| Autor |
Zpráva |
myslivcovamarketa
Člen |
# Zasláno: 27 Říj 2014 19:23
- Nahlásit
Ahojky zkušení kynologové,
Už 8 let mám pejska, krásnou hovawartí slečnu, a je to láska mého života. Absolutně bezproblémový pejsek, který vždycky dělal radost, a musím říct, že s výchovou a výcvikem nebyla téměř žádná práce, pejsek prostě dělá co mi na očích vidí. Kdysi když jsme jí pořizovaly, chtěla jsem začít s agility, chodit na cvičák, a podobně, ale bohužel pejska srazilo na 6 měsících auto, zlomilo jí packu, a odnesla si nepříjemné trvalé následky. Všechny plány ty tam. Teď jsem ale začala studovat vysokou školu, speciální chovy na zemědělce, a jelikož mě obklopují milovníci zvířat a studuji zvířata, touha po začlenění se mezi pejskaře a aktivní pejskaření se vrátila, a já jsem se rozhodla pořídit si štěňátko a začít hezky od začátku, podle toho co pejska bude bavit, ale nejlépe agility, canniscross, cokoli. A konečně přichází ta otázka na vás kynology. Jelikož moje Connie je řekla bych trošku cíťa ( po tom čím si prošla je dá se říci možná na hovíka trochu rozmazlená), trošku se bojím že ponese těžko konkurenci v podobě druhého pejska, zkrátka se bojím, že jí bude líto že se začnu věnovat druhému pejskovi. Tak bych chtěla vědět, zda máte někdo s podobnou situací zkušenost. Pejsek celý život jedináček, a na "stáří" přijde mlaďas. Co na to říkáte? Nechci jí tím trápit. Je možnost že by naopak byla ráda za kamaráda? Poradily byste raději pořídit pejska nebo fenku? Nový přírůstek bude po dlouhém zvažování pravděpodobně maďarský ohař. Kdy byste radily začít chodit na cvičák?
Moc děkuju za veškeré rady a informace.
Markéta
|
birma
Člen |
# Zasláno: 27 Říj 2014 19:28
- Nahlásit
myslivcovamarketa
podle mě to fenka vezme tím víc v klidu, čím víc v pohodě a klidu budeš ty
Jestli pejska nebo fenku je podle mě čistě na tobě, u psa si musíš pořešit hárání, ale jinak může být pohodové soužití jak mezi dvěma fenkami, tak mezi psem a fenou.