| Autor |
Zpráva |
Ilky
Člen |
# Zasláno: 21 Bře 2008 09:39
- Nahlásit
Ahoj lidičky, na prodloužený víkend jsme se chystali s rodinkou a pesanem na hory, jenže dostal nejspíš nějakou virózu. Vetka říkala, že toho je teď u nás plno. V noci na včerejšek i včera dopoledne strašně průjmoval, zvracel, ale nijak apatický nebyl, dala jsem mu hladovku + dostal injekci. Dneska má dietku, průjem už ne.
Tak nevím, jestli ho máme na ty hory brát. Jestli to není pro něj zbytečná zátěž. Co myslíte? Chceme chodit na túry a výlety...
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 21 Bře 2008 09:51
- Nahlásit
Ilky
nejsem odborník, ale já bych ho nebrala. Můžete to pak celý protáhnout, nebo i zkomplikovat. Já vím, je to opruz, ale zase kdyby to pak bylo horší, je ten opruz mnohem větší. Vezmi si, že tu virózu budeš mít Ty - chtělo by se Ti někde lítat?? A navíc, oni kolikrát nemají tu záklopku. po injekci mu bude líp a bude mít tendenci lítat jako střelenej. Tak si myslím, že asi nebrat.
|
Conny
Člen |
# Zasláno: 21 Bře 2008 09:57
- Nahlásit
Ahoj, já mám docela podobný problém... Conny dostal zánět do ucha a zítra máme jet na sraz borderek, tak mám strach kdyby foukalo, ať se mu to ještě nezhorší... Co myslíte??
|
Mar
Člen |
# Zasláno: 21 Bře 2008 11:07
- Nahlásit
se zánětem ucha bych jela - s virózou nee.........muj názor...
|
Dagmar Fišerová
Člen |
# Zasláno: 21 Bře 2008 11:09
- Nahlásit
viroza, zánět:Ne.
To jsem se ale zase rozkecala
|
Dagmar Fišerová
Člen |
# Zasláno: 21 Bře 2008 11:10
- Nahlásit
nebrat
("Úplatky nebrat, nebo se z toho zblázníte." :cool
|
Ariška
Člen |
# Zasláno: 21 Bře 2008 11:11
- Nahlásit
viroza
Nám vždy vet říká, aby byla fenka v klidu i pár dní potom.
Souhlas s PetrouK, že by to potom mohlo být ještě horší.
|
Ilky
Člen |
# Zasláno: 21 Bře 2008 11:53
- Nahlásit
Díky, taky se mi to moc nezdá. Hlavně v tomhle počasí, že...
Takže to asi přesunem a víkend na horách si uděláme jindy, třeba jak budou svátky v května.
|
Conny
Člen |
# Zasláno: 21 Bře 2008 11:55
- Nahlásit
Ilky