ale z vlastni zkusenosti, bacha na tvrdnouci mlecne zlazy, my s tim mame vzdycky problemy a musime to rozhanet antibiotikama ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 15:06
- Nahlásit
Nic vážení, valím sekat ty ruce, v zájmju děvčat jen doufám, že tam hodně mrzne...
Pa zítra.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 15:08
- Nahlásit
Garfield
jako ze podchlazeni jim spomali krvaceni a tim padem bude jista sance k jejich zachrane??
tak zitra napis z basy, jak to dopadlo. predpokladam, ze kontakt na pravnika asi mas, vid?
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 15:17
- Nahlásit
Garfield
pa pa, užij si to... My tě budeme chodit navštěvovat do basy, a propós - kde máš v blízkosti nějakou ženskou věznici???
Jirikovo
Jen dotaz, jak se poznají tvrdnoucí mléčný žlázy???
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 15:24
- Nahlásit
Jandula
podle me ji poslou do Opavy, tam je jedna z nevetsich zenskych veznic ... a je zarizena i pro takove pripady jako je Garfield ....
jak poznas ty mlecny zlazy? no zacnou se tam tvorit takove tvrde hrudky, zanet by se mel projevit tim, ze budou pomerne na dotek teplejsi a trochu zarudly. ale u nas to hlavne je poznat podle toho, ze jsou tvrde a citis v nich hrudky. jinak dle vetu se to prave lizanim zhorsuje, protoze stimuluje tvorbu mleka a to nema kam mizet, tak tam zustava tak dlouho az se to zaniti. ale neboj, dva tydny antibiotik a je to v pohode ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 15:28
- Nahlásit
Jirikovo
No děkuju za útěchu. Včera jsem zjistila, že po zmáčknutí jí z cecíků něco vychází, ale jako mlíko to teda nevypadalo... Hrudky cítíš po celý tý mléčný liště nebo u cecíků (teda to je rozhovor s chlapem na tak intimní téma)...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 22 Lis 2005 15:51
- Nahlásit
Jandula
no jo, uplne se budu asi cervenat ...
to ze ze zlaz odteka mliko je normalni, ale hĺavne moc nemackat, tim taky podporujes tvorbu ...
a ztvrdly to ma hlavne u ceciku, tam kde se to hromadi, ale muze mit klidne ztvrdlou celou zlazu
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 09:32
- Nahlásit
tak mam skore ja versus utulek vyrovnany. vcera vecer jsem byl vencit a furt Ronie otravoval takovej krasnj krizenecek. evidentne dlouho nejedl, ale byl pomerne pritulnej, tak jsem ho odchytl. zavolal jsem potom do utulku a spolecne jsme cekali asi hodinu na prijezd policajta, ktery si ho nalozil do auta a odvezl. byl fakt super. slysel na sedni, rad si hral, furt na me skakal ... doufam, ze si tam pro nej majitel prijde ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 09:35
- Nahlásit
Jirikovo
A mohli být štěňátka... Ty taky Ronie nic nedopřeješ...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 09:52
- Nahlásit
Jandula
to rika ta prava, ktera bere Sarince i hracky .... jak to vypadalo vcera doma, kdyz jsi prisla z prace??
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:07
- Nahlásit
Jirikovo
Dostala jsem vynadáno, že jsem jí všechno vzala, furt stojí za dveřma do pokoje, kam jsem zavřela hračky a pelech, a kňourá...
Jinak další kytky ušly demolici, jen u jedný vytahala dva listy, který už byly popadaný a donesla si je na koberec...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:15
- Nahlásit
Jandula
jen u jedný vytahala dva listy, který už byly popadaný a donesla si je na koberec...
...no a to jsou ty dopady, vzalas jí prostředky k přirozenému projevu, tak se adaptuje na život ptáka a staví si hnízdečko. Za chvíli bude lítat u stropu a pípat.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:19
- Nahlásit
Garfield
jak to,ze nebrucis???
Jandula
vidis, a me budes obvinovat z toho, ze se chovam k Ronie spatne. muj pes si na me nestezuje, nenadava mi a nema duvod knucet pred zavrenyma dverma ....
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:21
- Nahlásit
Děti nebyly k dispozici, neukojila jsem své sadistické choutky. Příště.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:25
- Nahlásit
Garfield
ještě jeden den na svobodě, užij si to...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:26
- Nahlásit
Garfield
pokud zacne Sara litat, nemela by Jandula davat pozor, aby nechytila ptaci chripku??
