| Autor |
Zpráva |
Zet
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2006 15:38 - Změnil/a: Zet
- Nahlásit
Tak si tady prohlížím fotografie a výsledky z Helsinek ... mimochodem, jsou zde: http://www.kennelliitto.fi/VOITTAJA/EN/European+Wi nner+2006/Results/
... a naprosto mě šokoval pyrenejský ovčák, který stanul na 4. místě FCI skupiny. Pro zajímavost sem hodím fotku. Rozhodně nejsem odborník na toto plemeno, ale ty dredy jsem tedy ještě u žádného zástupce nikdy neviděla
|
Zet
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2006 15:46
- Nahlásit
Zet
Našla jsem si standard a koukám, že PO vážně může být dreďák. To jsou mi věci
Směs ze suché a zvlněné srsti tvoří u některých psů chumáč nebo šńůrky nazývané ,, cadenetten,, . Nebo někdy ,, pláty,, nebo jako spálený knot vypadající srst, která taškovitě pokrývá zadek a stehna psa.
Tak jsem si pěkně pokecala sama se sebou
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2006 15:50
- Nahlásit
Tak ja sem hodim info. Fundlak vyhral
SKIPPER´S King of Helluland - BIS
|
Vistra
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2006 17:56
- Nahlásit
Nejlepší veterán sk. II je knírač!!!!!!!!!! Velký sice, ale fousy to má. Konečně normální pes na stupních vítězů. Já to furt říkám, že jejich čas znovu přijde, tak jako se začaly vyrábět znovu Felicie.
Jinak by mě fakt zajímalo, podle čeho se totální vítězové vybírají. Představte si, že se tam sejde od každého plemene to nejlepší, jaktože někdo je ještě lepší. Pořád tomu nerozumím.
|
Zet
Člen |
# Zasláno: 20 Čen 2006 18:06
- Nahlásit
Vistra
Jinak by mě fakt zajímalo, podle čeho se totální vítězové vybírají. Představte si, že se tam sejde od každého plemene to nejlepší, jaktože někdo je ještě lepší. Pořád tomu nerozumím.