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:27
- Nahlásit
Jirikovo
No tak samozřejmě je třeba aplikovat ryze interní chov. Vůbec nesmí do kontaktu s venkovními ptáky. To je jasný.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:31
- Nahlásit
Garfield
stejne mam pocit, ze to ta holka dela schvalne. ona totiz pochopila, ze nejlepsi zpusob jak nezatezovat klouby je nechodit. a jelikoz neni schopna Saru udrzet v klidu, tak ji holt musi presvedcit, ze je ptak a ze ma litat. Takze klidne riskuje ptaci chripku, hlavne kdyz budou klouby v pohode ...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:34
- Nahlásit
tohle napsala na diskuzi k artroskopii:
Sára se zase dneska (tady sníh ještě není) pokoušela chytat poletující listí...
ona ji to litani opravdu uci
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:38
- Nahlásit
Jirikovo
Garfield
No aspoň by nezatěžovala ty klouby, že jo? Jinak už to začíná, dneska lítala, vznášela se, resp. honila poletující listí...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:41
- Nahlásit
Jandula
no jen jestli ji nekrmis fazolema a nevznasi se z uplne jineho duvodu ....
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:49
- Nahlásit
Jirikovo
Dík, já mám ráda i sama sebe, a spát a pohybovat se v zamořený místnosti, tak to fakt ne...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 10:51
- Nahlásit
Jandula
hmmm, a ja myslel ze udelas cokoliv aby pri chuzi trochu odlehcovala klouby ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 12:09
- Nahlásit
Nedávno jsme si tu z toho dělali srandu.
A já dnes průběžně každých 5-10 minut odbíhám na WC vykonávat velkou (ač se zdá jako malá) potřebu.
A teď tu byl klient a já tak strašně potřebovala zdrhat a přitom jsem stála jak solnej sloup, mile se usmívala a snažila se tvářit sebevědomě a inteligentně a modlila sek bohu, ať už zmlkne a odejde.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 23 Lis 2005 13:14
- Nahlásit
Garfield
no tak vidis ... ja ti v pondeli rikal, abys to s tema psima granulema k veceri neprehanela ...
ale vem to z te lepsi stranky. pri rozhovoru s klientem jsi se kroutila ty, ale pockej, jak se bude kroutit on az od vas dostane ucet ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 08:42
- Nahlásit
TAK JSEM VČERA REZIGNOVALA!!!!
Vrátila jsem se z práce, Sárinka vítá a najednou co nespatřím: začala si dělat pelech z koberce v předsíni, kus okousala a zbytek vyhrabala (aspoň to brala z kraje, naši kokrové kousali koberec vždy uprostřed), tak jsem jí vrátila aspoń jednu hračku, a to plyšovou OPICI, radost neznala mezí...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 12:35
- Nahlásit
Jandula
ja ti to tady psal nedavno, ze si vybuduje pelisek z koberce, kdyz ji seberes vsechny kyticky a jine prirozene hracky ...
no ale udelala jsi prvni vstricny krok, vratila jsi ji opici, takze dneska znici uz jenom neco mensiho ... chce to trpelivost
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 13:06
- Nahlásit
Jirikovo
Jandula
To je psí business...
Sebralas hračky? Zničím byt.
Vrátila jsi mi opicu? Dobře, ale vrať i zbytek nebo ty zničím celý jeden pokoj...
Musíš umět smlouvat - Moč vám slušeť, čistapadesát, to je dobla velikost iksiksl...
Ale tady se to páře!
Dobže tak plo pani čista čista to je moc dobra obchod.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 13:12
- Nahlásit
Garfield
bunda dobla, vy velkej ...
ale jinak mas samozrejme pravdu:
zakazujes mi se hybat - budu si hrat, ze mam stenatka
seberes mi stenatka - znicim kyticku
seberes mi kyticku - znicim koberec
vratis mi jedno stenatko - hele ono to funguje, tak co bych jeste znicila at mi vratis vsechny?
Jandulo, dneska te ceka nejaky zniceny nabytek ....
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 13:27
- Nahlásit
Jirikovo
Garfield
Vy ste blbí..... Ale při mé dnešní depresivní náladě, jste mě rozesmáli.
Doufám, že nábytek zničenej nebude, je domácího a ten by se na to nerad díval...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 13:31
- Nahlásit
Jandula
tak to domacimu neukazuj ...
a koukej si zlepsit depresivni naladu!
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 13:35
- Nahlásit
Jirikovo
Teď jsem seděla na zemi mezi rozloženýma papírama a hrabala jsem se v tom. A došel Gafica a jenom tak s vystrečnou hlavou zpoza stolu na mě zíral. A protože se jako štěně choval a vypadal jako slepica, tak jsem mu začali říkat "slepico" a už mu to zůstalo. No a teď zpoza toho stolu zas koukal tím slepicovským výrazem tak mu říkám: "No počem, počem ty moje malá kvočničko, šlepičko poť ža nama." Došel ke mě, položil si hlavu na rameno. "Nóó to je moje malá paní kvočnová nóóó." a na chodbě procházeli lidi a neviděli na nás, neboť mi byly za rohem a téměř nikdo neví, že jsem sem toho psa dnes vzala, tak se jen ozývalo: "Lenko že seš magor jsem věděl... ale že takovej..."
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 13:39
- Nahlásit
Garfield
a nepodezrivaji te v praci, ze si tam krome psa tahas i veskere domaci zvirectvo?
vcera pes, dneska kur domaci, zitra husy, pozitri kocky, potom ovce, dalsi den kone a nakonec si tam privedes i kravu ...
doporucuju prejmenovat advokatni kancelar nebo kde to delas na Noe a partneri ....
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 13:41
- Nahlásit
jinak sousedi musi byt z me nemoci uz taky na prasky. jedine okamziky z dlouheho dne, kdy se z meho bytu neozyva stekani, bouchani hracek, vrceni, knuceni, moje strohe povely, nase vzajemne pobihani po byte a vseobecne zvuky pripominajici totalni demolici bytu vzdycky byly, kdyz jsem v praci. no a ted si neodpocinou ani pres den a vsechny vyse uvedene zvuky se od nas ozyvaji priblizne dvacetctyri hodin denne ....
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 13:55
- Nahlásit
Jirikovo
Jak můžeš vědět, jestli Ronnie byla potichu???
Taky bys měl depku, kdybys prožíval to co já...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 14:28
- Nahlásit
Jandula
Sice nevím, co Tě trápí, ale ať se mi děje v životě kdykoliv cokoliv (a věř že bylo i hodně toho hodně špatnýho), tak si vždycky říkám, že vše se děje pro něco a že všechno má svůj smysl. A zatím vždy zlé bylo pro něco dobré i když v tu chvíli to člověku tak rozhodně nepřipadá. Naopak každou tragédií se posouvám dál a myslím, že se tak člověk charakterově modeluje.
Já momentálně trpím ztrátou koně a pak se taky snažím nějak srovnat s partnerským vztahem... A mám migrénu. Malou. Ale dva dny byla veliká...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 14:31
- Nahlásit
Jandula
kdyby Ronie stekala i pres den, tak mi to moji milovani sousede omlati o hlavu pri prvni mozne prilezitosti. staci jak si musim vyslechnout, ze hlida v noci ....
a na depky se fakt vykasli. asi ti to nereknu tak hezky jako Garfield a migrenu taky nemam (zato kasel jako stary tuberak ano), ale uzirat se nema smysl. pokud je to neco co uz se stalo, tak to stejne nezmenis a pokud te stve neco, co se ma teprve stat, tak to jeste ovlivnit muzes ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 14:32
- Nahlásit
Garfield
Já už ani nemám jaký partnerský vztah srovnávat... Byl to bastard... Aspoň nějak se utěšit musím...
Ještě že má člověk to psisko, přijdu na jiný myšlenky a ona je jak houba, nasává tu mojí náladu a snaží se pomoct.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 14:39
- Nahlásit
Jandula
to chce klid, kazdej chlap je prece bastard ... na druhou stranu, holky, vzdyt byste nemely co resit, kdyby nas nebylo ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 15:18
- Nahlásit
Jirikovo
Joo, teď už jsem se uklidnila...
Každej chlap je bastard, ale ty jsi světlá výjimka, co?
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 24 Lis 2005 15:26
- Nahlásit
Jandula
kdepak, ja jsem taky chlap ... jenom kvuli tomu, ze me neznas a ze jsme od sebe pres tisic kilometru asi lhat nebudu.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 25 Lis 2005 09:42
- Nahlásit
Jandula
tak se pochlub - co bylo zniceny vcera?? a co tvoje nervova soustava, uz se to lepsi?
Garfield
zijes? v radiu rikali, ze nejaky par v Brne zaparkoval v noci auto v Brne a jelikoz te zde nevidim, mam obavy, zda jsi nebyla soucasti tohoto koupani s neblahymi dusledky
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 25 Lis 2005 10:12
- Nahlásit
Jirikovo
Včera kupodivu nic, jen vytáhla dvě moje fusekle z koupelny... Je úplně vodvázaná ze sněhu, včera tady lehce napadlo, takže furt čuchá čumákem ve sněhu...
Jinak sousedi si včera pořídili taky psisko (fenečku z útulku), tak snad se holky nebudou přeštěkávat, to by jinak důchodce z vedlejšího bytu vodvezli (ale jinak to důchodcům přeju, furt maj blbý kecy, že třeba v 11 v noci, když jdu se psem a je mokro, tak pak nevytírám atd.)
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 25 Lis 2005 10:18
- Nahlásit
Jandula
koukam, ze mas stejne mile a prijemne sousedy jako ja ...
a Ronie nejvic steka prave kdyz jdou sousedi se psama ven. dokonce zalezi jaky pes jde ven, kdyz jdou kamaradky, tak nejdriv steka a potom knuci a chce jit za nima ven a pokud jde nejaky jiny pes, tak za dverma zuri a kdyby byla vetsi, tak by si na ne asi i klidne troufla
ale jinak se nediv, ze Sara vcera nic neprovedla, kdyz si hned po ranu cuchla k tvym ponozkam, tak byla po zbytek dne omamena.
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 25 Lis 2005 10:31
- Nahlásit
Jirikovo
...pátek, celej týden jsem se flákala, nic nedělala, tak teď makám jak fretka, abych měla čisté svědomí a stůl a krásnej víkend...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 25 Lis 2005 10:47
- Nahlásit
Garfield
no jo, kdyz vsechno nechavas na posledni chvili ... to vis, pres tyden si beres do prace psa, slepici a buh vi co jeste a pak se divis, ze pres haldu papiru nejsi za stolem ani videt ... tak hezky pracuj, my na tebe budeme ustavicne myslet
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 25 Lis 2005 10:49
- Nahlásit
Jirikovo
Já chci domůůůůůůů, dneska mě to tady apsolutně neba...
S těma fusekleme to je sice možný, ale tak to nemá dělat... Její mínus...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 25 Lis 2005 10:52
- Nahlásit
Jandula
no s tema fusekleme je to prece jeji a hlavne tvoje plus ... proste jsi konecne nasla zpusob, jak ochranit byt pred totalni demolici. ja bych taky neco takoveho potreboval zkusit, ale na svoje ponozky fakt nemam odvahu. preci jen Ronie je mensi nez Sara, tak si nejsem jist, jestli by se nepredavkovala ...
a domu urcite pujdes uz za chvili, predpokladam ze statni urednici konci v patek ve dve, ne?
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 25 Lis 2005 11:29
- Nahlásit
Jirikovo
No Sára jindy nedemoluje a nikdy to nedělala, to je velmi výrazný rozdíl oproti našim kokrům, kteří v naší nepřítomnosti dokázaly změnit byt k nepoznání. První kokřice to vzala od tapet, přes dálkové ovládání, po koberce, desky v té době zakázaného Matušky atd. a druhá, když jsme si tedy byt dali dohromady, tak začala jako její předchůdkyně...
Jo, dneska končím ve dvě, zaplať pánbůh... Dýl bych tady asi nevydržela...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 25 Lis 2005 11:51
- Nahlásit
Jandula
No to úúúroveň, ve 2 zavřít okenice a pelášit domů...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 25 Lis 2005 12:01
- Nahlásit
Jandula
No Ronie si taky precetla nekolik knizek v me nepritomnosti, trochu zaoblila rohy u nabytku, ukazala mi, kde jsou spatne prilepeny listy od lina, trosku esteticky vylepsila koberec a kdyz mela pocit po tom vsem, ze je toho malo, tak si nasla na cteni jeste nejaky stary noviny a protoze je to aktivni pes, tak je cetla komplet v celem byte ...
Garfield
a ty ji nezavid, vzdyt jsi taky delala ve statnim
|